22. BÖLÜM

58 8 0
                                    


İYİ OKUMALAR

YANSIMIN AĞZINDAN
Sabahleyin kızların ciyaklamasıyla uyandım. Bana uyku haram yemin ediyorum. Yataktan kalkıp odanın kapısını açtım. O sırada Gazelde benim ismimi bağırıyordu.

-"Ne var ne . Yansım diye diye beynimin etini kemirdin. "

-"Poyraz mesaj attı . Onlara geçiyoruz lahvaltıya . "

-"Mal bu şimdi mi söylenir. Off saçım şimdi ne haldedir kim bilir. Ya yüzüm Allah canını almasın ikinizinde. Yansıma önceden söyleyelim diyen yok. Ha-"

-:Dur kızım taramalıya bağladın. Nerdeyse oturup ağlayacaksın. Sen böyle değildin yani bu halin ne ?"dedi Gazel.

-"Kızsal canım. "

-"Haaa. Okey . Zaten 15 dakikan var çabuk hazırlan" deyince önce banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve saçlarımı taradım. Sonra odama gidip kıyafetlerimi giydim. Sonra da kızların yanına gittim. Zaten onlarda beni bekliyorlardı. Beraber evden çıkıp karşıya geçip zile bastık. Az sonra Poyraz kapıyı açtı. Bize günaydın deyip direk Gazele yöneldi. Onların sarılması bitince hep beraber içeri geçtik. İçerde Rüzgar ve Aral dışında Eylül (unutanlara eylül rüzgarın kardeşi) ve tanımadığım ama çok tatlı bir kadın vardı. Eylül bana bakıp sonra Rüzgarın kucağına gitti. Şimdi anlaşıldı küçük prenses bana küsmüştü. Onu sık sık ziyaret edeceğimi söylemiştim ama yanına gitmemiştim. O kadar olay arasında aklımdan çıkmıştı. O sevimli kadın yanımıza gelince Aral da Berçemi kolları arasına aldı. İlk Poyraz konuştu.

-"Ayşe sultanım bu Gazel benim sevgilim. İleride Allah izin verirse eşim de olacak" deyince Gazelin yüzü kızardı.

-"Bende Ayşe sen bana Ayşe sultan de. Pek de güzelmişsin . Bizim oğlanı yola getirdin güzel kızım."

-" Bende memnun oldum Ayşe sultan. Odun ama yola geliyor" deyince biz gülmeye başladık.

-"Buda benimki sultoşum Berçem. " dedi Aral. Onunla çok yakın oldukları belliydi. Zaten kadın sevilmeyecek gibi de değildi. Kadının bana baktığını farkedince utandım. Yine düşüncelere dalmıştım. Daha fazla ayıp olmasın diye bende kendimi tanıtayım diyecektim ki kadının bana sarılmasıyla şok oldum. Ayıp olmasın diye bende ona sarıldım. Bakışlarım Rüzgarı bulunca onun da şaşırdığını gördüm . Kadın benden ayrılınca konuşmaya başladım.

-"Merhaba efendim bende Yansım."

-" Memnun oldum kızım Ayşe sultan de sende bana. Sen de Rüzgar oğlumun sevgilisi misin? Pekte güzelmişsin . Benim hayta sonunda iyi birini buldu" deyince ben donup kaldım. Ağzımı açıp tek kelime edemiyordum. Sonunda Rüzgar konuştu.

-"Yok sultanım Yansım benim sevgilim değil. Arkadaş diyelim."

-"Öyle mi ? Özür dilerim kızım . Ben seni oğluşumunki sandım."

-"Ö-önemli değil efendim" dedim. Biraz daha konuşup oturduk. Daha vaktimiz vardı nasıl olsa. Eylül arada bana bakıyor sonra hemen abisine sokuluyordu. Yanına gidip boyuna gelmek için çömeldim.

-"Prenses."

-......"

-"Küs müyüz ? '

-"Hıhı."

-"Ama ben seninle küs kalmak istemiyorum. Yanına gelemediğim için özür dilerim."

-"Bayane."

-"Ama mecburdum . Babam hasta oldu o yüzden" dedim. Yokluğu acı veriyorken kabullenmek başka acıtıyor.

-"Hem sana pasta yapsam."

BİLİNMEYEN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin