Surprize in doi

5K 237 3
                                    

David:Maya, trezeste-te.
Eu:De ce? E 2 noaptea.
David:Am o surpriza.
Eu:Ma trezesc eu...mai tarziu.
David:Hai, zana, e urgent. Imbraca-te gros, te rog.

Oftez si ma ridic, imbracandu-ma cu niste colanti si o bluza mai groasa. Ce tot vrea asta? Cobor jos si il vad iesind din casa si mergand spre masina. Intru si eu pe locul din dreapta si ma uit la el ciudat.

Eu:Sper ca nu ai de gand sa ma violezi.
David:Da, Maya, exact de viol imi arde mie in mijlocul noptii. Dormim in acelasi pat, de ce te-as mai fi chemat in masina?
Eu:Habar n-am dar zi repede, imi e somn rau de tot.
David:Atunci fa-te comoda, plecam la munte, zana.
Eu:La munte?
David:Da.
Eu:Dar n-am bagajele facute.
David:Ti le-am facut eu.
Eu:Sa inteleg ca mi-ai cotrobait prin lucruri si haine?
David:Cam asa. -pornind masina-

Imi dau ochii peste cap si ma fac comoda pe scaunul masinii sale. Cad prada lumii visurilor imediat, fiind total adormita.

*

Ma trezesc intr-o camera necunoscuta, acoperita pana la gat cu o plapuma groasa si stransa la pieptul scumpului meu sot care continua sa ma faca sa ma simt perfecta. Ma ridic in sezut si privesc pe geamul camerei. Ninge. Chiar m-a adus la munte, pentru moment am crezut ca el glumeste. Imi iau telefonul de pe noptiera si il aprind. 10:11, nu e chiar tarziu avand in vedere ca el a condus cateva ore noaptea. Il privesc si chicotesc scurt cand il vad mustacind din nas. Ma aplec si il sarut pe obraz sperand ca va deschide ochii sa ii pot vedea 'cerul' senin din ei, insa el nu reactioneaza. Repet actiunea dar de data asta isi baga capul in perna.

David:Esti o mica hoata.

Surad scurt si ma ridic din pat, intinzandu-mi oasele. Intru in baie si las hainele pe jos, intrand in dus. Imi relaxez muschii sub jetul de apa fierbinte, imediat aplicand si spumantul de baie. Imi clatesc corpul, infasurandu-ma cu un prosop mare si ies din baie, cautand cu privirea bagajul meu.

David:N-ai nimic pe sub prosopul ala?
Eu:Am pielea. -chicotind-
David:Hm, atunci nu ma uit. Poti sa te schimbi.

Isi pune o mana la ochi dezlipindu-si doua degete in asa fel in cat ochiul stang nu ii era acoperit. Surad scurt si iau din bagaj un trening gri, cautand si lenjeria intima. Inca nu pot sa cred ca el mi-a umblat prin lenjerie. Intru in baie si ma schimb, impletindu-mi parul intr-o parte.

David:Mergem afara?
Eu:Da..-chitaind ca un copil-

Rade si ma ia de mana, plecand afara. Oare daca ar sti colegii mei ca sunt la munte cu dirigu'/profu'/sotul meu cum ar reactiona?

David:La ce te gadesti?
Eu:Ah, nimic. Ma gandeam doar care ar fi reactia colegilor mei daca ar afla ca sunt la munte cu dirigintele, profesorul si in acelasi timp sotul meu.
David:Probabil ar face atac de cord.
Eu:-razand- Apropo, o cam ajuti pe Alinne sa deseneze cuburile alea.
David:Iar esti geloasa?
Eu:Nu... Bine, doar putin.

Imi dau ochii peste cap si nu apuc sa fac nicio miscare ca un bulgare se izbeste de fata mea, urmat de un ras colorat. Ma incrunt la David si ma arunc pe el, rostogolindu-ne prin zapada ca idiotii. Cand ne oprim iau zapada in mana si i-o pun pe fata si in par. El strange din ochi si se incrunta iar eu continui sa rad, fiind tot peste el.

David:Tu ai vrut-o, zana.

Se ridica si ma ia pe umarul lui, invartindu-se pe loc cu mine. Simt cum ametesc insa nu ma opream din ras. Ma lasa jos iar eu ma clatind, incercand sa nu imi pierd echilibrul. Incepe sa rada si el de mine, aruncand cu un bulgare. Cand zapada aruncata de el se izbeste de umarul meu cad pe spate ca o mamaliga. El incepe sa rada mai tare, facandu-ma sa rad si eu de mine. Cand simt ca pamantul nu se mai invarte sub mine, intind mana in sus sperand ca David sa ma traga. Imediat cum sunt ridicata ma uit iarasi urat la el si ma intorc cu spatele ca sa ma scuture de zapada.Chicoteste scurt si ia zapada de pe mine.

David:Esti uda, hai inauntru.
Eu:Nu. Vreau sa ne dam cu schiurile.
David:No, vreau sa te duc acasa tot intreaga.
Eu:Te roooooog.
David:Nu, zana. Altceva.
Eu:Hai la patinuar.
David:Bine, dar mai intai mergem in casa sa ne schimbam.
Eu:Ok, dar hai mai repede.

*

Ma trantesc pe pat, obosita si oftez. A fost o zi minunata. Am fost la patinuar, am mers si am beut ciocolata calda, David m-a tras si cu sania. A fost asa amuzant, eu tipam sa mearga mai repede iar cand a inceput sa alerge am picat de pe sanie. A ras atat de mult de mine.

David:Ti-a placut, zana?
Eu:Da. Mersi ca m-ai adus aici.
David:Nu e singura surpriza pe care ti-o fac azi.

Scoate de la spate o cutiuta si mi-o da mie. O deschid vazand o bratara de aur cu o inimiara atasata. Pe inima erau gravate numele noastre.

David:Iti place?
Eu:Da, e superba. Te iubesc asa mult.
David:Si eu te iubesc, zana.

Ma aplec si il sarut scurt, bagandu-ma mai apoi in plapuma. Singura sursa de lumina era televizorul, iar in camera bantuia linistea.

Eu:David, o sa ii gasim pe baietii aia 3?
David:Da, dar acum nu te mai gandi la ei. Te-am adus aici sa ne simtim bine nu sa ne gandim la ei.

Zambesc si il sarut lung. Isi baga mana sub bluza mea de pijama, adancind sarutul. Bluza si sutienul meu sunt trase amandoua odata de pe trupul meu, pantalonii urmandu-le 'drumul.' Isi da si el tricoul si pantalonii jos, ramanand doar in boxeri. Ii privesc abdomenul si ii prind cu degetul aratator lantisorul de aur de la gat, tragandu-l spre mine astfel incat buzele noastre sa se uneasca.

David:Vrei sa facem dragoste?
Eu:Ce bine sti sa strici momente.
David:Daca l-am stricat atunci hai sa-l reparam.

Ridic o spranceana fiindca habar nu aveam despre ce vorbeste insa el incepe sa ma saruta pe gat. Chicotesc cand isi alina nasul de pielea mea iar el trage plapuma alba cu trandafiri peste noi. Ma musca de obraz iar eu ma incrunt stiind ca maine voi avea un semn mare si vinetiu acolo. Caut telecomanda pe sub perna si inchid televizorul, lasand camera intr-un intuneric infernal. Ultima bucatica de material ce imi acoperea corpul se dezlipeste de mine iar eu ma simt electricitata cand mana lui imi mangaie coapsa. Isi lipeste buzele de ale mele muscandu-ma de buza. Ma saruta pe gat in jos si mai lasa un semn aproape de barbie. I-as spune sa nu ma mai muste dar ma simt atat de bine cand el ma atinge.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum