David are un secret.

5.2K 253 4
                                    

Deschid usa si ii las pe cei trei baieti care au devenit cei mai buni prieteni ai mei de cand cu incidentul acela care a avut loc acum o saptamana si cateva zile sa intre. Inchid usa si ma asez langa David pe canapea luand in mana paharul de suc si ducandul la gura.

Eu:Aveti de gand sa-mi spuneti si mie ce-i cu reuniunea asta sau o sa ma ignorati complet?!
Jake:Aleg a doua varianta.
Kevin:Am venit sa petrecem si noi putin timp toti cinci, mai e o luna si incepi din nou scoala.
Eu:Oh, nu-mi aminti! Imi e asa frica sa merg la scoala, daca Carter....
David:Carter n-o sa-ti faca absolut nimic, ai incredere in noi, Maya.
Eu:De unde sti tu ce se va intampla la facultate, tu o sa fi acasa sau prin alte locuri.
Fredy:Lasati subiectul asta, ce facem cu Olivia? Stie ceva?
David: Fredy....
Eu:Cum adica ce facem cu ea?! Normal ca stie ce s-a intamplat saptamana trecuta, dar care e problema?!
David:Nimic, zana. Tu du-te si comanda niste pizza, te rog.
Eu:Of, bine. -ridicandu-ma-

Intru in bucatarie si ma lipesc de perete, incercand sa surprind vreo conversatie interesanta intre cei patru barbati.

David:Fredy, esti prost? Maya nu stie de noi...
Fredy:Ah, scuze, credeam ca i-ai spus. Adica, Carter i-a zis ca nu esti ingerasul care pari a fi, era de inteles ca i-ai povestit.
David:Nu, si nici nu o sa-i zic vreodata. Cum crezi ca va reactiona cand va auzi cu ce ma ocup eu?
Kevin:David are dreptate,nimeni nu ar trebui sa stie depre asta.
Jake:Ai inteles, Fredy? Tu esti ala mai pampalau care nu-si tine gura aia inchisa.
Fredy: Bine, de acum o sa tac.

Trag aer in piept gandindu-ma la ce-i mai rau. Oare ce-mi ascunde? Macar e de bine sau de rau? Ah, normal ca-i de rau daca nu vrea sa-mi spuna, ce idioata pot fi. Imi musc buza de jos, amintindu-mi de ce am fost trimisa in bucatarie. Scot telefonul din buzunar comandand o pizza pe placul mofturosului meu sot. Incerc sa nu par suspicioasa si merg inapoi in living, asezandu-ma in dreapta lui David. Isi trece mana peste umerii mei, tragandu-ma mai aproape de el si sprijinindu-si capul de al meu.

David:Ai comandat pizza?
Eu:Normal.
David:De care?
Eu:De aia care iti place tie.
David:Bravo. -spune sarutandu-mi parul-

Chicotesc amuzata si ma intind pe restul canapelei, punandu-mi capul pe picioarele sale. Incepe sa se joace in parul meu, ravasindu-l si facand codite impletite nereusite.

Ma intorc pe burta, luand o perna de la spatele meu si punand-o pe picioarele lui David, lansandu-mi capul pe ea. Inchid din nou ochii, incercand sa adorm iarasi.

-----PERSPECTIVA LUI DAVID-------

Kevin:Ce draguta e!
Jake:Ce bine ca nu-si intoarce capul! -razand-
Eu:Nu fii idiot!
Fredy:Baieti, ar cam trebui sa mergem acasa, e deja 1 A.M.
Jake:Mare dreptate ai.
Eu:Sa inchideti usa.

Baietii se ridica, ma saluta apoi pleaca. Ii urmaresc cu privirea pe fereastra pana ce masina lui Jake pleaca de pe aleea mea si imi intorc privirea spre satena mea. Dormea pe burta, stand cu picioarele atarnate de spatarul canapelei,iar capul la mine in poala. Ii dau parul dupa ureche, sarutandu-i obrazul. Ii soptesc la ureche un 'Te iubesc!' scurt si ii pun capul pe canapea. O iau in brate, urcand cu ea la mine in camera si o las pe pat. Ii dau pantalonii si tricoul jos, urmand apoi si sutienul. Ii dau un tricou de la mine si o las sa se invarta la mine in pat pana ce ma schimb si eu. Sting lumina si ma trantesc langa ea in pat, punandu-i mana pe talie si tragand-o langa mine.

---------PERSPECTIVA MAYEI----------

****Dimineata****

Imi frec ochii cu podul palmei si imi intorc capul spre dreapta. David dormea mustacind din nas. Rad scurt si ma fac mica langa el, prinzandu-i abdomenul cu manuta mea micuta. Ma strange si el mai bine in brate, bagand mana sub tricoul meu (care era singurul obiect vestimentar pe care il purtam inafara de chiloti) si isi plimba mana pe spatele meu. Imi atarn piciorul peste el, tricoul meu fiind ridicat aproape pana la sani.

David:Neata, zana.
Eu:Neata.
David: Ti se ridica tricoul. -chicotind somnoros-
Eu:De parca nu m-ai mai vazut in chiloti.
David:Dea. -sarutandu-ma pe frunte-

Eu: -punand cele doua cafele pe masa- La cat au plecat baietii?
David: Aproape 1:30.
Eu:Si eu la cat am adormit?
David:11. -surazand-

Scot limba la el si intind mana spre ceasca de cafea, observand inelul si verigheta de pe degete. Zambesc suav si incep sa ma joc cu ele, amintindu-mi prin ce stari am trecut de 5 luni incoace.

David:Si mie imi plac verighetele. Mama a facut o alegere superba!
Eu: Mama ta e designer, normal ca a facut o alegere buna, mai ales cu rochia mea de mireasa.
David:Nu mama a ales rochia ta, ci tatal tau.
Eu:Tata?!
David: Sti, el chiar te iubeste, fata de mama ta care te-a lasat.
Eu:Da, de asta m-a obligat sa ma casatoresc cu tine. Ce bine ca tu esti dragut, daca ma punea sa ma marit cu un infractor?!
David:Tatal tau a facut-o pentru binele tau, Maya.
Eu:Ah da?! Si care e binele?
David:Vrei sa spui ca langa mine nu ti-e bine?
Eu:Ba da, dar daca nu erai asa?
David: Tatal tau ma cunoaste de multi ani, stie ca nu ti-as face niciodata rau. In plus, el credea ca nu vei mai iubi niciodata pe nimeni de asta te-a obligat sa te mariti cu mine. Voia sa stie ca vei fi fericita mereu.
Eu:Da, sa zicem si asa.

Imi las capul in jos iar David vine langa mine, lasandu-se pe vine ca sa fie la acelasi nivel cu mine. Imi ridica barbia, stergandu-mi cele doua sau trei lacrimi care evadasera din lacasul lor natal, ochisorii mei.

David:Nu mai plange, te rog.

Ii sar in brate, iar el se ridica cu mine, punandu-ma in fata lui. Imi cuprinde talia si isi lipeste buzele de ale mele, incercand sa-mi spuna ca totul e bine si va fi mereu atat timp cat voi fi langa el.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum