Suparata

5.1K 263 0
                                    

Ma trezesc singura in pat si oftez prelung stiind ca eu voiam ca el sa fie mereu langa mine cand ma trezesc, zambindu-mi dulce cum doar el o face. Ma ridic din pat si imi iau o rochie mov, pana deasupra genunchilor care avea la mijloc o curea subtire si aurie. Incalt niste balerini asortati si imi pun ochelarii pe post de cordeluta dupa ce imi piepten parul. Cobor jos, auzind inca din capul scarilor vocile mai multor baieti.

Kevin:Neata, Maya.
Eu:Buna, Kev. Ce faceti aici?
David:Vorbim.
Eu:Aham. -ignorandu-l-
Fredy:Ia spuneti, de data asta ce s-a mai intamplat intre voi doi?!
Eu:Absolut nimic. -plecand spre bucatarie-
Jake:Apropo, esti draguta.
Eu:Mersi. -chicotind-

Jake a fost dragut, e clar ca lumea a devenit patrata. Iau o sticla de suc de fructe si torn intr-un pahar. Beau o gura din suc privind pe alee prin geamul transparent al usii de la bucatarie. Eram intr-un fel de vis, dar doua buze dulci isi fac aparitia pe obrazul meu, trezindu-ma din transa mea.

David:Mai esti suparata pe mine?-mangaindu-mi burtica-
Eu:Nu te duci la Carter?!

Isi musca buza si ma prinde de solduri, ridicandu-ma pe masa. Isi pune mainile pe picioarele mele ca sa nu cobor si isi lipeste fruntea de a mea.

David:Esti asa prostuta uneori.
Eu:Ah, deci acum ma mai faci si proasta?! Tu esti prost.
David:Stiu ca sunt prost, dar nu vreau sa mai fi suparata pe mine, sateno.
Eu: Vezi ca te asteapta Carter, nu-l face sa astepte.
David:Oh, deja mai enervat.

Spune asta si imediat buzele lui sunt presate peste ale mele intr-un mod violent iar mana lui umbla perversa pe piciorul meu. Subconstientul imi spunea sa il imping si sa-i spun ca e cel mai mare idiot din lume apoi sa-l plesnesc cu toata forta mea dar inima nu-mi permitea sa fac asta. In schimb, mi-am pus mainile dupa gatul lui, ciufulindu-i parul. Cand nu mai poate respira isi dezlipeste buzele de ale mele, stand la doar un centimetru. Avea fruntea lipita de a mea si ma tachina muscandu-ma de buza inferioara.

David:Acum m-ai iertat?! -sarutandu-ma scurt-
Eu:Nu, si sti de ce?! Fiindca tu ma saruti dar nu ma iubesti, asta imi da de inteles ca doar te folosesti de mine. Te rog, lasa-ma sa cobor.

Imi strange soldurile intre palmele lui si isi lipeste din nou buzele de ale mele. Era un sarut salbatic si brutal. Un tusit ii intrerupe activitatea si se deslipeste rapid de mine, uitandu-se spre usa. Era Carter al lui, ceea ce nu ma mira deloc.

Carter:Hmm, sex pe masa, nu e tocmai comod dar...treaba voastra. -razand-
Eu:Sti ce David, nu mai am chef deloc de tine. Acum da-ma jos!

Ofteaza nervos si ma ajuta sa cobor fara ca rochia mea sa se ridice. Ii arunc o privire serioasa transmitandu-i ura si plec din bucatarie, urcand la mine in camera.

-----PERSPECTIVA LUI DAVID--------

Eu: Sti, ti-am spus sa nu-mi strici planurile dar se pare ca asta faci.
Carter:Ce sa fac daca 'printesa' ta e asa de sensibila?! Cum poti sa te culci cu ea cand e asa de.....tipatoare.
Eu:Nu te mai lua de ea, Carter. Nu stiu ce ti-a zis mai exact Christian despre Maya, dar las-o.
Carter:Nu-mi spune ca o iubesti?! David incepi sa te inmoi, frate.
Eu:Carter, te-am lasat sa stai aici pana iti rezolvi problemele cu ei dar nu te lega de Maya. Te previn, de acum sa sti la ce sa te astepti. Imi cunosti bine puterile si sti de ce sunt in stare asa ca ai grija.

----------PERSPECTIVA MAYEI----------

Eu:...si m-a sarutat, apoi a venit idiotul ala care a dat buzna peste noi in casa si a stricat totul. -ii povestesc plangand Oliviei ce s-a intamplat intre mine si David-
Oly: Vezi?! Eu ti-am spus ca te iubeste, daca nu o facea nu ii pasa de tine si nu se mai strofoca sa te impace. Intelege, va iubiti reciproc dar niciunul nu indrazniti sa o spuneti. Oh, va potriviti asa de mult amandoi.
Eu:Olivia, nu ma ajuti deloc. Defapt, lasa, vorbim mai tarziu, incepe sa ma cam doara capul de la atata vociferat. Pa.

Nu astept sa primesc un raspuns si ii inchid in nas, aruncand telefonul pe pat si ridicandu-ma de pe covor. Imi sterg fata cu un servetel umed apoi ma pun la fereastra. Poate am exagerat, nu trebuia sa reactionez asa in privinta prietenilor sai. Poate doar a fost o gluma nevinovata iar eu am luat-o prea in serios. Sper sa fie asta, si mai sper ca Olivia sa fi avut mare dreptate si David sa ma iubeasca cu adevarat.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum