22. ,,Кажи, че ме обичаш.''

629 36 12
                                    

*Гл.Т. на Стайлс.*

- Стайлс? - Лидия стоеше пред мен.

- Хей, как си?- попитах я.

- Я не ми овъртай, а ми кажи какво ще ми казваш.-каза тя.

- Ще правим изненада за рождения ден на Кира, и не знаех дали да ти кажа, за да не кажеш на Кира.- това беше първата глупост, която ми хрумна.

- Добре, аз ще влизам в час.- каза тя и в същото време звънеца би.

- Ти си глупак.- каза ми Скот, след като Лидия излезе от стаята.

- Какво?Ти да беше измислил нещо по-добро.- казах аз и после замълчахме за малко.- Според теб повярва ли ми?

- Не.

*Гл.Т. на Лидия*

Стайлс не можа да измисли по-достоверна лъжа, но искам да видня докъде ще стигне.Той сериозно ли си помисли, че не знам, кога Кира има рожден ден.Не знам какво крие, но ми е любопитно.Щом Скот го попита кога ще ми каже, значи знае какво Стайлс крие.Мислех да го попитам, но се отказах, защото няма да ми каже.

Часовете минаха бързо, през тях бях доста разсеяна, защото си мислех само за Стайлс.
След часовете се прибрах само да оставя чантата си, а после щях да ходя до мола.

Отидох в мола и влязох в един от всичките магазини, които щях да обиколя после.Харесах си много неща и естествено хванах купчината с дрехи и се запътих към съблекалнята, за да ги пробвам.Точно щях да вляза в съблекалнята и се блъснах в някой, а всички дрехи паднаха на земята.Клекнах да ги събирам, а момчето започна да ми помага.

- Много ти се извинявам, толкова съм непохватен.- каза той.

- Аз се блъснах в теб, не биваше да нося толкова дрехи.- казах и вдигнах отново купчината дрехи и се запътих към съблекалнята.

- Чакай, поне мога ли да науча името ти?- попита ме той.

- Лидия.- казах и най-накрая влязох да пробвам дрехите.

Харесах си всички, но бяха много затова оставих повечето.
Обиколих повечето магазини и бях готова.Прибрах се в нас и седнах на компютъра.По едно време на вратата се почука.

- Влееез.- извиках.

- Скъпа, нали не си забравила за вечерята на компанията, в хладилника има храна, а Кора каза че ще ходи на рожден ден.Ние тръгваме.- каза мама и излезе от стаята ми.

Part of Love *stydia*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang