Coboram din avion si ne indreptam spre hotelul la care suntem cazati.
- Buna ziua. Cu ce va pot ajuta?
David: Suntem cazati la acest hotel pe numele Parker.
- Desigur. Domnul Richard Parker a facut rezervarea pentru doua camere insa se ocupasera deja toate,singurele camere care mai sunt libere au un pat dublu. Poftiti cheia.David stramba putin din nas si intinde cam nesigur mana sa ia cheia. Urcam in lift si asteptam sa ajungem la nivelul patru. N-am inteles chestia, va trebui sa dorm cu el in pat? Inghit in sec si deja mii de imagini cu ce s-ar putea intampla noaptea viitoare imi invadeaza mintea. Usile liftului se despart si inaintam pe hol pana la camera noastra. David o deschide cu cheia lasand la vedere o sufragerie mare, o bucatarie, o baie si un singur dormitor. Pe bune? Are dita-mai sufrageria si un singur pat?! Imi dau ochii peste cap si incep sa-mi despachetez hainele. David vorbea la telefon si parea stresat de ceva. Nu m-am bagat fiindca stiu ca nu e treaba mea. Ma intind pe pat si inchid ochii incercand sa adorm, e abia 6:30.
Ma trezesc din cauza telefonului lui David care suna pe noptiera. Ma uit prin toata camera insa el nu era aici. Iau telefonul si ma uit la apelant: Antonia.
Eu: Alo?
Tony: Maya, hey. Unde e David?
Eu: Habar nu am. E vreo problema in L.A.?
Tony: Ah, nuu...trebuie doar sa-i spun ceva. Il cauti te rog?
Eu: Sigur, tu doar ramai in telefon pana il gasesc.Ma ridic din pat si il caut prin sufragerie si bucatarie, dar nu-l gasesc. Presupun ca e la baie.
Eu: David? -strigand la usa-
David: Dea...
Eu: Te-a sunat Tony, e ceva urgent cred. Pot sa intru?
David: Intra.Imi pun mana la ochi si apas pe cleanta intrand inauntru.
Eu: -tinand mana la ochi- Esti dezbracat?
David: Vorbesti cu peretele.
Eu: Oh, scuze. -intorcandu-ma- Totusi, esti dezbracat?
David: Ce-ar fi sa-ti iei mana de la ochi si sa afli singura?
Eu: Nu risc. Ia-ti telefonul ca sa pot pleca.
David: Ia-ti mana de la ochi si eu iau telefonul.
Eu: Nu intelegi ca nu vreau sa te vad dezbracat? Ia-ti odata telefonul sau iti dau cu el in cap.
David: N-ai cum sa ma nimeresti daca nici macar nu stii unde sunt. -razand-
Eu: Sa-mi bag ceva....i-ati odata telefonul si nu ma enerva.
David: -luand telefonul- Ce recalcitranta esti, femei. Oricum nu eram dezbracat.
Eu: N-am de gand sa iau mana de la ochi, desteptule.
Tony: Heeei, David!
David: Tony?
Eu: Bye!Pipai peretele cu mana pana ce dau de manerul usii si ies. Oftez silentios si ma duc in camera. Scot o pereche de blugi foarte scurti, un maieu alb si lenjeria intima. Ma dezbrac sperand ca David sa nu intre si imi iau hainele alese din dulap. Imi piaptan parul, il prind intr-un coc dragut si imi iau sandalele in picioare.
David: Mergi pe plaja?
Eu: Da. Ma plimb putin apoi ma intorc inapoi.
David: Stai, vin si eu cu tine...daca nu te deranjeaza cumva.
Eu: Poti veni, nu ma deranjeaza.Imi zambeste si vine langa mine, luandu-ma de mana. Las privirea in jos si privesc mainile noastre imperecheate. Stiu, acum suntem sot si sotie, suntem o familie, insa ma simt ciudat cand ma tine de mana. Un fior rece imi treverseaza spatele si se opreste abia la ceafa.
Eu: Pe ea cum o cheama? -intreb privind marea realizand prea tarziu ce intrebare nasoala i-am putut adresa pe neasteptate-
David: Care ea? -ma intreaba connfuz, strangandu-mi mana-
Eu: Ea, fata pe care o iubesti.
David: Aaa,ea. O cheama Melissa. -raspunde surazand-
Eu: Poti sa mi-o descrii si mie?
David: E blonda si are varfurile negre. Are 22 de ani, a abandonat scoala, sta cu fratele ei la vreo 10 minute de apartamentul nostru. Are ochii caprui si..nu stiu, pur si simplu ma vrajeste. La inceput vroiam doar sa ma culc cu ea dar s-au schimbat lucrurile.
Eu: Ma bucur pentru voi.Niciunul din noi nu mai spunea nimic, doar priveam marea care facea valuri. Ma simteam stanjenita ca deschisesem acest subiect si il simteam incordat.
David: Maya, vrei sa mergem la mall? Poate e ceva ce iti place, asa vei avea o amintire de aici.
Eu: Buna idee.Ma tragea ca nebunul prin nisipul cald si tipa la mine razand sa merg mai repede. Era asa nerabdator sa ma puna sa ma imbrac cu rochia pe care mi-o luase de la mall. Cand a vazut rochia asta pe manechin a luat-o direct fara sa ma mai intrebe ceva, iar acum ma obliga sa o probez. Intram in lift si David injura fiindca mergea prea incet. Surad scurt cand il aud oftand de disperare si imi musc buza. Cand liftul ajunge la nivelul nostru incepe din nou sa ma traga pana intram in camera. Ma baga in baie aruncandu-mi plasa cu rochia si inchide usa.
Eu:-iesind- Esti multumit?-facand o pirueta scurta in fata lui-
David: Ce frumoasa esti! -zambind-
Eu: Mersi. -rosind-
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Romance" - De ce nu ai plecat până acum? - Fiindcă în braţele tale am găsit ce căutam chiar dacă am ajuns acolo din obligație."