Imi aranjez mai bine gulerul camasii albe pana la coate si oftez prelung. Azi voi incepe anul trei de facultate, ce entuziasm. Vom avea alt diriginte anul acesta fiindca se pare ca fosta diriga s-a mutat din oras, dar abia astept sa o revad pe Oly. Nu am mai vorbit cu ea de cand s-a intamplat catastrofa aceea cand eram amandoua la hotel. David iese din baie avand un prosop inconjurat in jurul zonei intime, iar picaturile de apa ce ii cadeau din cap se prelingeau pe patratelele lui bine conturate. Isi trece mana prin parul ud si se apropie de mine, sarutandu-ma scurt.
David:Ce frumoasa esti! Deja imi e frica sa nu mi te fure altul!
Eu: Oh, stai linistit. Sunt nevoita sa ma intorc aici, ai uitat?
David:Si daca n-ai fi?
Eu:Daca n-as fi obligata m-as intoarce pentru tine.
David:Of, zana mea.Mimeaza un pupic si se duce in camera lui sa se schimbe. Imi iau ghiozdanul in spate, uitandu-ma din nou in oglinda. Momentan, sunt perfecta. Ies din camera si dau nas in nas cu iubitul meu sot. Il sarut apasat de 'ramas bun' si plec spre scoala.
Ma opresc in fata cladirii inalte si o privesc lung. Oftez greoi si o caut cu privirea pe Olivia fiindca stiu ca in fiecare an ma asteapta in curte ca sa intram amandoua inauntru. Ii recunosc blondul stralucitor din par si o strig zambareata, facandu-i cu mana. Sare in sus facandu-mi si ea cu mana si vine rapid la mine, tragandu-ma intr-o imbratisare lunga de dor.
Oly:Ciocolata, mi-a fost dor de tine. De ce n-ai mai dat niciun semn de viata?
Eu:Oh, e o poveste lunga. O sa ti-o spun mai tarziu, acum haide. Locurile din primele banci o sa fie ocupate daca ma palavragim mult.Olivia chicoteste si se lasa trasa de mine. Intram in clasa noastra si chitai cand le vad pe fete. Ne imbratisam toate si chicotim. Nu le-am mai vazut de la petrecerea in pijamale.
Sore: Doamne, ce dor mi-a fost de voi.
Ade: Au trecut aproape doua luni.Clopotelul ne anunta ca nu mai avem timp de palavre asa ca o trag pe Olivia si ne asezam in prima banca din randul de langa geam. Ma sprijin cu spatele de perete stand cu fata spre Oly si incep sa imi scriu numele pe prima pagina a caietului meu. La prima ora va veni noul diriginte sau diriginta pe care o vom avea.
Eu:Oare cum crezi ca va fi dirigintele sau diriginta noastra?
Oly: E diriginte fiindca tocmai ce am vorbit cu directorul si sper sa nu fie vreun bosorog care sa nu auda cand vorbim. -spune chicotind-
Eu:Mereu mi-a placut imaginatia ta trasnita. Cum de poti fi asa?
Oly:Asa m-a nascut mama pe mine!Surad si privesc ceasul negru ce il am la mana. Au trecut deja 15 minute de cand a inceput ora iar eu sunt nerabdatoare sa aflu cine e dirigintele nostru. Usa se deschide iar noi toti ne ridicam in picioare. Cum avem permisiunea sa ne asezam trag scaunul mai aproape de masa si ma asez usor. Privesc in fata sa-mi vad noul diriginte si raman complet blocata cand vad cine era asezat la catedra din fata mea. Olivia imi da un cot si se apropie de mine.
Oly:Ala nu e David?
Eu:Sper ca nu.
Oly:Sotul tau e dirigintele nostru. Marfa treaba.
Eu:Nu e marfa deloc.Oftez si imi sprijin capul in mana stanga, asteptand ca David sa spuna ceva. Ce dracului cauta aici? Nu putea sa-mi spuna? Ma priveste subtil si se ridica de la catedra venind in fata clasei si plimbandu-de intruna.
David:Deci, voi sunteti asa zisele 'Pericole Publice', dupa cum v-a prezentat fosta voastra diriginta.
Colegul meu Andru rade si ridica mana sa adreseze o intrebare.
Andru: Cati ani aveti?
David: Oh, eu? Nu prea multi, doar 24. Presupun ca voi aveti 20.
-Sunteti dragut.
David:Oh, mersi...cred.Imi incordez maxilarul si incep sa imi rod unghiile de nervi. Alinne tocmai se da la sotul meu, uh. Imi vine sa-i sparg botul de rata. El e doar al meu.
David: Deci, pe parcursul anului acesta si sa speram ca si anul viitor eu voi fi dirigintele vostru si profesorul de matematica. Sa nu cauzati prea multe probleme, doar nu vreti sa va umpleti ghiozdanele cu hartii de la director. Asa ca...hai sa ne cunoastem.
Se pune pe scaun si deschide catalogul. Ih, inca sunt trecuta sub numele tatei, ce noroc.
David:Lissa si Clarissa Anderson. Voi sunteti gemene sau ce?
-Cam asa. -raspund cele doua la unison, chicotind mai apoi-
David:Jullie Ander.
-Eu sunt.
David:Maya Brown.
Eu:Chiar aici. -spun, strangand din dinti si ridicand nervoasa o mana-Zambeste subtil si continua enumerarea la catalog. Olivia imi tot soptea cate ceva dar eram prea distrasa ca sa aud tot ce zice. Ce cauta el aici si de ce nu mi-a zis?
Clopotelul se aude insemnand ca pauza noastra a luat sfarsit fiindca David ne-a spus mai mult decat trebuia despre ce vom face la matematica. Ies pe hol in fuga si ma asigur ca nimeni nu e pe hol. Orele au inceput deja de 5 minute, toti sunt la ore. Il vad pe David in capatul holului asa ca alerg spre el si il prind de cot.
David:Domnisoara Maya...
Eu:Nu ma lua cu 'domnisoara Maya', David! Ce dracu' faci aici?
David:Sunt noul tau diriginte, sateno.
Eu:De ce?Se uita in jur si ma trage in baie, inchizand usa.
David:Aici, in scoala sunt infiltrati 3 oameni din clanul lui Henric. Credeam ca odata cu moartea lor totul se va destrama insa nu e asa. Vor sa-ti faca rau si singurul lucru care mi-a ramas de facut ca sa am grija de tine era sa am acces in scoala in fiecare zi. Si cum nu pot fi elev, atunci voi fi profesor.
Eu:Si de ce nu mi-ai spus mai devreme toate astea?
David:Voiam sa fie o surpriza. Sa fi vazut ce fata aveai cand m-ai vazut la catedra. Oricum, du-te la ora.
Eu:Am matematica.
David:Ah, da. Haide! Dar nu putem iesi amandoi odata de aici, vor zice ca suntem impreuna. Nu ca nu ar fi adevarat dar...ei nu trebuie sa stie.
Eu:Ai dreptate. Ies eu prima si dupa tu.
David:Bine dar mai intai sarutul, zana.Ma incrunt la el si dau sa plec dar ma intoarce si imi captureaza buzele intr-un sarut. Imi da drumul si imi face cu ochiul, lasandu-ma sa ies. Intru repede in clasa fiind privita din toate colturile. Ii ignor si ma asez inapoi langa Oly, scotandu-mi caietul.
Oly:Unde ai fost?
Eu:Am vorbit cu David.
Oly:Si?
Eu:Iti zic in pauza, promit.
Oly:Ok.Inca nu am scapat de ei, ce ma fac?
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Romantizm" - De ce nu ai plecat până acum? - Fiindcă în braţele tale am găsit ce căutam chiar dacă am ajuns acolo din obligație."