Malcom a kést kihúzta a lányból és lecsukta Olivia szemeit. Utána visszaindult az épület felé. Odabent az emberit körbefogták. A vezetőség megállás nélkül üvöltöztek. Malcom próbált közelebb kerülni. Shane felé fordult és a kezébe csúsztatta a kést.
- Dugd el és, ha kérdeznék te ölted meg. - ezzel elfordult és arrébb ment. A vezető urak lassan a foglyaik felé néztek.
- Van bármely dolog mellyel a bizalmamat élvezhetnétek? - kérdte.
- Nincs, te aljas görény. Olivia és Gabriel tudott mindent és még most is élnének, ha maguk nem lennének. Ők hősök és nem hazug köcsögök, mint maguk - Holly dühöngött és a szavai teljesen nem voltak rá jellemzőek. Majd a mondata végét egy köpéssel zárta, egyenest a férfi szemébe. Az letörölte,majd egy kézmozdulattal jelzett. A következő percben egy lövés dördült fel és a lány holtan csuklott össze. Shane eközben a kezében szorongatta a kést.
- Maguk, hogyan vélekednek uraim? - fordult feléjük a férfi. Scott kősziklává feszült.
- Én öltem meg legvégül Oliviát. - köszörülte meg torkát Shane. Nem gondolkodott. Már nem volt min. Bízott az őrzőjében és aszerint cselekedett.
- Valóban? Én úgy tudom lelőtték.
- Abba nem halt meg, így leszúrtam. - közben reménykedett, hogy jól hazudik.
- Bizonyíték drága fiam?
- Tessék. - ezzel felnyújtotta a karjában szorongató kést. Most látta meg, hogy csupa vér. Az az emberré akit még most is szeretett. Mindezek után, még mindig. Összerezzent a hazugságtól, hogy most azt vallja, hogy ő ölte meg, de kénytelen volt megtenni. Az igazgató elvette és nevetni kezdett.
- Úgy látszik, fiam a szavaid igazak, ezzel kiérdemelve a bizalmamat. Kérhetsz cserébe bármit. Van esetleg valami? - sziszegte a férfi.
- Van! Hadd nevelhessem fel jómagam a lányt. És Scott velem volt, úgyhogy ő is sértetlenül távozhasson. - csak Olivia kérése járt a fejében. "Vigyáz a lányomra" A férfi bólintott. Ezzel fogták magukat és sietősen elmentek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Titkos Szervezet
FantasiOlivia Pres éli a kis életét. Míg egy éjjel összeverve találja magát az erdő közepén. Fogalmam sincs mi történt vele. A zavarodottsága csak fokozódik mikor haza érve a tükörben meglátja magát. Egyetlen kék foltja sincs. Ezután elrabolják és egy viss...