Отворих очи и първото нещо, което видях пред себе си беше Фин.Опитах се да стана от стола на който бях, но нямах голям късмет, защото бях завързана.Все още не разбирах какво става.
-Фин, какво става?- попитах притеснена и с треперещ глас.
Той само мълчеше и ме гледаше лукаво.
- Браво, браво, браво.Фин, приятелю много съм доволна.- чух женски непознат за мен глас.
Беше тъмно и се виждаше само силует, който не разпознавах.Стъпваше бавно с токчетата си и удряше дланите си една в друга.Тези звуци създаваха огромно напрежение и страх в мен.
- Коя си ти?- попитах.
Не получих отговор, но тя се приближаваше, макар и бавно.
Лицето й бавно се разкриваше от светлината и тогава вече ми стана напълно ясно.
- Алисън?
- Явно Стайлс много ти е говорил за мен.- каза тя с надсмешка.
- Какво искаш?- попитах.
- Стайлс... да страда.- каза и ме погледна с лукав поглед.- Като гледам ти си му най-любимото нещо и едва ли иска то да бъде наранено.
- Пусни ме.- дърпах се от стола, но бях завързана здраво.
- Скоро.
*Г.Т.Стайлс.*
Отворих вратата на стаята си и просто седнах на леглото.Днес сигурно беше последният ден, в който щях да видя Лидия.Дали на нея и беше гадно?Днес след като свърши празненството започнах да я търся из изнизващата се тълпа, но така и не я намерих и просто се отказах, явно е съдба.
Училището свърши и имаме само два месеца до започването на колежа.Тогава напълно ще загубя любимата си.Трябва да я видя колкото се може по-скоро.
Надигнах се от леглото и просто излязох от дома си.Запътих се към дома на Лидия, за да я видя и да говоря с нея за последно.
Пристигнах и почуках на вратата.След около секунда-две вратата се отвори и пред мен застана Кора.- Мога ли да говоря с Лидия?- попитах някак срамежливо.
- Тя все още не се е прибрала.Ако искаш влез, за да я изчакаш.- предложи ми гостоприемно тя.
- Не, аз ще тръгвам, и без това не е важно.
*Г.Т.Лидия*
Все още не разбирах какво се случваше, защо преживявам това.
Докато си мислех Алисън отново се върна, но този път държеше телефона ми.
- Стайлс, чакам те.Липсваш ми, обичам те.- прочете това.- Колко трогателно.Искаш ли да му го кажеш отново, скъпа.
- Остави телефона ми и ме пусни.- казах тихо, е не много защото в самите складове ехото беше огромно.
- Искаш ли да си поприказваме с него, по женски.- каза иронично тя.
Само мълчах и се мъчех да се освободя от стола.Да викам?Тези скадове бяха на майната си.Никой нямаше да ме чуе.
Чух звъненето на телефона ми.- Я виж ти.Явно, Стайлс не иска да те набутва и ти звъни.Да вдигна ли или пък не?- Алисън се чудеше.
- Защо ти е той да страда?- попитах.
Докато се обърна отново към нея, вече бе вдигнала телефона.
- Ало, Лидия къде си?- чу се гласа на Стайлс.
- Стайлс, затвори телефона.- изписках.
- Не още, Лидия.Не сме си поговорили с него.- писна ми от гласа на тази.
- Алисън?Лидия къде си?- попита той, като притеснението в него се усещаше.
- Е, кажи ми Стайлс имаш ли още чувства към Лидия?- попита го Алисън.
- Къде я държиш?- гласа му стана ядосан.
- Стайлс, затвори телефона веднага.- изкрещях силно.
- Ще те намеря.- каза той и затвори телефона.
Хало, съжелявам, че не съм качвала скоро и че скоро няма да качвам много често, може би по една глава на седмица.Много ми е натоварено и трудно намирам време за писане.
Сигурно се чудите какво стана с новата история за която ви казах.Е нямам време за нея, трудно пиша тази, а какво остава за още една.
Съжелявам и за кратката глава.Ако ви е харесала коментирайте и гласувайте.Обичам ви <3 <3 <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Part of Love *stydia*
RomansaЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?