Sunt impotrivă!

3.7K 196 1
                                    

-----------PERSPECTIVA MAYEI--------

Eu:Naiden, uite...-voiam sa ii spun o minciuna in legatura cu sarutul nostru insa el ma intrerupe-
Naiden:Stiu, inca il mai placi pe Parker. Te inteleg.
Eu:Nu, nu il mai plac!

Cand am zis asta m-am cutremurat chiar daca nu era adevarat. Doar gandul ca nu l-as mai putea iubii ca acum ma zguduie pana in maduva oaselor.

Naiden:Maya, mai esti pe Pamant?
Eu:Da, sunt aici.
Naiden:Esti draguta.
Eu:Mersi.

Imi zambeste si pleaca. Oftez zgomotos si ma aruc pe pat, luand telefonul in mana si privind ecranul blocat. Ma schimb in pijamalele pe care Naiden mi le-a lasat pe pat, imediat telefonul meu bipaind.

David: 'Nu pot sa cred ca l-ai sarutat. >_<'
Eu:'Esti gelos, iubi?'
David:'Oh, iubito, normal ca nu. Voiam doar sa iti spun sa ai grija.'
Eu:'Ok, ok. O sa-mi fie dor sa dorm cu tine.'
David:'Mie imi va fi dor de altceva, sateno. Te iubesc, noapte buna, viata! 😘'
Eu:Uh, noapte buna.😘'

---------PERSPECTIVA OLIVIEI---------

Ma fastacesc in pat si arunc exasperata plapuma pe jos. Ma ridic, oftand ingrijorata si prind in mana telefonul, vrand sa-l apelez pe brunet, insa lipsa semnalului ma impiedica. Aud usa trantindu-se brusc si ma intorc speriata insa un zambet ascuns mi se prinde pe buze cand il vad pe el.

Eu:Unde e? Ati luat-o, asa-i?
Jake:Scuze, blondo, dar din pacate ea e inca in casa arabului. Nu-ti stresa capsorul ala mic, David e inca acolo cu o echipa frumusica de oameni.

Isi da peste cap tricoul si il arunca le mine, trantindu-se obosit pe pat. Ma bosumflez, rugandu-ma la cer sa nu i se intample nimic Ciocolatei mele pretioase.

Jake:Ai de gand sa te uiti la peretele ala toata noaptea sau vi in pat?
Eu:Cred ca...voi sta la David in camera. Sincer, nu voi putea sa dorm si nu vreau sa te derajez. Tu...culca-te!
Jake:Lasa prostiile, Liv. Treci aici!
Eu:Jake, nu p...
Jake:Vi sau trebuie sa ma ridic eu?

Ma uit la el exasperata si arunc tricoul sau ce il aveam in brate, bagandu-ma langa el in pat. Isi trece mana peste abdomenul meu, punandu-si piciorul peste ale mele, tinandu-ma parca captiva sub el.

Jake:Sa nu iesi din sediu cat timp noi nu suntem, bine?
Eu:De ce? Daca m-ar lua arabii as fi aproape de Maya.
Jake: Maya e bine acolo insa tu nu vei fi.Sa stai cuminte, da?
Eu:De ce imi spui sa stau cuminte? Tie oricum nu iti pasa daca voi fi rapita sau nu.
Jake:Nu imi pasa de tine dar imi pasa de David. Nu s-ar descurca sa stie ca amandoua sunteti in pericol.

Il ingnor si ma intorc cu spatele la el, oftand silentios. O lacrima se inoada in coltul ochilor dar nu o las sa pice. Sunt puternica, trebuie sa fiu.

-----------PERSPECTIVA MAYEI------------
*

Ma plimb prin camera, asteptand ca Naiden sa vina. Tocmai mi-a zis la micul dejun ca trebuie sa discutam dar din cate se pare el nu mai isi face aparitia.

Naiden:Maya, scuza ca am venit asa tarziu.
Eu:E-nregula. Ce voiai sa vorbim?
Naiden:Voiam doar sa te intreb daca ai nevoie de ceva.
Eu:Momentan nu dar ai de gand sa-mi spui adevaratul motiv?
Naiden:Sti, imi placi mult dar tu il iubesti pe Parker si..e cam nasol sa stiu ca in stau in casa cu fosta rivalului meu.
Eu:Inteleg daca vrei sa ma dai afara, nu ma supar dar....
Naiden:Vroiam sa te intreb daca vrei sa fi iubita mea!

Am ramas pret de cateva secunde cu gura cascata, incercand sa procesez ce tocmai mi-a spus. Nu pot sa-l tradez pe David dar mi-as risca propria viata daca i-as raspunde nefavorabil pentru el. Oftez si dau din cap afirmativ. El zambeste victorios si ma trage in bratele sale, sarutandu-ma lung. Simteam cum voma urca pe gat in sus dar ma abtineam cu greu sa nu-i vomit in gura. Nu vreau sa-i simt gustul, singurul baiat pe care sunt dispusa sa-l sarut este unicul meu David, cu siguranta nu un arab care arata totusi destul de bine. Stiu ca el ma vede acum si imi vine sa ma impusc singura la cat de rusinata sunt acum, insa el m-a bagat in toata prostia asta, asa ca tot el trebuie sa sufere.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum