*гледна точка на Стайлс*
Събудих се, а до леглото, стоеше прав баща ми и говореше по телефона.
- Не няма да мога... Не разбрахте ли, че няма да успея...Синът ми е в болница.....Не няма кой да го надглежда...но...добре ще измисля нещо.
Той затвори телефона и се обърна към мен.
- Какво стана?- попитах го.
- Трябва да изляза от града по работа, но не мога, няма кой да е при теб да ти помага, а после казаха, че е много важно и значката ми зависи от това.- каза татко ядосан.
- Мога да се оправя, татко.Трябва да отидеш, а и нали Скот ще ме вижда.
- Прав си, но той не може да е 24 часа при теб.
-А и не трябва, състоянието ми не е толкова зле.- казах аз на татко.
- Добре, но разчитам на Скот.
Татко седна на стола и звънна по телефона, стана и излезе за да говори.
Не след дълго дойде един висок мъж, чернокож, и се представи за лекарят, който не успя да дойде вчера.
- Стилински?Стайлс Стилински?-попита докторът.
- Аз съм.- отговорих.
В това време дойде и баща ми.
- Кой забога би кръстил детето си Стайлс Стилински?
- Аз.-каза татко, а лекарят се обърна към него.-Той не се казва Стайлс, само иска да му викат така.
-Добре Стайлс, ще минеш профилактичен преглед и смяна на гипса на ръката ти.- каза докторът, а аз само кимнах.
Така и ми направиха прегледа и ми смениха гипса.И след това вече можех да се прибера в нас.Татко ме закара до вкъщи, а след това си взе малко багаж и тръгна за командировката си.Беше ми казал да звънна на Скот да дойде и така и направих. Набрах Скот, и не след дълго той вдигна.
- Искаш ли да дойдеш у нас?- попитах.
- Много, но няма да мога, съжалявам Стайлс.
- Няма проблем, просто исках да има някой при мен.- казах.
- Мисля, че ще намеря някой.
- Кой?Ало, Скот?- той вече бе затворил.
Седнах на бюрото си и се заиграх на лаптопа.После написах едно домашно и пак играх.След около почти половин час на вратата се звънна.
STAI LEGGENDO
Part of Love *stydia*
Storie d'amoreЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?