След училище се качих в колата си, зпалих я и се запътих към вкъщи.Чувствах се гадно за Малия, но много бях щастлива, че Стайлс ме защити донякъде.Но най-зле ми беше, че се доверих на Кира, а тя злоупотреби с моето доверие, аз си знаех, че не трябваше да й казвам за станалото,но реших, че щом тя ми има доверие и аз мога да й имам.Пристигнах пред нас, слязох от колата, влязох в нас и се качих в стаята си.
Съблякох досегашните си дрехи и облякох широка тениска и къси панталонки.Влязох в банята, за да измия гримът от лицето си и ръцете си.Легнах на леглото и се заех с домашната си работа, а тя не беше малко.След като я написах, разгърнах завивките и се мушнах под тях, така и заспах.
Алармата ме събуди.Отворих очите си и станах от леглото.Отидох до банята и си измих лицето.Излязох от банята и отидох до гардероба и си избрах бежова рокля, която стигаше малко по-нагоре от коленете ми.Застанах пред огледалото и нанесох малко фон дьо тен върху лицето си, сложих очна линия и светло розово червило.Вече бях готова и тръгнах за училище.Този път тръгнах пеша, защото исках малко да се разходя, но не живеех много близо до училище и усещах, че ще закъснея, а не искам да закъснявам. Докато вървях чух клаксон на кола, обърнах се и видях, че това беше Стайлс с джипа си.Той караше плътно до тротоара и в същото темпо заедно с мен.
- Хей, Лидия хайде качи се ще те закарам.- каза го с голямата си сладка усмивка.
- Ами, как да се кача в движение?- след като казах това и двамата се засмяхме и той спря.
Качих се на предната седалка и му се усмихнах отново.Той тръгна и започна да говори.
- Какъв е първият ти час, Лидия?
- Химия, а твоят?-беше ми някак чуждо да си говоря с него, защото не се познаваме, но ще се постарая да се опознаем.
- И аз имам химия, Лидия.
- Стайлс?- и той ми кимна.
- Защо постоянно повтаряш Лидия като ме питаш нещо?-той ми се усмихна и аз отвърнах.
- Защото харесвам името ти.- усмивката му изчезна и погледът му стана нежен и мил.
Сигнахме до училище.Той спря джипа на паркинга, първо слязох аз после той и тръгнахме към кабинета по химия.Когато стигнахме той ми отвори вратата и аз влязох първа и той след мен часът беше започнал, ние стояхме пред дъската, учителката ни гледаше изпитателно, а останалите се бяха втренчили в нас.
- Знаете, че не обичам учениците да влизат след мен.-госпожата беше доста ядосана.-Намерете си места и седнете.
Имаше две свободни места едното до Кира, а другото до Малия.Предпочетох това до Кира, а и сигурно Стайлс ще иска да седне до Малия.Наместих се до Кира, но не ми беше много приятно да стоя до нея. Усещах как от време на време ме гледаше, все едно иска да ми се извини.По едно време се доближи малко до мен.
-Лидия, сърдиш ли ми се?-и ме погледна съсредоточено.
- Не просто съм ти бясна.-прошепнах.
- Исках да ти се извиня, прощаваш ли ми?- не мислех,че ще се извини.
- Да, но не си мисли, че ти имам доверие.
- Добре.
И тогава усетихме как целият клас ни гледа, с тях и госпожата.
- Лидия, Кира, наприказвахте ли се?- погледна ни сурово.
-Извинете.-двете с Кира го казахме в един глас.
След часа отидох до шкафчето си, за да си оставя един два учебника.Затворих вратата на шкафчето и зад нея стоеше Скот.
- Здравей, Лидия.
- Здравей, Скот мога ли да ти помогна с нещо?
- Ами, всъщност да.
- Дообре.- погледнах го въпросително.-С какво?
- А да ами забелязах, че с Кира си споделяте.
- Вече не.
- Добре, но искам да те питам дали тя ти е споменавала нещо за мен.
-Харесва те.- знаех, че искаше да попита това и аз му казах.
- Ъм, добре.- и на лицето му се изписа широка усмивка.-Чао.
Минаха часовете и аз тръгнах да се прибирам.На паркинга на училище видях Стайлс.
- Искаш ли да те закарам?
- Няма да откажа.- съгласих се, напрактика.
Качих се в колата и потеглихме.- Обичаш ли баскетбол?- попита ме.
- Ами не знам, гледала съм един-два пъти.-послъгах, не бях гледала баскетбол никога.
-Ами, чудех се дали не ти се идва на мач утре?
- Ще дойда, с удоволствие.
Стигнахме и аз му казах чао, слязох от джипа и се прибрах вкъщи.
Съжалявам, ако има правописни грешки. ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Part of Love *stydia*
RomanceЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?