Deja te urasc, 'scumpo'!

4.1K 226 1
                                    

Eu:Nu pot sa cred ca ai angajat doua menajere. De ce ai facut asta?
David:Voiam doar sa ai mai mult timp liber.
Eu:Da, da, partea asta o inteleg dar de ce ai angajat doua menajere de 20 de ani care arata mult mai bine ca mine?!
David:Esti geloasa pe menajere?! Haide, Maya, pe bune acum!
Eu:Pe niciun 'bune', David. Sti foarte bine cat de geloasa sunt si totusi angajezi doua fete frumoase si cu foarme care vor mai sta aici 24 din 24. Idiotule.
David:Mereu sunt idiot, tu de ce nu esti idioata?
Eu:Fiindca eu nu incerc sa te fac gelos cu altii. Dar sti ce? In seara asta plec la club cu Liv.
David:Ba nu pleci nicaieri.
Eu:Ba da plec.
David:Maya, potoleste-te.
Eu:Pa pa. -iesind din camera lui-
David:-coborand dupa mine- Maya, daca iesi pe usa aia o sa....
Eu:O sa ce? -oprindu-ma-
David:Ah, nu-i de mirare ca tatal tau era asa frustrat. Mergi inapoi in camera ta.
Eu:Si daca nu vreau? Nu poti sa ma obligi sa fac ce nu vreau!
David: Maya, nu mai fi asa de incapatanata si urca odata in camera pana nu te....ah. Uneori poti fi atat de enervanta. -urcand inapoi-
Eu:David, tocmai m-ai facut enervanta? Oh, nu pot sa cred.

Intru inapoi in camera lui si inchid cu putere usa, facand un zgomot in toata casa.

Eu:ESTI ATAT DE IDIOT SI PROST. CUM DE TI-A TRECUT PRIN CAP SA MA FACI ENERVANTA? TI SE PARE TIE CA SUNT ENERVANTA? DACA SUNT ASA DE CE CONTINUI SA STAI CU MINE? STI CE, AR TREBUI SA DIVORTAM.

Il vad cum strange din dinti cand realizeaza ce tocmai am tipat si se indreapta spre mine, inclestandu-si pumnul. Pentru moment am crezut ca ma va lovii asa ca am strans din ochi si am asteptat sa simt ceva insa singurul lucru pe care l-am simtit au fost bratele sale care mi-au inconjurat strans trupul.

David:Tu chiar credeai ca o sa te lovesc?

Suspin si imi misc afirmativ capul. El ma strange mai tare in brate si imediat picioarele mele parasesc podeaua, fiind intinsa pe patul moale. In camera era 'noapte' datorita jaluzelelor trase, intregind intunericul creeat deja de toamna tarzie.

David:Iarta-ma, nu voiam sa te fac geloasa, sti asta.
Eu:Imi pare rau. N-am vrut sa zic ce tocmai mi-a iesit pe gura.
David:Nu-i nimic, stiu ca ai spus-o la nervi. Dar sa nu mai crezi niciodata ca te-as putea lovi, clar?
Eu:Bine.

Trage o patura peste noi si isi afunda capul in parul meu, plimbandu-si mana pe spatele meu. Dupa o ora eram in aceiasi pozitie insa el dormea iar eu ma jucam pe telefonul lui.

----PERSPECTIVA MENAJEREI---

Deschid usa si observ o fata blonda cu suvite brunete, imbracata intr-o rochie rosie si scurta. Ma privea zambareata dar inca din privirea ei se putea citi aroganta.

Eu:Cu ce va pot ajuta?
Ea:David Parker locuieste aici?
Eu:Da, dar domnul doarme acum si nu imi permit sa il trezesc. Doriti sa vorbiti cu domnisoara?
Ea:Oh, sigur. Eu si An suntem prietene.

An? Parca o chema Maya!

Bat la usa si imediat cum primesc permisiunea o deschid incet.

Eu:Ma scuzati dar jos e o fata care vrea sa vorbeasca cu domnul David.
Maya:Tocmai ma pregateam sa plec in oras. Vin imediat.

Isi aranjeaza hanoracul roz si isi duce parul intr-o parte, trecand prin fata mea si inchizand incet usa sa nu il trezeasca pe domnul David. Coboara scarile si ramane blocata cand o vede pe fata din tocul usii.

-------------PERSPECTIVA MAYEI------------

Eu:Melissa?
Melissa:Cine esti si ce cauti aici?
Eu:Sunt Maya si aici locuiesc. Intrebarea adevarata e ce cauti tu aici?
Melissa:Am venit sa ma impac cu David. -spune cu un aer arogant-
Eu:Daca nu te duce memoria iti reamintesc ca David e casatorit cu mine, draga.
Melissa:Nu-mi pasa. Stiu ca David ma iubeste si chiar acum te-ar lasa pentru mine, sateno.
Eu:Ei bine, n-avem decat sa incercam, dar sti ce? N-am de gand sa il trezesc si sa il enervez cu simplele tale capricii.
Melissa:Atunci da-te.
Eu:E casa mea si nu iti voi permite sa imi spui ce sa fac. Acum, daca nu te superi, te rog sa pleci. N-am de gand sa fiu nesimtita si sa iti trantesc usa in nas asa ca pleaca de buna voie.
Melissa:Nu voi pleca pana nu il voi vedea pe David.
Eu:Of, bine. Fulvia, condu-o in living si tine-i companie pana ce eu merg sa-l trezesc pe David.
Fulvia:Desigur, domnisoara.

Urc sus, intrand inapoi in camera lui David si privindu-l cum doarme. Imi pun o mana pe obrazul sau, mangaindu-l si ii dau un sarut scurt, strigandu-l incet.

Eu:Iubitule, trezeste-te, te rog.
David:Inca 5 minute, zana.
Eu:Haide, iubitule. E ceva important.

Ofteaza si se ridica in sezut, cascand obosit. Acum imi pare rau ca l-am trezit pentru o blonda afurisita.

David:Ce e, iubire?
Eu:Nu o sa te superi pe mine, nu?
David:Nu, zana.
Eu:Melissa e jos si a zis ca nu va pleca pana nu va vorbi cu tine.
David:-trantindu-se inapoi in pat-
Eu:Ce faci?
David:Incerc sa ma trezesc din cosmar.
Eu:Hai, iubire.

Ofteaza zgomotos si se ridica, mergand apasat pana jos.

David:Fulvia, du-te in bucatarie.
Fulvia:Sigur, domnule.
David:Ce cauti aici?
Melissa:David, mi-a fost dor de tine.
David:Melissa, lasa copilariile. Ce cauti aici si ce tot vrei?
Melissa:Am venit sa ne impacam.
David:Ce te face sa crezi ca vreau sa ne impacam?!
Melissa: Credeam ca...
David:Nu ma intereseaza ce credeai dar n-am chef de tine. Sa nu mai vi aici, iar daca Maya ti-a zis sa pleci ar fi trebuit sa o asculti.
Melissa:Dar, iubitule..
David:Eu sunt iubitul ei, nu al tau. Imi pare rau, Melissa, pentru mine esti parte din trecut. Pleaca pana nu iese vreun scandal pe aici.
Melissa:Uf, bine. Apropo, Maya, sper ca nu ma urasti. -zice, razand-
Eu:Oh, deja te urasc, 'scumpo'!

Ma stramb la ea si inchid usa, uitandu-ma la David.

Eu:Nu o sa ma parasesti pentru ea, asa-i?
David:Iar incepem, zana?
Eu:Scuze,dar....nu vreau sa te pierd.
David:Si nu o sa ma pierzi, eu sunt doar al tau si asa va fi mereu.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum