- Ето какво се случи накратко.Алисън.Алисън ни донесе доста неприятности.Няколко пъти бяхме в управлението заради нея.Първо реши да стане гадже на Скот.Той много я обичаше и ценеше.Но за нещастие тя беше влюбена в мен.През цялото време го е използвала за да се добре по-лесно до мен.Няколко пъти ми призна чувствата си, но аз не вярвах.Или по-скоро не исках да вярвам.Знаех, че това би наранило Скот много.Два три пъти се вмъкваше в стаята ми докато спя.Започнах да се плаша.Опитах се да кажа на Скот, но не можех да го нараня.Тровеше живота ми всеки ден, до момента в който се появи Кира.Кира още от самото начало започна да я усеща.И двете не се харесваха.Точно когато Кира събра кораж да каже на Скот за Алисън.Знаеш ли какво се случи?Алисън отвлече Кира.Беше я оставила 3 дни в една изоставена къща в гората висейки на едни въжета.Но полицията я намери за щастие.Оше в същия ден бащата на Алисън я отведе в Париж при баба й, а сега са се върнали.И аз много се съмнявам да се е променила.- разказах й почти всичко.- Обещай ми, Лидия.Обещай да не общуваш с нея.Не искам дори да я поглеждаш.Тя все още е опасна, а аз се притеснявам само и единствено за теб.
Тя все още размишляваше над моята история.
-Лидия??Обещаваш ли ми?- попитах отново с повишен тон.
- Обещавам.Въпреки, че не ми стана много ясно, но не мисля, че е моя работа.
- Не се забърквай в това.- предопредих я отново и погалих леко рамото й.- Аз ще тръгвам защото стана къно.
- Добре, но да не забравиш утре сутрин да ме вземеш.Искам да посрещна нашите на летището.
- Ще те взема.Чао.- целунах я за сбогом и усетих как вратата се затваря зад мен.
*Гледна точка на Лидия*
Стайлс си тръгна, а на мен не ми се стоеше сама.Стоях малко,втренчена в една точка,мислейки още за тази Алисън.Обаче дойде и време да си лягам, защото сутринта със Стайлс ще посрещнем родителите ми и сестра ми на летището.Сестра ми ми липсва най-много.
Не съм говорила на другите за нея.Те май не знаят, че имам сестра.Тя е 11 месеца по-малка от мен и попринцип трябва да сме в един клас, но като ни разпределяха след изчезването на г-н Джеймс я сложиха в другия клас.Оттогава нашите постоянно обмислят да я преместят в моя клас, но все не им остава време.
Мисля, че приятелите ми ще я харесат.Още утре ще я запозная с гаджето си.Съжалявам за кратката глава, но наистина нямам никакво време да пиша.
На снимката е сестрата на Лидия.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Part of Love *stydia*
RomanceЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?