Здравейте, казвам се Лидия Мартин на 17 години съм, но утре навършвам 18,живея в малко странно градче на име Бийкън хилс.Уча
в гимназия Бийкън хилс.Нямам гадже, а и не ми трябва.Живея със мама и татко и сестра си.Събудих се, погледнах часовника и видях, че съм се събудила 2-3 минути преди алармата, ах как мразех алармата да звъни докъто съм вече разсънена.Станах от леглото и влязох в банята, за да си измия лицето и зъбите.Както бях по пижама слязох на закуска.Родителите ми са много изискани хора, но пък и забавни.Не започват да се хранят преди на масата да са седнали всички.Дават ми да съм на парти най-късно до 1:00 часа.Кофти, но много ги обичам.
- Добро утро.- в кухнята бяха само мама и сестра ми.
- Добро утро, миличка.Как спа?- попита мама.
- Като къпана-отговорих докато се прозявах.
След малко дойде и татко и седнахме на масата.Закусих овесена каша и една чаша кафе.Качих се в стаята си и започнах да разглеждам гардероба си.Трябваше да си избера нещо прилично, защото днес щяха да ме местят в класа на г-н Юкимура, понеже онзи ден уволниха моят класен и сега ни разпределят в други класове.И така де избрах си бежова кожена пола, черен къс потник дънчено яке.
Утре имам рожден ден и нашите казаха, че ще ми освободят къщата.Ще има много голямо парти на което ще дойдат всички тийнейджъри в града.
Взех си чантата и тръгнах към училище.Щом пристигнах пред кабинета на г-н Юкимура си поех дълбоко въздух и влязох.
- Здравейте.-поздравих всички.
- Здравей, Лидия намери свободно място и седни.-каза г-на и аз не изчаках втора покана.
Единственото място бе до Кира , дъщерята на г-н Юкимура.СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part of Love *stydia*
RomantizmЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?