Din nou la scoala

5.9K 294 1
                                    

Ies din baie dupa ce mi-am facut rutina mea de dimineata si imi imbrac hainele alese deja de aseara. Incalt conversele asortate tinutei si incep sa-mi pieptan parul gandindu-ma la ziua de azi. Am venit acum trei zile din Grecia iar bronzul obtinut in doar cateva zile de stat la soare inca mai predomina pe o mare parte a corpului meu. Luna aprilie s-a sfarsit deja de o saptamana, luand cu ea si vacanta de primavara.

Imi pun ghiozdanul negru pe umarul stang si trec prin bucatarie luand un singur mar rosu. Sper ca azi sa fie o zi buna.

David: Neata, sateno. Pleci deja?
Eu: Neata. Normal ca plec, vreau sa ajung cat mai repede la scoala.
David: Succes. -sarutandu-mi obrazul-
Eu: Mersi. Apropo, azi trebuie sa-ti faci mancare singur.
David: Ma descurc eu cumva. Cand vii acasa?
Eu: Probabil la 14-15, depinde daca Olivia vine azi la scoala.
David: Haide, te duc eu. Azi te conduc la scoala ca pe un copilas.
Eu: David...-zmiorcaindu-ma-
David: Hai odata.

Eu: Nu puteai sa ma lasi la o strada distanta? Toti vor crede ca m-a adus tata la scoala.
David: Dar nu te-a adus tatal tau. Eu am facut-o asa ca nu te mai plange si du-te odata.
Eu: Bine.-dandu-mi ochii peste cap si deschizand portiera-
David: Si pe mine nu ma mai pupi odata?

Il pup pe obraz si cobor, inchizand portiera, insa el deschide geamul.

Eu: Ai grija sa nu dai foc la casa pana ma intorc eu, ai inteles?
David: Da, da. Daca ai nevoie de ceva sa ma suni. -facandu-mi cu ochiul si zambind-
Eu: David, sunt la facultate nu la gradinita. Du-te odata acasa.
David: Pa, sateno. Ai grija de tine.

Mimeaza un pupic apoi pleaca. Ce baiat nebun!

Oly: Maya.-luandu-ma in brate- Te-ai intors din California?
Eu: Da, matusa a zis ca prima zi dupa vacanta e importanta.
Oly: Mi-a fost asa dor de tine.
Eu: Si mie, dar hai inauntru. S-a sunat deja.

Intram amandoua pe portile scolii si ne indreptam spre clasa noastra. Ne asezam in banca si asteptam sa ajunga profesoara care speram sa nu fie prea recalcitranta. Doamna Tomson e intr-un proces cu fostul sot, habar n-am despre ce e vorba, dar stiu ca e foarte nervoasa la orele noastre.

-Buna ziua, elevi. Sper ca ati petrecut bine vacanta aceasta fiindca vreau sa invatati cat puteti de mult. Notele voastre la lucrarile semestriale nu au fost cele mai bune asa ca as dorii sa va indreptati mediile.

Clopotelul suna insistent pe hol anuntand terminarea orelor. Profesoara de istorie a iesind nu inainte sa ne ureze o zi buna. Imi iau caietele si tot ce aveam pe masa si merg impreuna cu Oly spre dulapurile noastre. Imi las lucrurile pe care le aveam in mana si scot telefonul din buzunar sa vad cat e ceasul. 2 apeluri nepreluate si 6 mesaje de la David.

David:"Maya, esti la ora?"
David:"Olivia e la scoala? "
David:"O sa vi tarziu acasa? "
David:"Pe bune acum, ma plictisesc rau!"
David:"Mayaaaaa. "
David:"Sa-mi dai mesaj cand iesi de la ora, ma dor ochii la cat m-am benoclat la tavan. "
Eu:"Buna si tie, dragule. Mergi si tu cu prietenii tai in oras sau uita-te la TV. Daca nu, citeste o carte, am o mie in biblioteca de pe peretele camerei mele. "
David:"Mie nu imi place sa citesc si nu am chef nici de televizor si nici de aiuritii mei prieteni. Vino acasa, sateno, iti iau o guvernanta, doar vino acasa. "
Eu:"Imi pare rau, dragule. Mai ai 5-7 ore de asteptat pana sa ma vezi din nou. Gaseste-ti o ocupatie. Acum bye, trebuie sa merg la ora."
David:"Of, ne vedem cand vi."

Oly: Cu cine vorbeai de zambeai atat?
Eu: Cu nimeni. Setam..ora.
Oly: Aham, mai nou esti asa zambareata cand iti setezi ora.
Eu: Dea...
Oly: Vrei sa vin azi pe la tine?! Mancam ceva, ne facem temele, poate vedem si un film. Ce zici?
Eu: NU.....Adica nu. Scuze, Oly, colegul tatalui meu care a venit si data trecuta la cina va veni sa...incheie un contract cu tata. Vor fi ocupati toata ziua si nu vreau sa-i deranjez. Poate altadata.

Nu pot sa cred ca am mintit-o din nou si nu pot sa cred ca minciuna asta chiar a tinut. Cand eram mici visam ca vom fi domnisoarele de onoare una alteia insa ea nici macar nu a fost la nunta mea. Ce tot indrug aici, nici macar nu a stiut de nunta mea si nici nu stie ce s-a intamplat de mai bine de o saptamana incoace. Of, Olivia, imi pare rau ca nu stii tot adevarul.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum