Yorum atın lütfenn
Berçemin kıza olan bakışları
İYİ OKUMALAR
İDİLİN AĞZINDAN
Sabahleyin gözlerime vuran güneş ışıklarıyla uyandım. Üstümü değiştirip yüzümü yıkadım. Daha sonra mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım. 1 haftadan daha fazla bir süredir Çağrılarda kalıyordum. Sabahları çağrıyla başlamak , akşamları en son onu görerek uyumak bambaşkaydı.-"Günaydın sarışın" diyen Çağrıyla ona döndüm. Bir insan her haliyle bu kadar yakışıklı olabilirdi. Uyku mahmurluğundaki hali bile bana güzel geliyordu.
-"Günaydın" deyip önüme döndüm. Ela teyze ve Görkem amca gelince onlarada günaydın dedim ve hep beraber masaya geçip kahvaltı yapmaya başladık. Ela teyze ve Görkem amcanın bugün evlilik yıldönümleriydi ve bu yüzden akşam yemeğe çıkacaklardı. Çağrıyla evde başbaşa kalacaktık. Ela teyze bizim başbaşa kalmamızdan gayet mutluydu. Kahvaltıdan sonra Görkem amca işe gitti . Ela teyze temizlik yapacağımızı söyledi. Çağrıya perde asacağını söylediğinde itiraz etmeye başladıysada Ela teyze terliği çıkarınca susmak zorunda kaldı. Çağrı Ela teyzenin yanağından öpüp mutfaktan koşarak kaçtı
-"Deli oğlanım benim" dedi Ela teyze arkasından. Daha sonra yüzünde bir gülümseme belirdi. Ela teyzenin gözlerindeki merhamet , sevgi benim yüreğime işliyordu. Bende isterdim annemle böyle şeyler yaşamayı , böyle haylazlıklar yapıp sonra onun sinirini yatıştıran bir öpücüğü. Annemle yaşamadığım şeyleri Ela teyze yaşatıyordu . Mutfağı topladıktan sonra bana çağrının odasıyla banyoyu temizlememi söyleyince iş başına geçtim. Temizlik malzemeleriyle beraber Çağrının odasına girdim. Odaya girdiğim gibi Çağrının kokusu geldi burnuma. O beni mest eden kokusu. İşin tuhaf tarafı odası topluydu. Bir erkeğe göre gayet temizdi. Ya da Ela teyzenin korkusundan odasını topluyor da olabilirdi. Odayı temizledikten sonra odadaki fotoğraflara bakmaya başladım. Her fotoğrafta çok güzel gülüyordu buda benim eriyip bitmeme sebep oluyordu. Bir fotoğrafta Gazele sımsıkı sarılmış ve gülümsüyordu , Gazelde abisinin yanağına öpücük konduruyordu. Bu fotoğrafta Gazelin yerinde olmayı çok isterdim. Banada bu kadar sıkıca sarılmasını , bu kadar sevmesini isterdim. Sanırım benimkisi olmayacak duaya amin demekti. Telefonumu çıkarıp o fotoğrafı çektim. Daha sonra telefonu cebime fotoğrafı da yerine koydum ve odadan çıktım. Banyoya girip temizlemeye başladım. Banyoyuda bitirdim ama bende bittim. Yine de bu yorgunluk hoşuma gidiyordu. Banyodan çıkınca az daha kayıyordum . Ela teyze yerleri vileda yaptığı için yerler ıslaktı ve şansa bakın ki benim ayağımda terlik yoktu. Kaymamaya dikkat ederek birkaç adım atmıştım ki yine kaydım ve bu kez dengemi sağlayamadım. Gözlerimi refleksle kapatıp yere düşmeye bekledim taki bir çift el belime sarılana kadar. Gözlerimi açtığımda Çağrıyla gözgöze geldim. Allahım o nasıl bir bakıştır ki kalbim yarışa çıkmış araba kadar hızlı hızlı çarpıyor. Umarım kalbimin sesini duymuyordur . Biz böyle durmaya devam ederken Ela teyzenin öksürüğüyle hemen düzeldik. Ben kıpkırmızı kesilmişken Çağrı benim halime gülüp salona geçti. Ela teyze bana baķıp gülümsedi ve kolumdan tutup mutfağa götürdü.
-"İdil kızım ."
-"E-efendim Ela teyze ?"
-"Sen benim deli oğlana aşık mısın ?"
-"Ela teyze onu nerden çıkardın ?"
-" Kızım senin ona olan bakışlarını görmeyecek kadar kör değilim. "
-"Şey Ela teyze-"
-"Yakında Anne dersin İnşallah. Benim oğluma da senin gibi kız yakışır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN HAYATIM
Novela JuvenilBir gece uykudan uyandığımda hayatımın tamamının yalandan oluştuğunu nerden bilebilirdim ki . Sadece su içmek için inmiştim ama hayatımın dönüm noktası oldu.Benim ailem kim ve nerde? Dengesiz , psikopat ve duygularını kilitlemiş birine aşık oldum. P...