34. BÒLÜM

57 6 0
                                    

İYİ OKUMALAR

Çoğunuz veya bir kısmınız Yansıma kızıyorsunuzdur. Bölüm sonunda yorumlarınızı bekliyorum :):):) Bu bölüm bayaaa uzun oldu bu arada.

YANSIMIN AĞZINDAN ( Hastaneye gittiği gün ve daha ilerisi.)

Bakalım neyim varmış....

Odaya girip beklemeye başladım. Bir süre sonra görevli biri gelip Raporları vermişti. Doktor sonuçlara bakınca surat ifadesi üzgün bir hal almıştı. Biraz daha baktıktan sonra konuşmaya başladı.

-"Yansım hanım sonuçlarınız şuan elimde size iyi şeyler söylemeyi gerçekten isterdim ama pekte iyi gözükmüyor . Daha gerçekçi olacaksak durumunuz kötü ve günden güne bu böyle devam edecek. "

-"Daha açık konuşur musunuz? Gerçekten anlamıyorum."

-"Emar sonuçlarınız pek iç açıçı değil . Yani şuan kafanızın içinde kötü huylu bir tümor bulunmakta. Ve bu tümör her gün daha fazla ilerlemekte. Temporal lob adı verilen bu tümörde kelimeleri unutma ,konuşurken doğru kelimeleri kullanmakta zorlanma , kısa süreli hafıza kayıpları , burunda kanama , olmayan sesleri duyma ,görme , ve bunun gibi belirtileri gün geçtikçe yaşayacaksınız. Şuan tümör hafızanın bulinduğu bölgenin büyük bir kısmını kaplamış. 3. Derecede olan bu tümör hücreleri normal beyin hücrelerinden farklı olup hızla büyür."

-"Si -Siz ne diyorsunuz doktor bey ? Bu bu nasıl ?"

-"Lütfen sakin olun. Şuan kafanız karıştı farkındayım fakat bunu kabul etmeniz en doğrusu. Şuan beyninizin içinde ne zaman patlayacağı belli olmayan bir bombayla yaşıyorsunuz. Dikkatli olmanız herşeyden daha önemli."

-"Benim bundan kurtulma imkanım yok mu ? Yani bir kurtuluş yolu ?"

-"Tümör beyninizin hafıza bölümünde ve bu bölge çok riskli. Tahmini olarak %80 'lik kısmı kaplamış buda yaşama şansınızın çok düşük olduğu yani kurtulmanız mucize olacak demektir. Üstelik eskisi gibi olmayabilirsiniz. Hiçbirşey hatırlayamayabilirsiniz. Belki de hiçbir zaman eski yaşantınızla alakalı hiçbirşey hatırlamayacaksınız. Anılarınız yok olabilir . Ama ben mucizelere inanırım . O yüzden biran önce ameliyat olmanız gerekiyor."

-"E-eğer olmazsam . Ameliyat olmazsam en fazla bu şeyle ne kadar yaşarım."

-"En fazla 6 ay. Bir doktor olarak size ameliyat olmanızın daha iyi bir seçenek olduğunu söylüyorum. Lütfen düşünün."

Ağzımı açıp tek kelime edemiyordum. Bu kadar ciddi birşey olacağını bilemezdim. Ben ne yapacaktım? Düşünme yetimi kaybetmiştim. En fazla 6 ay yaşarmışım. Daha sonrası yok.

-"Yansım hanım iyi misiniz ?"

-"Ev-evet i-y-yim be -ben dü-şün-mek istiyorum. İyi günler." Bana ne oluyordu. Konuşmakta zorlanıyordum. Bu olmamalı . Odadan çıkınca nefes almaya çalıştım. Ama sanki biri boğazımı sıkıyordu. Çakır endişeli bir şekilde yanıma gelmişti.

-"Yansım iyi değilsin sen . Betin benzin atmış . Ne oldu ne dedi doktor."

-'Lütfen sahile götür beni nefes alamıyorum." Dediğimi ikiletmeden hızla hastaneden çıktık. Arabaya binince sahile doğru sürmeye başladı. Ben de ne yapacağımı düşünmeye çalışıyordum.

Bir süre sonra sahile gelmiştik. Deniz kenarına yakın bir banka oturduk. Birkaç dakika ikimizde konuşmadık. En sonunda dayanamayıp o söze başladı.

-"Artık neyin olduğunu söyleyecek misin ?"

Bende en kısa yoldan cevap verdim.

-"Ölüyorum."

BİLİNMEYEN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin