Actorie

3.7K 195 7
                                    

Naiden:Maya?

Incremenesc cand imi aud numele si imi maresc ochii, nestiind ce sa fac. O sa mor, tocmai mi-a sunat ceasul!

Fac cativa pasi pe loc si intru in camera, avand o expresie neutra. Doamne, te rog, daca nu mor voi merge mai des la biserica! Mint, nici macar nu stiu unde-i biserica.

Naiden:Maya, ce faceai?
Eu:Tocmai m-am trezit, voiam sa merg la bucatarie. -spun, incercand sa par adormita-
Naiden:Vino aici, iubito.

Imi face semn sa ma apropii de el si ma trage de maini, punadu-ma pe picioarele sale. Marvin rade si ii spune lui Naiden ca are treaba, imediat retragandu-se. Oftez si ma ridic de pe Naiden, punandu-ma in fata sa.

Eu:Naiden, e ceva ce nu imi spui?
Naiden:Sigur ca nu, iubito.
Eu:Bi..ne. Eu..merg la bucatarie, imi e asa de foame.

El rade si ma ia de mana. Coboram impreuna jos iar el o roaga pe menajera sa-mi faca ceva de mancare.

----PERSPECTIVA LUI DAVID---

Jake:Olivia, da-o dracu' de treaba! Coboara.
Oly:Nu! Voi ramane si va voi ajuta.
Jake: O sa...
Eu:Las-o, Jake. In plus, gardienii nu o vor lasa sa intre daca unul din noi nu va fi cu ea.
Jake:David, iti dai seama la ce pericol o expunem daca o tinem aici? Nici macar nu stie sa tina un pistol in mana, nu se va putea apara.
Eu:Liniste, ma suna Maya.

Cei doi tac iar eu raspund, dand pe speaker. Toti ne apropiem de telefon, asteptand ca satena sa-si dea seama ca am raspuns.

Maya:Iubitule?
Eu:Da, iubire, sunt aici.
Maya:Am ceva foarte important sa-ti spun. Naiden adica...arabul a planuit un atac maine seara impotriva voastra. Stie ca le dai o saptamana libera tuturor pentru Craciun, de asta va ataca maine, insa nu stie unde e sediul vostru.
Eu:Buna treaba, iubito. Acum trebuie doar sa le spui unde e sediul.
Jake:Ce?! Nu, abia l-am construit, nu se poate asta.
Eu:Jake, stiu ce fac. Iubire, gandeste-te la o minciuna si spune-i arabului ca sediul nostru e la subsolul depozitului de la marginea orasului. Noi vom fi acolo maine seara.
Maya:Ma vor lua si pe mine, vor sa te impusc. Cum ies din toata chestia asta, iubitule?
Eu:Maine se va termina totul, iti promit. Ai grija de tine, te...iubesc!
Maya:Si eu te iubesc.

-----PERSPECTIVA MAYEI-----

Il trag pe Naiden in camera mea si il imping pe scaun. Se uita ciudat la mine insa eu doar ma gandeam ce sa-i spun.

Naiden:Maya, esti bine?
Eu:Naiden, trebuie sa-ti zic ceva.
Naiden:Ce e? Esti...ok?
Eu:Uite, am auzit din intamplare conversatia ta cu Marvin si am inteles ca nu sti unde e sediul lor. Din fericire pentru voi, stiu eu.
Naiden:Sti unde e sediul? -zice uimit de parca ar fi neasteptat ca eu sa stiu asa ceva-
Eu:Da. E la subsolul depozitului de la marginea orasului. Acolo e o incapere gigantica insa maine seara va fi goala. Cand eu si David eram casatoriti el venea tarziu acasa, in jur de miezul noptii si abia acum am aflat ca el acolo isi petrecea mare parte din timp. Daca atacati in jurul orei 11 noaptea totul va iesi ca la carte, te asigur eu de asta.
Naiden:Esti minunata. Cea mai minunata fiinta din lume.

Surade si ma trage intr-o imbratisare apoi ma saruta scurt si ma prinde de talie, invartindu-ma de cateva ori prin camera.

-----PERSPECTIVA LUI JAKE-----

Eu:Olivia, stai cuminte!
Liv:Dar ce-am facut si de data asta?
Eu:Intrebarea e 'ce n-ai facut'?

Blonda se uita urat la mine si pot sa jur ca daca ar fi avut lasere in privire, as fi fost mort de mult. O ador, ii ador incapatanarea si vorbele urate, o ador cand ma injura si face pe irascibila cand defapt ea e topita dupa mine, sau cel putin asta cred.

Liv:Inceteaza dracului sa te holbezi la mine si ajuta-l pe David sa face ce dracu' face el acolo.
Eu:Inceteaza si tu sa tot zici 'dracu'.
Liv:Vrei sa te dau dracu'?

O injur in soapta si ma dau jos, intrand pe scaunul din dreapta. Ma aplec spre David in asa fel in cat sa pot vedea ce face si observ ca trimitea mesaje.

Eu:O inseli pe Maya? Te parasc.
Liv:O inseli pe Maya? Nesimtitule.
Davis:Nu insel pe nimeni, mai taceti. Incerc sa trimit mesaje catre sediu dar am inchis acoperirea de semnal si n-am cum sa-i contactez. -zice brunetul, dandu-si cu capul de volan-
Eu:Atunci hai la sediu.
David:Si daca Mayei i se va intampla ceva?
Eu:Oh, fi serios. L-a jucat cum a vrut ea pe arab, crezi ca nu e in stare sa aibe singura grija de ea? Eu glumeam cand ziceam ca o consideri un copil dar se pare ca incepe sa se adevereasca totul.

Brunetul se incrunta si invarte cheia in contact, demarand in viteza. Liv icneste si strange din ochi insa eu zambeam satisfacut.

David:Daca iubitei mele i se intampla ceva, tu platesti, Benson.



In ciuda faptului că laptop-ul meu refuză să funcţioneze, îţi dedic ţie acest capitol, Anne_Anns. 😘 îţi mulţumesc pentru comentariile frumoase pe care mi le-ai lăsat la capitole. Te iubesc! 😘😘😘

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum