Nem rész...vagyis inkább legyen a cím az, hogy indul a II. évad

45 4 6
                                    

Sziasztok! Nos itt vége az első évadnak/ könyvnek :D a második évad már íródik is... kommentálj, hogy tudjam, hogy olvasol. És még azt is megírhatod, hogy a második évad részletes legyen vagy gyorsan lezáruljon? (a lényeg, hogy teljesen ki fog egészülni a történet így is- úgy is)  Kommentbe várom a véleményedet is :D kíváncsi vagyok :D

Egy kis előzetes a második évadból :

Karácsony van. Annyira izgatott voltam reggel. Egész nap játszottam és apa agyára mentem. A szobámban rózsaszín színű égő sor van, most az nézem, miközben próbálok elaludni. Egyre többször csukódik be a szemem és olykor homályosan látok. Tudom, hogy álmos vagyok, de nem akarok elaludni. Félek, de már mindegy, hiszen érzem, hogy elaludtam. A légzésem nyugodt, de a szoba már kezd változni. Már nem is ott vagyok. Eddig az ágyamban feküdtem, most pedig egy dzsungelben volnék? Igen ez az. Jaj, ide nem tud olyan gyorsan ide érni apa! A könnyem csordogál. Már hallom a majmokat! Jönnek, mindig jönnek. Hirtelen fájdalmat érzek a lábamban és tudom, hogy egy majom harapót meg. Lenézek és látom, a hatalmas fogaival rám vicsorít. A lábam fáj és sírok. A zaj egyre nő. Többen vannak, mind eddig valaha is. Együtt üvöltenek. Fel akarok kelni! Nem szerettem az álmaim! Üvöltöm, hogy apa, mikor tudom, hogy várhatók rá még egy picit. Hangot hallok az égből. egy helikopter. Ez az! Apa! Majd hirtelen felriadok. A szobában vagyok ismét. Apa és a barátja az ágyamnál állnak. Apa arca aggódva méreget. Letörlöm az arcomról a könnycseppek. Valami nehéz van rajtam. Egy vaskos faág alatt fekszek. Apa barátja leemeli rólam, én pedig apához bújok. Megnyugtatásból simogat, és a fülembe ismételgeti, hogy nincs semmi baj. Körbe nézzek a válla fölött és tudom, hogy megint mérges rám. Mindig mérges, amikor a szoba romokba hever. Mindenhol falevelek, növények és ágak hevernek. Itt-ott víztócsa van és füllesztő meleg. Apa barátja már pakolni is kezdett. Mindig ez van, ha álmodok! Mivel az álmaim valóra válnak!

Titkos SzervezetWhere stories live. Discover now