28. BÖLÜM

53 7 0
                                    


İYİ OKUMALAR

BERÇEMİN AĞZINDAN
Aralla ayrılalı 1 hafta olmuştu. 1 haftadır depresyon modundaydım. Dün İdilde benimle beraber depresyona girmişti. İkimizinde ortak noktası sevdiğimiz adamların kalbimizin içine etmesiydi. Bu bir hafta onsuz bir yıl gibiydi ama hala omun yüzünü görmemiştim. Eğer görürsem hem yüzüne yumruğumu geçirecek hemde sarılıp doyasıya kokusunu içime çekecektim. İşte yine affetme noktasına gelmiştim. Burnumu çekip yeni bir peçete aldım. Bir de bir aşk filmi açtım. İdille beraber salya sümük ağladık film boyunca .

-Seni çok seviyorum sevgilim. Sen benim kalbimin sahibisin . Çocuk bunu söyleyince yanımdaki boş peçete kutusunu televizyona fırlattım.

-"Yalancııı , sevmiyor işte. Pislik herif. Hepiniz aynısınız. Önce seviyorum der , eski sevgilisi gelince de gider onu öper . "Ben böyle filmdeki çocuğa söverken Yansım ve Gazel bize tip tip baktılar.

-"Kızlarrr ben Aralı özledim. "

-"E kızım git affet. Kendinide kurtar bizide kurtar. Bizi de tıktın eve. Daha yeni Rüzgarla sevgili oldum. Senin yüzünden çocuk ayrılacak benden."

-"Affetmem. O beni aldattı. Hem benim sevgilim yokken siz sevgilinizle keyif mi yapacaksınız ? Hani dostluk hani kardeşlik ?"

-"Sana da kardeşliğine de başlayacağım ama ya. Yeter kalk bi çekidüzenn ver kendine. Ben de Poyraza kavuşayım."

-"İyi gidin siz. Beni depresyonumla başbaşa bırakın " ben bunu ciddiye alacaklarını nerden bilebilirdim. İkiside ışık hızıyla topuklarını vura vura gittiler . Ben de arkalarından bağırdım

-"SİZİ PİS HAİNLER"

-"Berçem bu kadar yeter. Ben de çok sıkıldım. Duş alıp çıkacağım. Denizi seyretmeyi özledim" dedi İdil ve yanımdan kalkıp banyoya gitti. Yarım saatin ardından o da evden çıkıp gitti. Ben tek başıma evde yapayanlız kalmıştım. Kapının çalmasıyla uyuşuk hareketlerle kapıya gittim. Kızlardan biri kesin birşeyini unuttu. Kapıyı açmamla kapamam bir oldu.

-"İdil açsana kapıyı ."

-"Olmaz Çakır . Üstüm kötü."

-"Üstünü çoktan gördüm berçem ve bence ördekli pijamalar sana çok yakışmış."

-"NEEE!!!"diye açtım kapıyı ve benim açmamla Çakırın içeri girip kapıyı kapatması bir oldu.

-"Bu halin ne küçük kız?"

-"Aral depresyonu modundayım . Kızlar da dayanamayıp beni birbaşıma bıraktılar . Bence sende bulaşma ."

-"Bende telefonlarıma cevap vermeyince merak ettim. ."

-"Aral arar diye tümden kapattım."

-"Bana bak küçük kız hemen şimdi gidip bir duş alıyorsun ve giyinip geliyorsun . Sonra dışarı çıkıyoruz. Ne kadar zaman depresyonda olduğunu bilmiyorum ama haline bakılırsa bayadır deprseyondasın. Şimdi hala burda durduğuna göre seni banyoya ben mi götüreyim?"

-"Hayır!!!!"

-"O zaman naş naş. Sen hazırlanana kadar bende kahve yapayım kendime. 1 saatin var küçük kız. 59 dakika kaldı hadii." Ben topuklarımı vura vura odama gittim. Kıyafetlerimi alıp banyoya gittim. Bir duşun ardından üatümü giyindim , saçlarımı kuruladım ve banyodan çıkıp mutfağa gittim. Çakır oturmuş kahvesini içiyordu.

-"Hazırım ben ."

-"Waov güzel olmuşsun küçük kız."

-"Teşekkür ederim. Peki nereye gideceğiz?"

BİLİNMEYEN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin