Събудих се без аларма и станах доста лесно.Оправих се за училище и отидох да събудя сестра си.
- Ставай, ще закъснеем за училище.
- Не ми се ходи на даскало.- хвана другата възглавница и я сложи върху главата си.
- Първо, казва се училище, а не даскало и второ, ставай.- извиках и тя скочи.
- Първо не ми пука и ето станах.
Тя стана от леглото, оправи го и влезе в банята, а аз слязох в кухнята.
- Добро утро, мамо, татко.
- Добро утро.- каза мама.
- Как спа, дъще?- попита татко.
- Сънувах Стайлс.Добре.- казах и се усмихнах самодоволно.
- Внимавай с това момче.- татко ме гледаше със сериозен поглед.
Извъртях очи и седнах на масата.
- Кораа, слизай да закусиш.- провикна се мама.
Кора слезе като някой трактор по стълбите и седна да закусва.Наядох се и се качих да си взема чантата.Излязох от нас и се качих в колата.Кора дойде и почука на прозореца, а аз го отворих.
- Лидия слизай.Аз ще карам.
- Не няма.
- Хайде де.
- Оф, добре.- слязох от колата и се качих от другата страна.
Тя запали колата и скоро вече бяхме пред училище.
Видях Стайлс и изтичах при него да го прегърна.- Здравей, скъпи.
- Хеей.- отвърна той и потърка носът си в моя.
- Хайде някой от двамата влюбени да ми каже какъв час имам.- сестра ми не си знаеше програмата.
- Отиди и виж на таблото.- каза й Стайлс като го посочи.
- Ние отиваме в час.- казах на сестра си и двамата тръгнахме.
Както винаги скучен час.
*От гледна точка на Кора*
Сестра ми и гаджето й тръгнаха към кабинета в който имаха час, а аз отидох до таблото.
Пред него имаше едно момиче с черна коса и бяла кожа.Изглеждаше изгубена като мен.- Какъв час имаш?- попитах.
- Амии...- движеше пръста си по таблото и после го спря на едно място.- Биология.Ти?
Огледах таблото.
- И аз.- имахме еднакъв час.- Аз съм Кора.- казах и й подадох ръка.
CZYTASZ
Part of Love *stydia*
RomansЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?