Събудих се,но не отворих очите си.Извадих дясната си ръка из под одеалото и щом я пуснах да падне на леглото до мен, усетих оформеното тяло на момчето до мен.За да осъзная, че днес е денят, в който започва колежа ми отне пет минути.
Бързо се надигнах от топлото и уютно легло, в което прекарах доста голяма част от лятото си.И то не в лежене 24/7 от мързел, а от срещите ми с непознати момчета там.
Загледах се, русокосия красавец, който лежеше в леглото ми.Отне ми малко време, за да си спомня името му.
- Гарет, ставай трябва да си ходиш.- казах бързо и леко сопнато.
- Защо?- попита ме сънливецът.
-Трябва да оправя още малко от багажа си и ще тръгвам за колежа.
- Искаш ли да излезем някой път?- попита ме, а от устата ми излезе зачудено мхм.-А ще правим ли секс отново?- същото мхм, само че с широка усмивка.
- Хайде изчезвай.- подканих го.
Той се облече и си тръгна.Станаха от леглото и когато направих няколко крачки усетих болката и некомфорта между краката си, естествено от хубавия секс, който правих снощи.
Чувстваше ми се доста често това лято да спя с непознати.
Отначало беше, за да забравя Стайлс, но сега е просто за удоволствие,но снощи беше краят.Сега заминавам за колежа, а там не мога да си позволя секс с всеки, всяка нощ.Важното е, че със Стайлс се забравихме.
През лятото го видях само веднъж,но той мен не.Просто го засякох с очи по улицата.
Затичах към стаята на сестра си и се спрях пред вратата.
- Кораа.- извиках с цяло гърло, а после се прокашлях.-Ще закъснеем.
Тя излезе от стаята вече приготвила се.
- Какво си се разкрещяла?- попита.
- Момичета готови ли сте да тръгваме?- дочу се гласа на мама.
Взех куфара си и с голяма мъка го смъкнах по стълбите.Усетих облекчение когато видях последното стъпало и просто го пуснах на земята.
- Е готови ли сте за колежа, момичета?-попита мама.
- ДА.- извикахме двете със сестра ми.
Изкарахме тежките куфари от къщата и ги качихме я колата.
Аз седнах на предната седалка до мама, а Кора отзад.Не мога да повярвам, че отиваме в колеж.Нямам търпение да видя стаята си, нямам търпение да видя Малия.Не я бях виждала цяло лято, защото след онази случка с техните заминаха, за да може Малия да се оттърси от спомените за това.
Там ще е невероятно, ще си намеря още приятели, и ще има и купони.
Излегнах се леко назад с цел да заспя.Така и стана.
*****
- Колко време съм спала.- изстрелях бързо,щом отворих очите си.
- Двадесет минути.- каза мама и не отделяше поглед от пътя.
- Ужас.- казах и си блъснах главата в седалката и отново затворих очите си.
Хало, ай ноу че главата е много кратка, но е с цел, а тя е.
Исках да има глава за преди да отидат в колежа, а не просто как са в колежа, защото както виждате живота на Лидия е доста променен.Друагата ще се опитам да я кача утре или в неделя.
Коментирайте и гласувайте и нда.
Обичам ви.
YOU ARE READING
Part of Love *stydia*
RomanceЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?