Első Díjam :D

65 5 10
                                    

Eszméletlenül köszönöm!!! :) Őszintén nem számítottam rá. Úgyhogy wow :D Köszönöm Ellabae 23-nak, aki sok egyéb mellett a XXI.- századi hercegnő című blog írója. :(http://huszinegyedikszazadihercegno.blogspot.hu/)

nos a szabályok :

Köszönd meg a díjat!

Írj magadról 10 dolgot!

Válaszolj 10 kérdésre!

Tegyél fel tíz kérdést!

Küld tovább 10 embernek!

Magamról:

1. Elsőnek, ha már ezt szánom kezdésnek, akkor legyen az, amire büszke vagyok magammal kapcsolatosan. Az pedig az akaratom. A küzdésem, a harci vágyam. Az hogy SOHA NEM ADOM FEL! Egyszerűen erre képtelen vagyok és volnék. Bármi történt velem, mindig tovább mentem. Voltam és néha még vagyok is kitéve piszkálódásoknak vagy egyszerű tréfáknak, de igyekeztem ügyet sem venni róluk. Majd később amikor beteg lettem újból erősé kellett válnom, hogy legalább az egyszerű normális életemet folytathassam és persze harcolok, hogy véglegesen legyezőm azt. ( érrendszeri gondjaim vannak, ami a pulzus hirtelen változásával jár, szédüléssel, fejfájással... a folytonos rosszul létek eleinte ijesztőek voltak, de ehhez is összeszedtem az össze erőmet. Mostanra már ezerszer jobban vagyok !

2. Imádok rajzolni, festeni, írni és tervezni. Amióta az eszemet tudom művészkedtem és már óvodában egymás után nyertem meg a pályázatokat. Mai napig folytatom, mint hobbit, de már több 4- 5 éve nem adtam be sehova a műveim. Csak itthon lógnak a falon. A körülöttem lévők szerették volna ha ezzel kapcsolatban mennék anno tovább tanulni, de az a hatalmas nagy lendület ami egykor bennem volt, elenyészett vagyis inkább összezsugorodott egy apró bors szemecskére.És, ha már itt tartunk, imádtam színészkedni, de azt a betegségem miatt kényszerültem abba hagyni, így végül azt is mint a rajz iránti hatalmas lelkesedés, elpárolgott belőlem.

3. Zene függő vagyok! Nem igen ismerek magamon kívül senkit aki annyira függne a zenétől, mint én. Én minden nap csak azért képes vagyok hajnali négykor felkelni, hogy zenét hallgassak. Tanulás közben, evés közben ( bár mostanság átszoktam arra, hogy akkor kikapcsolom), ha barátokkal vagyok, ha megyek valahova. Vagyis valamilyen mértékben muszáj, hogy halljam.

4. Imádom a szobámat! Mindig az volt a hatalmas nagy álmom ( amíg nem lehetett a tesóim miatt saját szobám), hogy egyszer olyan lesz a kicsi szobám, ahol majd órákig lehet nézelődni. Bárhova tekintesz megpillants valamit. Ehhez persze, sokáig kellett gyűjtenem pár apró dísztárgyat ami végül esztétikusan fog vissza köszöni. És a legfontosabb szempont, hogy engem tükrözzön vissza! Az erdőhöz valami miatt kötődök, egyszerűen oda vagyok érte.Bár milyen furcsán hangzik. Ezért a zöld a kedvenc színem és a szobámban is ez az uralkodó szín. Emelet mű borostyák futnak a szekrényeken és az ajtón. A kék és a feketét szeretem még, így a másik két uralkodó szín ez... Annyi, de annyi apró dolog, hogy órákig tudnék róla beszélni. :) Az egyiptomi hógömb vagy a gyertya tartók és a dinó csontváz makett... ami másnak csak olcsó vacak, nekem hatalmas jelentésű kis tárgy.

5. Ez a kedvenc számom, 5. A másik, pedig a 7!!! :)

6. Könyvek! Könyvek, minden mennyiségben!!! Az olvasás szinte nálam, hasonló függőség, mint a zene. Igénylem, hogy átéljek megannyi kalandot és életet.

7. Rajongók; könyvekért, filmekért és színészekért.

8. Van egy kis csíkos fűegerem. Akinek a Tom nevet adtam.

Titkos SzervezetWhere stories live. Discover now