15. rész A szervezet bűnös!

40 5 0
                                    

Az idő száguldozva pergett. Olivia még jobban megváltozott. Erősé vált egyszer sem mutatta ki a fájdalmait. Még Malcom számára is kiismerhetetlen lett. Egyszer kedves és segítő képes volt, máskor bunkó és arrogáns. Eltelt egy év. Majd lassan a következőnek a fele is. Ez azt jelentette, hogy két éve szolgál a Titkos Szervezetben. Minden porcikájában izzót a titkolózás. A szinteket kiválóan teljesítette. egyszer-kétszer akadt komolyabb sérülései, amit szemmel láthatóan sosem izgatta. A kerek számoknál voltak problémák vele. Olyankor a dühkitörései egyik pillanatról a másikra csaptak le. A kerek számok is szintek. Ezek a 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, és 100-as szintek. A párosakban húsz ember, a páratlanokban tíz ember vizsgázott egyszerre. A vizsga annyiban különbözött az egyszemélyestől, hogy itt egymásra is veszélyt jelentettetek. Mindenkinek a győztesé tevő ereklye kellett, ami általában egy medál volt. Megölték egymást, hogy nyerjenek. Barbár módra teljesíttetek egyesek ezeket a szinteket. Olivia ritkán került be egyszerre a társaival. De, ha véletlenül mégis úgy alakult akkor az Tim volt, az ő titkainak az őrzője. Kettejük között hamar kialakult egy mély barátság amit a közös cél szült. Minden titkot megosztottak a másikkal és hagyták, hogy onnantól kezdve, tovább az másik vállát nyomja, hogy már ne a saját gondjuk legyen. Hogy már ne nekik fájjon. Együtt lógtak sűrűn ki és sokat töltöttek Bill-el is. Tim apjával. Olivia szerette azt az embert. A szülei indították el az egész lavinát. Olivia miattuk kezdett nyomozni, miattuk változott meg. Miattuk...... minden miattuk! De nem, térítette egyszer észbe magát. Nem! Ők semmiről sem tehetnek. Hogy is hibáztathatná őket? Szerették. Túlságosan is. A haláluk miatt mások tehetnek. ők a hibásak mindenért. Míg Tim és Bill egy új családdá vált Oliviának, mint ha egy picikét normális élete lehetne, addig a másik egyre nehezebbé vált. A szülei végleges elvesztése után teljesen a társaira szűkült a látása. Mindent megtett értük. Idő közben Gabriel furcsábbá vált. Olivia megszakította az addig is tartó, elég fonák barátságukat. Shane-el eközben összeszűrte a levet és együtt jártak, már lassan egy éve. A fiú szerelmes volt igazán és őszintén, de önmagáról már ezt nem mondhatta el. Szerette, de valami titkon még Gabrielhez is kötötte.

Malcom és egyéb főnökök, már erőszakosan kezdték követelni Olivia plusz erejét. Még csak-csak elviselték egy évig, hogy nem jelentkezet, hogy nem jött elő, hogy.... és pont. De, már maga Olivia is tudta, hogy nem húzhatja tovább, hamar ráfognak ébredni. Ezt is csak Tim tudta, de csak a felét. A plusz képességét, amiről mindenkinek hazudott, hogy nincs... még nem próbálta, mi lehet az....vagy, hogy őt nem is érdekli stb. Pedig Gabriel nagyon is tudta, hogy mennyire érdekelte az első pillanattól a lányt, neki mi lesz az. Viszont nem szólt róla senkinek, emiatt hálás is volt Olivia a fiúnak. Véletlenül jött rá, tanulásközben, majd amikor kiakart kapcsolódni egy filmnézés keretében. Ezt követe az újabb rémes titok, amire rájött a szervezettel kapcsolatban. És még őt furcsállják? Pedig, pont ő kezd a hazugságok mögé látni.

Éppen egy hete teljesítette Tim-el a hatvanadik szint vizsgát. Kerülték a vérfürdőt és végül pont ezért nyerték meg. Most mindenki az ölésre koncentrál, így a kis szövetségüknek könnyű volt. Mindig együtt maradtak és a végén folyton ment a vita ezt a kört éppen melyik nyerje. Egyszer Tim, egyszer Olivia. Amikor a vizsga előtt bejelentették, hogy ki vizsgázik és kinek kell még egy hónapot várnia szinte megette őket az aggodalom vagy éppen a dögunalom. Viszont, ha Tim és Olivia neve is felharsant boldogan nevették el magukat.

Oda fent szél süvített, de lent a föld alatt kellemes meleg honolt. A csapat Olivia szobájában gyűlt össze. Holly és Tim a fotók előtt kuporogva sugdolóztak. Olivia az ágyon, Shane karjaiban aludt. A fiú pedig Scot-tal beszélgetett.

- A családja elvesztését lassan dolgozza fel. – motyogta Shane.

- Nem mutatja ki. – dörmögte Scot. Mire Shane egy felszínes nevetést színlelt.

- Persze, mer Tim ott van neki. – igyekezett arra, hogy az említette fiú ne hallhassa meg. Scot hátra nézett Timre, majd ismét Shane-re.

- Talán féltékeny vagy... talán csak egy hülye. – vállat rándított. Shane óvatosan a lány barna haját kezdte simogatni. Az iránta táplált szerelemre tudott csak gondolni.

- Nem vontad még kérdőre, hogy mit szoktak csinálni? – Shane kizökkent gondolataiból és Scot-ra meredt.

- Nem, mert bízok benne. – mondta olyan tárgyilagosan, amennyire csak bírta.

- És Gabriel ? – kérdezte Scot gőgösen. Shane egy pillanatra kővé dermedt, de nem mutatta jelét barátjának. Aggasztotta a fiú és joggal. Tudta, hogy Olivia valamit táplál iránta. Persze, ezt a tudást vagy inkább sejtését sosem hányná a lány számára. Gyorsan egy unott mozdulattal igyekezett hazudni barátjának.

- Nem izgat. – és legyintett szabad kezével bele a levegőbe. Scot hosszan fürkészni kezdte a fiút. Nem hitt neki, mert jól ismerte barátját.












Titkos SzervezetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora