31. BÖLÜM

34 6 0
                                    

İYİ OKUMALAR

YANSIMIN AĞZINDAN
Bazen birşey yapmak istersin ama yapacak zamanın yoktur. Bazense zamanın çoktur ama artık yapacak birşey yoktur. Yarına bırakırsın yaşayacaklarını hep oysa şuanı yaşamayı bilmezsin. Zaman öyle hızlı ilerlerki şaşıp kalır insan.

Bugün sevdiğim adamın doğduğu gündü. Onun için herşeyi yapmak isterdim ama elimden gelen çok az şeylerdi. Büyük bir yeri kaptmak isterdim ama şuanlık sadece Zehra abladan izin alarak akşamleyin kafeyi kapatabilmiştim . Ona pahalı hediyeler almak isterdim ama alabildiğim son paramla bir kol saatiydi. Onun için birşey yapıyor olmak bile güzeldi. Onu mutlu etmek için herşeyi yapardım. Bugün bütün gün boyunca Rüzgarı görmemiştim. Biz kafetyi süslerken Poyraz - Aral -Çakır-Aras dörtlüsü de Rüzgarı oyalayacaktı. Rüzgar çocukların söylediğine göre partilerden nefret ediyordu. Ablası Rüyanın ölümünden sonra kutlamak istemiyormuş. Umarım bana kızmaz. Ama onun istemediğini bildiğim için sadece biz bizeydik başka hiçkimse yoktu. Kızlarla kafeyi hazırlama işini bitirdiğimizde Ayşe teyze ve eylülde gelmişti. Çocuklara gelmeleri için mesaj attım. Hayır saklanmayacak veya dogumgünü şarkısı söylemeyecektik eğer böyle birşey yaparsam Rüzgarın tepkisini kestiremiyordum. Az sonra çocuklar koşarak içeri girdi. Hepsi nefes nefeseydi. Aral nefesini düzenleyince konuştu.

-"Hey sizin aklınıza uyan aklıma tüküreyim. Hanginizden çıktı lan bu fikir. "

-"Ne var lan biraz ekşın yaşamış olduk. Ama sanırım fazla ekşın yaptık eğer biraz daha kalsaydık benden birşey kalmıyacaktı." Bu kez Poyrazın lafıyla ona baktık. Rüzgar

-"Senin ekşınına ben. Lan senin yüzünden o kızların arasında yem olacaktık."

-"Vurun mazluma vurun. Eğlenirken sıkıntı yoktu . Kahkahalarla gülünce sıkıntı yok ama o karılar kovalayınca gel beni döv. Ben gidiyorum." Poyraz yalancı kızgınlıkla gidiyor gibi yaptı.

-"Ayyyyy yeter biri ne olduğunu anlatacak mı ?" Gazelin lafıyla biz kızlar da aynı şeyleri söyledik. Çocuklar masaya geçince bizde yanlarına oturduk. Poyraz birkaç kez yalandan öksürüp anlatmaya başladı.

-"Şimdi kızcağızlarım ve tabiki sevgiliciğim biz çocuklarla bir kafeye gidip oturduk. Bu Rüzgar cancağızım turunç kafayı arayacam diye tutturdu. Bizde bunla dalga filan geçtik. Sonra ben idda attım ortaya . Eğer 3 saat boyunca Yansımla alakalı bişey sölerse böyle yan tarafımızda oturan beş kızdan birini gösterdim gidip o kızlardan birini kucağına alacak ve bütün kafada tarzan gibi bağırıp koşacaktı."
Ben bunu duyunca direk Rüzgara baktım

-"Rüzgar yapmadım de. Yalan de."

-"Malesef bu ibne beni gaza getirdi bende kabul ettim. Ama suç sende şu aklımdan hiç çıkmıyosun. Senin yüzünden kaybettim ."

-"Poyraz kız güzel miydi?" Umarım değildir.

-"Walla turunç kafa Rüzgarın kucağında taşıdığı kız senin kadar olmasada güzeldi. Sıkıntı bu salakta ben olsam boncuk gözlü sarışın afeti alır-"

-"Demek sarışın afet ha. Sen başka kızlara mı bakıyosun. Senin o gözünü oyarım." Gazel kırmızı görmüş boğa misali heran Poyrazın üzerine atlayacak gibiydi.

-"Yok sevgilim ya sen bana güvenmiyor musun ? Ben senin üzerine gül koklarmıyım."

-"Sen mi sen gül koklamazsın canım gider gül bahçesine atlarsın. "

-"Kavganıza daga sonra devam edersiniz sen olayı anlat." Benim sözümden sonra Poyraz anlatmaya devam etti

-"İşte Rüzgar kabul etti. 1 saar dolmadan ben Yansımı arayacağım dedi ve böylelikle iddiayı kaybetti. El mahkum bitane kızı alıp tarzan gibi bağırarak kız kucağında bütün kafeyi dolaştı. İşin komik kısmı gezme işi bitince kız Rüzgara yapışıp kaçır beni erkeğimmmm diye bağırmasıydı. Rüzgar ne yaptıysa kız bunu bırakmadı sakız gibi yapıştı buna. Biz buna gülerken diğer kızlar bizim yanımıza gelmesinmi ? Al başına belayı kıza git diyom o geliyo. Benim gül gibi sevgilim var dedim . Ben onu seviyorum bas git dedim dedim ama dinletemedim. Kız bana yapıştı ben kaçıyom o kovalıyo. Sonra bi kız Aralın kucağına oturmasın mı ? Aral kızı yere atmaya çalışıyo kız buna daha çok yaklaşıyor . Diğeri Arası dudağından öpmeye kalktı. En komiği Çakırınki kız buna yanaştı diye pastayı kızın surata sen yapıştır yetmedi bide kalk limonatayı dök. Teyzenin biri ordan kızlara asılıyo diye bas bas bağır yani adımız tecavüzcüye çıktı. En son Çakırın bağırmasıyla bunlar tırstı bizde fırsattan istifade hemen tüydük. "

BİLİNMEYEN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin