Гледна точка на Стайлс.
- Нямаш право да командваш хората, Малия.- разкрещях й се.- Не ти определяш кой ще общува с мен и кой не.
- Тя само те използва не забелязваш ли?- каза Малия.
- Не, не забелязвам, а ти повече не се доближавай до Лидия.- погледнах я сериозно, обърнах сe си тръгнах.
Бяха минали няколко часа откакто видях Лидия последно.Не беше добре.Обясни ми, че я е страх от Малия, защото можела да навреди на приятелите й.Не мога да повярвам какви глупости й е наговорила.
Мислех да отида до дома на Лидия, за да проверя дали е добре, но се отказах.Едва ли иска да съм близо около нея, след като Малия я е заплашвала заради мен.И все още не мога да разбера защо толкова много се страхуваше от нея, тя не може да направи нищо, дори вече няма власт над нищо.Реших да пиша на Лидия.
Гледна точка на Лидия.
Още едвам здържах сълзите си.След като разказах всичко на Стайлс, той не каза и дума, а само кимаше.Влезе в колата си и потегли, а аз сега не знам какво ще направи или вече е направил.Дано да не се забърка в неприятности заради проблемите ми с Малия.По едно време получих СМС.Взех телефона си и видях, че Стайлс ми е писал.
,,Добре ли си?"- Стайлс.
По важно ми беше дали той е добре.
,,Ти добре ли си?Къде изчезна?"- Аз.
,,Добре съм.Говорих с Малия и се оправихме."- Стайлс.
Оставих телефона на нощното шкафче.И влязох в банята да си взема душ.След като излязох и се преоблякох Кира ми звънна.
-Ало?- попитах.
-Хей, Лидс тази вечер ще има парти в Скот ще дойдеш ли?- попита ме тя.
-Да, ще дойда.- приех, за да се разведря малко.
- Супер, ще мина през вас в 19 часа.
- Добре.
Затворих й и погледнах към часовника, за да видя колко е часът.Каквоо? Имах точно един час да се оправя.Прекарах 15 минути само пред гардероба и накрая избрах средно къса бяла рокля със сини дантелени раета.Обух си черни високи обувки, взех си тъмно синьо протноме и излязох навън да чакам Кира.
Не чаках много и Кира дойде.Качих се в колата и потеглихме.След около пет минути Кира спря колата пред една двуетажна къща.Изглеждаше доста добре.Отидохме и Кира позвъня на вратата, а Скот отвори веднага.
YOU ARE READING
Part of Love *stydia*
RomanceЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?