-----------PERSPECTIVA MAYEI-------------
Ma ridic in sezut si imi duc mana la frunte incercand sa alin durerea aproape insuportabila. Ma uit prin camera si ma intreb cum am ajuns acasa, in dormitorul meu. Il vad pe David dormind langa mine si nu ma pot abtine sa nu il sarut. Ma aplec peste el si eram gata sa-mi presez buzele peste ale sale insa...
David:Nici sa nu te gandesti sa ma saruti.-spune el cu ochii inchisi-
Eu:De ce?
David:Mai esti beata?
Eu: Cum adica beata?
David:Ai fost beata criţă aseara.
Eu:Si cum am ajuns aici?
David:Prin magie. Te-am adus eu, normal. Probabil daca nu veneam acolo acum te trezeai intr-o camera din clubul ala cu un necunoscut in pat. Ce noroc ca ai un sot care sa aiba grija de tine.
Eu:Oh, habar n-am ce am facut.
David:Iti spun eu. Era sa te dezbraci in masina, langa mine si langa prietenele tale care cred ca sunt dirigintele tau.
Eu:Am facut ce?
David:Oh, si nu e tot. Cand am venit eu erai cu unu' pe ringul de dans si mai era putin si ajungeati intr-o camera. Esti cam haotica cand bei.
Eu:Iarta-ma.
David:Nu te iert, Maya.
Eu:Te rog.
David:Nu. De data asta chiar ai facut-o rau, Maya. Daca te duceai cu ala intr-o camera? La cat de beata erai ma puteam astepta la orice.
Eu: Uh, scuze, David. Sti ca nu am facut-o intentionat. Te iubesc.David nu zice nimic, doar se ridica si pleaca. Alerg dupa el chiar daca ma durea capul si ma arunc in patul din dormitorul sau.
Eu:Iarta-ma, iarta-ma, iarta-ma....
David:Si daca nu vreau?
Eu:Eu te-am iertat mereu.
David:Greselile mele nu au fost asa de grave.
Eu:Ah da? Conduceai o mafie si din cauza lor era sa mor. Ti se pare o greseala minora?
David:Bine, ai dreptate. Acum suntem chit dar promite-mi ca nu o sa ma inseli si nu o sa mai bei niciodata.
Eu:Promit, nu, jur. Te iubesc.
David:Si eu te iubesc, proasta mica.Il prind de gulerul tricoului sau si il sarut apasat. Ii sunt datoare pentru ce a facut, ce bine ca exista!
David:Esti o mica idioata. Ce m-as fi facut eu daca ala ti-ar fi facut ceva?
Eu:Eh, de parca eu as fi fost prima fata cu care ai facut dragoste.
David: Nu, zana, dar nu e acelasi lucru.
Eu:Si care-i diferenta?
David: Tu esti fata, eu sunt baiat.
Eu: Da, iar tu ai fost primul baiat care m-a atins dar eu nu.
David:Hai, zana, doar nu te superi.
Eu:Nu, iubitule.
David:Ador cand imi zici asa.
Eu:Cum? Iubitule?
David: Daa...suna asa frumos cand o zici tu!
Eu: Te iubesc, iubitule.
David: Asta suna si mai frumos.
Eu: Mai mergem la munte?
David: De ce? - spune chicotind-
Eu:Nu fi pervers. Voiam doar sa mai petrecem timp impreuna.
David:O sa mergem, iubire. Daca vrei o luam si pe Liv, sa fie un cadou de ziua ei fiindca ai plecat inainte sa se termine petrecerea.
Eu:Bine, dar nu acum.
David:Cand vrei tu. Apropo, te iubesc.
Eu:Si eu te iubesc. Mult, mult, mult, mult.-zic prinzandu-l de gat-Chicoteste si se rostogoleste cu mine prin pat, eu ajungand sub el.
David:Si cand te gandesti ca acum vreo patru luni abia daca vorbeam.
Eu:Acum te iubesc de la cer pana la pamant si inapoi.
David:Eu te iubesc mai mult, zana.
Eu:Ba nu, nu mai minti. Stim amandoi ca eu te iubesc mai mult.
David:Şarlatana mica! Cum de ma vrajesti de fiecare data?
Eu:Habar n-am, frumuselule. Cum de te-au facut ai tai atat de frumos si cum de ai ajuns al meu?
David:Cum de m-au facut ai mei? A fost usor, mama l-a imbatat pe tata la un bar apoi m-a adus barza pe mine.
Eu:-razand- Ce teorie interesanta. Asa ai invatat tu in gimnaziala?
David:Oh, aia-i alta poveste.
Eu:Te iubesc, idiotule.
David:Te iubesc, prostuto.
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Romance" - De ce nu ai plecat până acum? - Fiindcă în braţele tale am găsit ce căutam chiar dacă am ajuns acolo din obligație."