Numarul necunoscut

6.1K 315 4
                                    

Stateam pe balcon in fotoliul comod si rosu si priveam apusul. Soarele rosiatic parca era inghitit de mare si dus de valuri prea departe ca sa mai lumineze pamantul. David s-a intalnit cu cativa prieteni de-ai sai de dimineata care au venit si ei in vacanta si acum a iesit cu ei in oras. Mai privesc cateva minute marea si decid sa mananc niste inghetata. Nu stiu de ce dar mereu mi se face pofta de inghetata doar seara. Ma ridic de fotoliu si ma duc la bucatarie, cautand in frigider niste inghetata. Intr-un final ma dau batuta fiindca mi-am dat seama ca in frigider nu exista nici macar o lingurita de inghetata. Si eu care speram sa mananc niste inghetata de capsune cu toping de ciocolata si sa ma uit la tv. Stramb din nas si ma trantesc pe canapea benoclandu-ma la tavan. Ar trebui sa fac ceva, dar ce? Iau telecomanda de pe masuta si incep sa schimb plictisita la canale, negasind absolut nimic interesant. In ultima vreme nu mai sunt prea multe emisiuni frumoase. Pana la urma ma opresc la un canal de muzica unde se difuza melodia lui J. B. 'What do you mean?!'. Ma duc inapoi in bucatarie si imi iau un iaurt mare si o lingurita. Ma arunc pe canapea facandu-ma comoda si savurand iaurtul delicios care imi incanta papilele gustative.

De ceva timp astept ca David sa se intoarca acasa insa se pare ca astept degeaba. De aproape doua ore ma uit la un amarat de film care e al naibii de plictisitor. M-am saturat deja. Sting televizorul si merg in camera incepand sa fac exercitii fizice. Am mancat deja doua iaurturi mari si am baut o sicla de Pepsi, nu vreau sa ma ingras.

O melodie incepe sa rasune in toata casa facandu-ma sa tresar. Ciudat, tin minte ca stinsesem televizorul. Merg in sufragerie insa televizorul era inchis iar telefonul meu nu suna. Caut prin toata camera locul de unde rasuna melodia si gasesc sub perna telefonul lui David. Numar necunoscut.
Eu: Alo?
-Sefule, am rezolvat totul. Thomas o sa se asigure ca contractul va fi semnat chiar daca asta va insemna sa apeleze la violenta. Vedeti ce faci acolo, incearcati s-o convingeti pe sotia dumneavoastra sa veniti mai repede in L.A. Ne vedem cand veniti, la revedere.

Ce? Tocmai a zis 'sefule'? De ce sa ma convinga pe mine sa mergem mai repede in L.A? Habar nu am ce se intampla dar am un presiment ca nu e legat de ceva bun.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum