Mergem acasa inca in amnezie

4.6K 250 0
                                    

Intru in salonul de recuperare si o caut pe Maya cu privirea. O vad la banda, incercand sa mearga cum trebuie. Se tinea de aparat si mergea intr-o parte, strangand din dinti la fiecare pas. O doare, asta e sigur. Merg spre ea si inchid aparatul, primind de la ea multe priviri incruntate.

Maya:David, de ce ai facut asta?
Eu:Iti faci rau singura. Nu te mai forta, o sa iti deschizi rana.
Maya:Trebuie sa invat sa merg cum o faceam inainte.
Eu:Astazi te externeaza, vom merge acasa.
Maya:Locuim impreuna? De ce nu mi-ai spus?
Eu:Credeam ca e de inteles ca daca suntem casatoriti locuim impreuna. Hai sa te ajut sa mergem in salon.
Maya:Ma descurc si singura.
Eu:Oh, ba nu. Parca inainte nu erai asa de incapatanata, te-ai schimbat.
Maya: Nu stiu cum eram sau cum ma comportam cu tine. Incerc mereu sa imi recapat memoria dar de fiecare data parca apare o fisura mica apoi dispare. Uneori as vrea sa imi explodeze capul si abia astept sa ies din spitalul asta groaznic.
Eu:Ai fost internata doar doua saptamani, nu e mare lucru.
Maya: Daca ai fi in locul meu nu ai mai zice asa. Am o rana pe tot abdomenul, nu am voie sa mananc aproape nimic, nu pot sa merg cum trebuie, am amnezie, tot corpul meu functioneaza total pe dos iar spitalul asta mi-a devenit un fel de casa. Ma simt oribil, David. Sunt asa de inutila.
Eu:Nu, nu esti deloc inutila. Tu esti zana mea, stiu ca in ultimele doua saptamani nu am fost ca inainte dar te iubesc si tu stiai asta. Nu mai incerca sa iti intreci limitele, eu iti promit ca o sa te recuperezi. Voi face absolut tot ce e posibil pe lumea asta doar sa fi bine. Acum haide, trebuie sa plecam.

O prind de talie si o ajut sa paseasca, mai mult tinand-o pe sus. E o fata ambitioasa si orgolioasa, stiu ca va reusi ceea ce si-a propus si va fi din nou ca inainte. De asta o iubesc eu pe ea, fiindca chiar daca are amnezie ea ramane aceiasi fata.

O las pe pat, ajutand-o sa se incalte si ii zambesc dulce. Daca ai sti tu Maya ca din cauza mea esti asa probabil nu mi-ai mai zambi acum. Imi pare rau ca nu i-am spus, imi pare nespus de rau. Trebuia sa te apar si sa-ti fiu alaturi dar eu am plecat in loc sa-ti fiu aproape. Te iubesc, satena mea!

*

Deschid usa si intru cu Maya, tinand-o bine in brate. O pun pe patul din camera ei si ii pun bagajele langa dulap. Probabil o voi chema pe Tony sa i le aranjeze, n-am de gand sa ii cotrobai prin haine.

Maya:Ce camera frumoasa!
Eu:Tu ti-ai ales tapetul. -chicotind-
Maya:Noi de cand suntem casatoriti?
Eu:Maxim 4 luni.
Maya:Si..ne cunoastem de mult timp?
Eu:...Da.
Maya:Hm, ce dragut!
Eu:Eu..merg jos.
Maya:Stai....cu mine? Vreau sa imi mai povestesti despre mine, daca vrei.

Imi trec mana prin par zambind si ma intind langa ea, ducandu-mi incet mana peste talia ei. Isi pune mana peste a mea, tinandu-ma parca sa nu plec de langa ea.

Maya:Parintii nostri nu vin niciodata sa ne viziteze?
Eu: E cam complicat. Tu te-ai cam certat cu parintii tai, iar ai mei sunt ocupati cu munca lor.
Maya:Eu am frati?
Eu:Ai o sora vitrega de vreo 2 sau 3 ani. Mama ta s-a recasatorit cand aveai 17 ani cu un barbat pe care il urasti.
Maya:Prieteni nu am?
Eu:Ai multe prietene, cea mai buna e Olivia sau Oly. Odata am dat o petrecere cu totii. Tu cu fetele iar eu cu baietii. Mi-ai zis sa nu iau alcool dar nu te-am ascultat si m-am imbatat cam rau. Daca nu erai tu probabil dormeam pe podea.
Maya:Si ce s-a mai intamplat intre noi?
Eu:Odata, am mers cu tine la cabanuta alor mei din padure si te-am urcat pe un cal chiar daca aveai fusta si iti era frica de ei. Si am mancat inghetata exact ca atunci cand am fost in Grecia.
Maya:Am fost in Grecia?
Eu:Da, am fost acolo in luna de miere. Tu voiai sa te bronzezi si eu te tot duceam in apa, iar tu tipai de fiecare data la mine.
Maya:Ce dragut. Acum continua.
Eu:Intr-o zi te-am trezit de dimineata si m-ai batut cu perne, dupa ne-am sarutat si ne-am culcat la loc.

Rad si eu la amintirea asta cu noi doi si oftez nostalgic. Era asa perfect totul inainte!

Maya:Noi eram mereu asa energici?
Eu:Cam asa. Acum o saptamana am fost la hotelul parintilor mei si am facut clatite dar ti-am mancat tot borcanul cu nutella si mi-ai zis ca o sa ma pui sa mananc doar aluatul de la clatite. Pana la urma le-am aruncat la gunoi dar momentul a contat. Noi suntem sau cel putin eram foarte copilarosi. Am jucat si v-ati-ascunselea prin casa, mi-ai zis ca daca te gasesc o sa ma saruti cat vreau eu. A fost usor, erai in debara. -chicotind- Sti, te iubesc mai mult ca orice pe lume.
Maya:As vrea sa-ti spun si eu acelasi lucru dar nu vreau sa te mint. Habar n-am ce simt acum dar cred ca si eu te iubesc sau te iubeam mult. Esti un baiat dragut, esti inteligent,amuzant! Esti perfect, probabil sunt norocoasa ca te am.
Eu:Aham.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum