İyi Okumalar
Bugün Gazelin annesi Ela teyzelere akşam yemeği için gidecektik. Ela teyze Rüzgarları da yemeğe davet etti. Sonraki gün İstanbul'a dönecektik. Erkenden uyanıp banyo yaptım. Daha sonra mezarlığa gidip ailemle vedalaştım. Şimdi Gazelin evine geldim. Kapıyı çalınca Ela teyze açtı
-"Hoşgeldin kızım ."
-"Hoşbulduk Ela teyze ."
-"Geç içeri dışarıda kaldın" içeri geçip ayakkabılarımı çıkardım. Salona girdiğimde kızlar koltuklara yayılmış konuşuyorlardı. Ben de yanlarına oturup sohbete katıldım. Az sonra Ela teyze elinde terlikle yanımıza geldi.
-"Siz hala dedikodu mu yapıyorsunuz ? Akşam misafir gelecek daha hiç bir şey hazır değil . Hepiniz mutfağa çabuk "
-"Offf anne ya ben üşeniyorum sen yap işte ."
Ela teyze terliği firlatınca Gazel terlikten kaçıp mutfağa gitti. Biz gülerken Ela teyze diğer terliği alınca koşarak mutfağa gittik .
-"Hayır anlamıyorum başkasının annesi kızına kıyamaz bizimki iş yaptırıyor , terlik fırlatıyor . Ben ne anlarım yemek yapmaktan . Hayır alışveriş demiyor makyaj demiyor kalk yemek yap diyor hayallerimin katil bebek çakisi "
Ela teyze mutfağa gelince Gazel konuşmayı kesti
-"Ben seninle ne yapacağım kızım. Biraz yemek yapmayı öğren yoksa evde kalacaksın ."
-"Turşumu kur sende Ela sultan."
-"Allah sana akıl versin kızım. "
-"Tamam anniş kızma ne yapacağız ."
-"Sarmaları sarmaya başlayın . Daha sonra börek , patates kızartması ve köfte , salata , ıslak kek ve kurabiye yapılacak ."
-"Biran bitmeyecek sandım Ela sultan nasıl yetiştirelim biz bunların hepsini ."
-"Ağzın çalışacağına elin çalışsın güzel kızım . " dedi ve mutfaktan çıktı. Gazel ve ben sarmaları sarmaya başladık. Berçem de patates ve köfteleri yapmaya başladı.
-"İşte bak ne kadar güzel sardım. "
- " Gazel o ne ?"
-" Sarma ."
-"Bence o sarma değil dolma . Kızım sen ne kadar beceriksizsin ya düzgün ve ince sar. "
-"Bu gayet ince ."
-"Seninki inceyse benim ki ne? "
-"Of ben bu kadar yapıyorum hem o Poyraz uyuzu için bu gayet ince ." O sırada Ela teyze geldi . Dolmaları görünce
-"Kız bu nasıl yaprak sarma bu bildiğin dolma olmuş. "
-"Yansım yaptı öyle . Ben incecik sardım. Sonra dedim arkadaşçım dedim bak güzel yap dedim sonra Ela sultan kızar dedim ama dinlete... ah anne ya ne vuruyorsun? "
-"Ben sanki bilmiyorum dolmaları senin yaptığını bir de kıza iftira atıyor. Ben seninle ne yapacağım?"
-"Off anne ya bu kadar benden yapmıyorum ben ."
-"Bir de trip atıyor. Sus da işine devam et ."
Sarmaları bitirince Ela teyze gelip baktı
-"Yine dolma yapmış . Ne ise hadi diğer yemekleri yapın " dedi ve Gazelin saçını öptü . Onlara bakıp burukça gülümsedim. Benim hiç bana kızan bir annem olmadı. Bana yemek yapmayı göstermedi . Herşeyi kendi başıma öğrendim. Hiç saçımı öpmedi. Ela teyze çoktan mutfaktan çıkmıştı. Gözümden bir damla yaş düştü. Hemen silip gülümsedim. Ben pasta ve kurabiyeleri yaparken kızlar diğer yemekleri yapmaya başladı. İşimiz bitince onlar oturdu . Bende arkadaki un paketinin içinden biraz un alıp kızlara döndüm ve ikisinin suratına fırlattım . Onların haline bakıp gülmeye başladım.
-"Peki canım bunu sen istedin " dedi Berçem ve yanıma gelip unu aldı ve başıma döktü. Biz birbirimize kötü kötü bakarken kahkaha sesi duyduk. O tarafa bakınca Gazelin abisi Çağrı abi ve onun arkadaşı Buğra abiyi gördük. Resmen rezil olmuştuk. Gülmelerini kesen benim unu alıp iksinin yüzüne atmamdı. Şuan Ela teyze ve Görkem amca bizim bu halimizi görürse ne olacağını tahmin edemiyorum. Akşama misafir gelecek ve biz yemek savaşı yapıyorduk. Çağrı abi elindeki unla bana yaklaşmaya başladı . Ben mutfaktan çıkıp koşmaya başladım Birine çarpınca durdum kafamı kaldırınca Rüzgarı gördüm. Bunlar ne ara gelmişti. Şöyle bir bakınca Ela teyze ve Görkem amca bana dehşetle bakıyorlardı. Aral ve Poyraz hem şaşırmış hem de gülmemek için zor tutuyorlardı. O sırada Çağrı abinin sesini duydum .
-"Yansım beni uğraştıtma güzelim hadi gel ve şu unu suratına ye hadi canım hadi güzelim. " Yanıma gelince onları gördü . Ela teyze sinirli bir şekilde
-"Ne oluyor burada sizin bu haliniz ne ?"
-"Ya anne walla benim suçum yok. Bak ben eve gelince mutfakta sesler geliyordu bende oraya gittim. Bir baktım bunlar una bulanmış . Ben mutfağı batırdınız dedim annem kızar dedim misafir gelecek dedim ama bu cadı bana un attı. "
-"Sus kardeşi kılıklı rezil olduğunuz yetmiyor bir de yalan söylüyorsun. " biz böyle konuşurken Buğra ve sırtında Gazel mutfak kapısından çıktı. Bu sefer hepimizin bakışları onları buldu.
-"Bıraksana beni bak yemin ediyorum cırmalarım seni indir beni ."
-"Sus üstümü batırdın zaten "
-"Ya ben yapmadım diyorum anlama kıtlığın mı var ? Meraba Poyraz. Poyraz mı indir beni çabuk "
-"Allahım bu çocuklar beni delirtecek ."
-"Annelerin pamuk şekeri toparlarız. "
-"Arkadaşlarınızada rezil olduk ."
-"Bu öküze yani Poyraza mı yok anne birşey olmaz. " O sırada Berçem geldi
-"Hangi insan evladı benim saçıma yumurta attı? Siz ne ara geldiniz ya ? Aral çabuk kapat gözünü çok çirkinim ya ."Ela teyze
-Çabuk gidip üstümüzü başınızı düzeltin . Çocuklar siz de salona geçin ." Kızlarla beraber undan kurtulduk . Üstümüzü düzeltip sofra hazırlamaya yardım etmek için mutfağa gittik.
Sofra hazır olunca hepimiz masaya geçip yemek yemeye başladık. Poyraz
-"Ela teyzecim sarma çok güzel olmuşta neden biri ince diğeri dolma gibi? " ben ve Berçem Gazele bakıp gülüyorduk, Ela teyze
-"Oğlum yemeklerin hepsini kızlar hazırladı. Dolmalar da benim kızıma ait . "
-"Neresi dolma ince yaptım ben bir kere. O dolmaları Yansım yaptı. " Ona bakınca
-"Tamam belki biraz dolmaya benziyor olabilir ama tadı güzel ." Yemeğe oturduğumuzdan beri Buğranın gözü Gazeldeydi . Onu sevdiğini söylediğinde Gazel istememişti. Anlaşılan hala Gazeli seviyor. Gerçi Gazel çok güzel o yüzden gayet normal onu sevmesi. Buğra
-"Bence gayet güzel olmuş. Gerçi Gazelin elinde zehir olsa yenir o ayrı ." Bunu söyleyince Poyraz ona sinirli bir şekilde bakmaya başladı. Gözleriyle öldürdü diye buna denirdi. Gazel Buğraya yapmacık bir gülüşle
-"Sağol Buğra abi " Abi kelimesine baskı yapmıştı. Buğranın morali abi kelimesiyle bozulmuş ve yemeğine dönmüştü. Poyraz Gazele bakıp gülümsedi. Yemek yedikten sonra biz tabakları mutfağa götürdük. Buğra mutfağa gelip
-"Gazel biraz konusabilir miyiz? " - " Tamam Buğra abi. " Biz Berçemle salona geçip oturduk. Nasıl olsa Gazel bize anlatırdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN HAYATIM
Teen FictionBir gece uykudan uyandığımda hayatımın tamamının yalandan oluştuğunu nerden bilebilirdim ki . Sadece su içmek için inmiştim ama hayatımın dönüm noktası oldu.Benim ailem kim ve nerde? Dengesiz , psikopat ve duygularını kilitlemiş birine aşık oldum. P...