37. BÖLÜM

43 4 1
                                    

İYİ OKUMALAR

YANSIMIN AĞZINDAN
-"Hazır değilim ben ya hadi gidelim."

-"Saçmalama Yansım buraya kadar geldik."

-"İyi de planda Semra ablanın evde olması vardı. Sen onu oyalarken bende saç örmeği alacaktım bir şekilde."

-"Yansım haklısın ama Çağlar kanser ve durumu kötü olduğu için hastaneye kaldırmışlar. "

-"Gazel olsa bir plan bulurdu . Ama benim şuan aklıma hiçbirşey gelmiyor Berçem."

-"Bak o zaman şöyle yapıyoruz. Semra ablayla konuşurken sende bir şekilde Çağlardan saç örneği alacaksın. Al şu makası."

Makası pantlonumun cebine saklayıp hastaneye girdik. Kısaca anlatacak olursam sabah kahvaltıdan sonra kızlara DNA testi yapacağımı anlattım. Hasta olduğum için unutma ihtimaline karşı berçem benimle gelecekti. İdil eylülün yanına gitmiş. Gazelde çocuklar bizi idare etmek için evde kalmıştı. Beraber Semra ablanın evine gelmiş ama onu evde bulamamıştık. Onu arayıp nerde okduğunu sorduğumda ise dün gece Çağların fenalaştığını ağlayarak söylemişti. Bizde soluğu hastanede almııştık. Semra ablanın yanına gitmeye korkuyordum. Ve eğer onlar öz ailemse Çağların bu hastalıktan kurtulma ihtimali vardı. Çağların odasını öğrenip oraya gittik. İçeri girdiğimizd Çağlar uyumuş Semra abla onun yanıbaşında oturmuş saçlarını okşuyordu. Benim özlem çektiğim manzara tam karşımdaydı. Gözlerim dolu onlara bakarken Semra abla bizi farketti. Yanıma gelince sıkıca sarıldım. O hıçkırarak ağlarken ben sessizce gözyaşı döküyordum. Benden ayrılınca beraber koltuğa oturduk. Sesim titreyerek konuştum.

-"Durumu nasıl Semra Abla?"

-"Doktor gittikçe kötüleştiğini söylüyor. Uygun ilik bulunmazsa fazla yaşamazmış oğlum. Ben dayanamam Yansım. Bir evladımı kaybettim diğerinide kaybetmeye kalbim dayanmaz. O daha bebek . Keşke çocuğum olabilseydi . Yada bir mucize olsaydı da uygun ilik bulunsaydı."

-"Allah yardım eder Semra an-abla . Kim bilir belki de çok yakında uygun ilik bulunur. Allahtan ümidini kesme." dedikten sonra kalkıp Çağların yanına gittim. Daha 2 yaşında olmasına rağmen hayat şimdiden ona acımasız davranmıştı. Semra ablaya baktığımda berçemle sohbet ediyordu. Hemen cebimden makası çıkarıp Çağların birkaç saç tellini kesip peçeteye koydum. Daha sonra ikisinide cebime koyup onların yanına gittim. Biraz daha oturduktan sonra oradan çıkıp DNA testi için örnekleri verdim. Sonuçlar yarın çıkacaktı . Daha fazla beklemeyip eve geri döndük.

&&&&

ERTESİ GÜN
Sabahleyin erkenden kalkmıştım. Öğlene kadar kendimi zorla evde tutuyordum. Berçemle beraber öğlenleyin evden çıkıp hastaneye geldik. Elim ayağım titriyor heycandan ve korkudan ne yapacağımı bilemiyordum. İçten içe ailem olmalarını istiyordum. En azından Çağlara bir yardımım dokunabilirdi. Hastaneye gidip önce Semra ablanının yanına uğradık. Odaya girdiğimde Semra abla Çağlara yine o ninniyi söylüyordu. Bizim geldiğimizk daha farketmemişlerdi . Çağların o kısık ve halsiz sesini duydum

-"Ayye."

-"Efendim oğlum. "

-"Beyi eve götüy."

-"Sonra gideriz annecim. Ama şimdi burada kalmamız lazım."

-"Ayye bem öyülsem aylama tamam mı. "

-"Sem iyleşeceksin bitanem. Hep beraber buradan çıkıp eve gidicez ya da istersen parka gideriz. Sakın bir daha böyle düşünme."

-"Ayye ayama ama ben çok kötüyüm. Doktoy amca geyince duydum. Çok az şonra ben öyebililmişim. Hem beyki abyamı gölürüm ölüysem. Sen dedin ya seyin abyan melek oldu beyde melek olup onu göymek istiyorum."

BİLİNMEYEN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin