İYİ OKUMALAR
BERÇEMİN AĞZINDAN
Bazen Yansımın yaptıklarına aklım ermiyor. Onun kararlarına her zaman saygı duymuşumdur ama bu defaki kararı yani ne yapmaya çalıştığını gerçekten anlamıyorum. Yansımın yerinde olsam İdille sırf sevdiğim adamla yakınlık kurdu diye hastanelik ederdim. Evet gerçekten de yapardım bunu. Duygusal ve nazik gözükebilirim ama gerektiğinde duygusuz , sert ve acımasız da olabilirim. Bu sevdiğim kişileri korumak için olmam gereken bir durum. Aralın idille yakın olması bile beni korkutuyorken daha fazlasını düşünmek bile istemiyorum. Çadırdan çıkıp Aralı aramaya başladım. Onu görünce adımlarımı hızlandırdım. Oda beni görünce gülümsedi. Yanına gidip oturdum ve konuşmaya başladım.-"Aral ?"
-"Efendim."
-" Biz seninle hiç kavga etmeyelim , küsmeyelim ve ayrı kalmayalım olur mu?"
-"O nerden çıktı şimdi ?"
-"Boşver nerden çıktığını sen soruma cevap ver ."
-"Tamam . Seni hiç bırakmam . "
-"Seni seviyorum."
-"Bende seni seviyorum."
İDİLİN AĞZINDAN
Yansımla konuşmak beni biraz olsun rahatlatmıştı. Beni yanlış tanımasını istemiyorum. Rüzgarın ne yaptığını anlamadım ama yine birşeyler çevirdiğinden eminim. Rüzgarla kuzeniz ve ben hemşirelik okuduğum için pek sık hatta ben aramasam hiç konuşmuyoruz. Teyzem ve eniştemden yaptıklarından sonra kimseye güvenmiyor ve hayatına almıyor. Beni de kendinden uzak tutmak istiyor ama değer verdiğine eminim. Yani başıma birşey gelse üzülür değil mi? Şuana kadar sadece 1 kişiyle çıktım ve o adı lazım değil hayatımda şuan olmadığı için çok mutluyum. Sırf onu öpmedim diye benden uzaklaştı , sonra onu başka bir kızla yakaladım ve ayrıldım. Onu seviyordum ama o saaten sonra hiçbirşey olmamış gibi davranamazdım. Şuan ona karşı hiçbirşey beslemiyorum ama kendisi beni arayıp geri istiyor ama iş işten geçti. Ve uzun bir zamandan sonra kalbim tekrar hızlandıran biri çıktı. Çağrıdan hoşlanmaya başladım ani belki ama ne hissettiğimi biliyorum. O bana karşı soğuk olsada geçeceğini umuyorum. Gazel ve Berçemle de arkadaş - dost olmak istiyorum. Kötü günde yanımda olacak dostlara ihtiyacım var. Morali düzeltebilecek , benimle alay edecek , gülecek , gezecek dostlara ihtiyacım var. Aslında Rüzgarla kader ortağı sayılırız. Tek fark onun anne babası yanında . Benimki ise karışık .İyi olan ise burada telefonların çekmesi. Kalkıp çağrının yanına gittim.-"Selam ?"
-"Ne var sarışın."
-"İdil."
-"Ne ?"
-"Adım diyorum İdil sarışın değil."
-"Her ne ise ne istiyorsun?"
-"Hanzo ne olacak ne olur yani biraz daha insancıl olsan."
-"Sana karşı mı ? Bak sarışın seninle konuşacak kadar düşmedim ."
-"Pardon öküzler kralı biraz daha insan dili ile konuşursan çok daha memnun olacağım malum senin dilini bilmiyorum."
-"Ben de seninkini bilmiyorum. Annem karşısındaki karaktere göre konuşmayı öğretti ama seninkini bilemem."
-"Orası seni ilgilendirmez . Ailemle özellikle annemle ilgili hiçbirşey söyleme. Senin biraz olsun iyi biri olduğunu zannetmiştim ama yanılmışım kusura bakma" dedim. Bana sadece baktı. Daha fazla durmak acıdan başka birşey getirmeyecekti. Yanından ayrılıp Rüzgarın yanına gittim. Surat ifademden birşey olduğunu anlamıştı. Yanına oturup sarıldım . Ağzımdan tek kelime çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN HAYATIM
Teen FictionBir gece uykudan uyandığımda hayatımın tamamının yalandan oluştuğunu nerden bilebilirdim ki . Sadece su içmek için inmiştim ama hayatımın dönüm noktası oldu.Benim ailem kim ve nerde? Dengesiz , psikopat ve duygularını kilitlemiş birine aşık oldum. P...