Eu: -dandu-ma jos de pe cal- Nu pot sa cred ca m-am urcat pe grozavia aia cu parul aspru!
David:Vrei sa te ajut sa te scuturi? -dandu-mi casca aia de pe cap si aruncand-o undeva-
Eu: -intorcandu-ma cu spatele la el- Curata-ma!...Surade usor si incepe sa ma scuture pe spate. Coboara mana spre fundul meu si incepe sa dea palme prefacandu-se ca scutura gunoiul insa scopul lui era cu totul altul.
Eu:Poti te rog sa nu ma mai pipai si sa ma cureti cum trebuie?
David: Dar cine a zis ca te pipai?
Eu:Imi dai palme la fund, ce ar trebui sa inteleg prin asta?
David: Hai inauntru pana nu ma pocnesti sau faci altceva.
Eu: Nu sunt chiar asa periculoasa, pachet de muschi plimbator ce esti!
David: Oh, sateno, o sa platesti scump pentru ce ai zis!Imi prinde talia cu mainile si in urmatoarele clipe ajung pe umarul lui privind in spate cum ne indepartam rapid.
Eu: Ce fund sexi ai! -razand-
David:-dandu-mi o palma la fund- Pot spune acelasi lucru!
Eu: Asta a durut! Apropo, imi place usa asta!!
David: O sa-ti placa si patul!
Eu: Adica?
David: Esti pe cale sa afli!Deschide o usa si face cativa pasi trantindu-ma pe salteaua moale si extrem de mare din camera. In exterior pare asa de micuta cabanuta asta insa in interior e gigatica. Inchide usa si ma priveste ciudat, dandu-mi botinele rosii jos din picioare. Se arunca peste mine facandu-ma sa rad infundat.
David: Ai un ras asa de dragut!
Eu: Ai inceput sa imi zici ca totul la mine e dragut.
David:Dintre toate fetele cu care tata ar fi putut sa ma cupleze tu ai fi alegerea mea preferata.
Eu: Asta a sunat dragut intr-un mod asa de ciudat, dar dragut.Imi zambeste si isi apleaca capul spre mine inchizand ochii. Ma uit o secunda nestiutoare apoi inchis si eu ochii asteptand ca buzele lui sa se apese pe ale mele. Sarutul nostru era pe cale sa se produca insa telefonul sau incepe sa sune in buzunarul blugilor sai, intrerupandu-ne toata magia. David se ridica de pe mine si iese din camera, scotandu-si telefonul. Il aud cum raspunde iar curiozitatea parca ma roade pe interior sa stiu cu cine vorbeste, daca e din nou necunoscutul acela??! Ma ridic incet si privesc prin deschizatura mica dintre usa si perete.
David: Ce-ai facut?!....Tony, esti nebuna, de ce ai semnat foaia aia?! Daca vin dupa tine ce facem?!.....Ah, idioata mica, trebuia sa-l intrebi pe Kevin, el iti spunea ce sa faci!....Scuze, momentan nu pot veni la tine, sunt cu Maya la cabanuta de langa padure, vreau sa mai stam putin aici......Nu fi perversa, Antonia, am venit aici doar pentru ca am vrut ca Maya sa se simta bine alaturi de mine, o simt cam distanta de ceva timp......Pentru tine totul se rezolva prin sex?!.....Auzi, mama si tata stiu ce faci tu?.... Ai dreptate, acum nu conteaza ce faci dar te rog ai grija. Eu te-as sfatui sa il suni pe Kevin si sa-i spui tot. Te va ajuta....Ok, pa.
Cum aud cuvantul de incheiere al unei conversatii ma pun in pat in aceiasi pozitie ca atunci cand a plecat David si ma prefac ca imi admir unghiile. Oare ce a semnat Antonia si lui David nu ii convine? Astia doi imi ascund ceva iar eu o sa aflu. Nu se pun ei cu Maya-Jackline Parker.
David: Te-ai plictisit, sateno?
Eu: Nu, cat sunt cu tine nu ma voi plictisii niciodata.
David: Vrei inghetata?
Eu: Uuuh, normal, mai intrebi?David iese din camera si imediat se intoarce cu un bol cu inghetata de vanilie combinata cu ciocolata, asortate cu un toping de caramel si cateva bucatele micute de ciocolata.
Eu:O sa inebunesc daca in fiecare zi imi vei aduce un bol de asta.
David:Se rezolva, papusa mea.
Eu: -bagand lingurita cu inghetata in gura- E asa de buna!
David:-facand acelasi lucru- Stiu!
Eu: -razand- Esti cel mai bun sot din lume!
David: Si asta o stiu.
Eu: Si esti foarte laudaros.
David: Asta-i noua pentru mine.
Eu: -chicotind- Prostule.
David: Idioato.
Eu: Tampitule.
David: Nebuno.-bagandu-mi lingurita lui plina cu inghetata in gura si razand de mine-
Eu: Inghetata e mai buna cand mi-o dai tu!
David: Ce copilas mic esti!
Eu:Si nu vrei sa fiu copilasul tau?
David: Mai intrebi daca vreau? De ce mai intrebi daca sti bine ca deja esti copilasul meu saten.
Eu: Imi place sa ma alinti asa.
David: Cum?! Sateno?
Eu: Da, imi suna dragut.
David: Daca asta iti suna dragut, daca ti-as spune 'iubito' cum te-ai simti?
Eu:M-as simti pe luna.
David: Vrei sa mergi pe luna?! Daca vrei, te duc si acolo.
Eu: Pentru ziua de azi mi-a ajuns sa-mi inving frica de cai, hai sa ne oprim aici.
David: Bine, puisorule, astazi iti ajunge, dar maine nu se stie.
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Romantizm" - De ce nu ai plecat până acum? - Fiindcă în braţele tale am găsit ce căutam chiar dacă am ajuns acolo din obligație."