Planuri intortochiate

3.7K 184 4
                                    

Naiden:Maya, accepti?
Eu:Naiden...da, accept!

Simt cum picioarele mi se inmoaie atunci cand cuvintele mele imi parasesc gura. Imi afund singura iubitul intr-o gaura neagra. Daca tot planul asta se va intoarce impotriva noastra?

Cand ma trezesc din gandurile mele eram deja prin aer, invartita de insasi Naiden. Oftez si ii zambesc scurt, urcand mai apoi sus. Iau telefonul in mana, incercand sa-l apelez pe David. Inchid repede usa de la baie, exact atunci cand David a raspuns.

David:Maya, de ce ai fost cu el la subsol? -mi-o ia el inainte-
Eu:Iubitule...
David:Niciun "iubitule", Maya. Spune de ce dracu' ai fost singura cu arabul acolo?
Eu: Urasc cand faci pe gelosul! Am fost acolo fiindca a vrut sa-mi marturiseasca totul. Mi-a spus ca e intr-o mafie si m-a rugat sa ma aliez cu el...impotriva voastra.-spun, facand o mica pauza intre cuvinte-
David:Uf, pentru moment am crezut ca ti-a facut ceva rau. Sa nu mai faci de astea, iubire. Nu avem cum sa ajungem la subsol asa repede, arabul are o singura cheie si nu exista ferestre acolo.
Eu:Imi pare rau. Si mie mi-a fost frica atunci cand mi-a aratat pistoalele, am crezut ca ma va impusca. Te rog, David, scoate-ma repede de aici.
David:Stai linistita, sateno. Cu cat afli mai multe cu atat totul se rezolva mai repede. Ai grija!
Eu:Te...iubesc! - soptesc eu dupa ce semnalul de inchidere a apelului se aude pe fundal-

Oftez si ies din baie, trantindu-ma intre perne. Las cateva lacrimi sa cada din ochii mei, incercand sa ma gandesc doar la lucruri bune! Totul va fi bine, Maya, totul va fi bine!

--------PERSPECTIVA LUI JAKE--------

Ies din masina lui David si aprind o tigara, scotand telefonul din buzunar. O apelez pe bruneta si pun telefonul la ureche, asteptand sa raspunda.

Tony:Care-i treaba, Benson?-raspunde ea,cu un aer golanesc-
Eu:Parker, ti-ai facut treaba?
Tony:Keep calm, boss. Blonda e inca in camera ei, deseneaza porcarii copilaresti. Inca nu inteleg de ce dracu' ai adus-o aici!
Eu:Nici nu trebuie sa intelegi tu. Doar fi cu ochii pe ea, ne e deajuns sa stam aici si s-o urmarim pe Maya!
Tony:Fara griji, totul e bine!
Eu:Ma bazez pe tine, 'sister'! -ii spun razand, stiind deja ca nu suporta sa-i spun asa-

-----PERSPECTIVA OLIVIEI-------

Iau un hanorac mai gros pe mine si imi bag telefonul in buzunar. Scot capul prin crapatura mica dintre usa si perete, asigurandu-ma ca Antonia nu e prin preajma. Vorbeste la telefon, momentul perfect! Alerg incet si ies din sediu, continuand drumul pana ajung sus. Observ doi gardieni la iesire si ma ascund dupa o piatra mai mare. Ma uit imprejur, cautand un lucru care sa ma ajute. Iau o piatra de jos si o arunc in coltul celalalt. Imediat cei doi gardieni isi incarca armele si se indreapta in acel colt, moment in care eu am alergat de unde eram. O trapa s-a deschis iar dintr-o data ma trezesc pe marginea unei autostrazi din...mijlocul pustietatii. Privesc in jur insa nu era absolut nimic. Oftez si apelez un taxi incercand sa-i dau cateva coordonate despre locul unde ma aflu. Isi da seama rapid unde sunt si in vreo 20 de minute ajunge. Ii spun taximetristului unde sa ma duca, iar eu ma fac comoda pe scaunul din dreapta.

*

Achit drumul pana aici si cobor din taxi, analizand imprejmuirile. Dupa cum credeam e un cartier pentru bogatani. Din cate imi amintesc, pe aici trebuie sa fie casa arabului. Oftez si o iau agale pe trotuar, incercand sa depistez masina baietilor insa, tocmai cand ma miram la o casa gigantica, cineva imi pune mana la gura si ma trage undeva. Ma tranteste pe bancheta din spate iar eu eram gata sa tip pana sa-l vad in fata pe brunetul Mayei ce tocmai se intorsese spre mine.

Jake:Ce dracu' faci aici, Olivia?
Eu:Am venit sa va ajut!
Jake:Cum ai trecut pe langa Tony?
Eu:Conteaza? Important e ca sunt aici!
Jake:Ba nu. Ce dracu' de paza mai avem si noi daca o blonda neantrenata a reusit sa iese din sediu?!
Eu:Inceteaza sa mai vorbesti de unul singur si du-ma la Maya.
Jake:Potoleste-te odata, Oly. Scoate-ti ideile astea din cap si fa-te comoda pe bancheta, pana maine e singurul loc unde vei sta.
David:Imi pare rau ca va stric certurile de cuplu dar trebuie s-o ducem pe Liv inapoi la sediu, nu poate ramane aici cu noi doi, Jake.
Eu si J:Noi nu suntem impreuna!

David surade si isi lasa capul pe volan, oftand parca de dor. Am venit aici sa-i ajut nu sa ma cert cu brunetul care ma face sa inebunesc.

---------PERSPECTIVA MAYEI-------

Ma trezesc buimaca, fiind in aceleasi haine de casa ca pana acum. Ma uit la ceasul de pe noptiera si constat ca am dormit mai bine de patru ore. E ciudat, deobicei nu dormeam ziua. Ma ridic si ies din camera fiind hotarata sa merg la bucatarie insa din camera lui Naiden ae auzeau cateva voci iar curiozitatea nu m-a lasat sa nu ascult.

Naiden:Vom porni un atac impotriva lor maine seara, cand toti vor pleca acasa iar Parker va fi singur. Trebuie dor sa aflam unde se afla sediul lor si totul e gata.
Marvin:Si cu fata ce facem?
Naiden:Cu Maya? Pe ea o luam cu noi, ea va fi persoana careia David i se va ruga in genunchi sa il lase in viata.
Marvin:Si daca ea nu vrea sa-l omoare?

Inghit in sec si imi trag nasul, o prima greseala din seara asta.

Naiden:Maya?

Incremenesc cand imi aud numele si imi maresc ochii, nestiind ce sa fac. O sa mor, tocmai mi-a sunat ceasul!

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum