18. "План А."

520 45 7
                                    

*Гледна точка на Лидия*

- Извинете, че закъснях.Имах малко работа.- казах задъхано.

- Няма нищо.Вече всички сме тук.Гледайте да не ни хванат, защото шерифът ще съсипе Стайлс.- каза Кира.

- Чак да ме съсипе не, но ще ме накаже до живот.

- Какъв е планът?- попитах.

- Планът е много прост.Скот ще разсейва заместник шерифа, докато аз и Кира отидем зад бюрото му и вземем картата за кабинета на татко.Щом влезем, ти ще задействаш алармата в склада, за да може да отиде шерифът там, а ние да имаме достатъчно време да разберем дали Арджънт са се преместили.- обясни стриктно Стайлс.

- Как се предполага да задействам алармата в склада без да ме хванат?- попитах.

- С това.- Скот извади кутийка пълна с онези малки бомбички, които пръщят когато ги хвърлиш на земята.

- Какво правим, ако плана се обърка?- попитах.

- План Б.

- Какъв е той?

- Той включва само мен и Скот.

- И защо?

- Защото ние сме мъжете.- при това изказване на Стайлс, аз и Кира се погледнахме и се засмяхме.

- Влизаме в шерифството 22:30.- каза Скот.

- Сега е 22:28.- каза притеснето Кира.

- Е започваме.- каза Скот.- Лидия отиди до склада, хвърляш бомбичките 22:38,а в 22:40 трябва да си пред входа и да ни чакаш в джипа, който да е запален.

- Добре, отивам.- тръгнах към склада,а те влязоха.

(Неутрална гледна точка.)

Лидия отиде пред склада и се загледа в часовника си, чакайки да стане оговорения час.

Скот заговори заместник шерифа.

- Добър вечер, заместник шериф... Ъм... Париш.- каза той, четейки името написано на табелката му.

- С какво да ви помогна?

- Искам да съобщя за изчезналото ми куче.Няма го от два дена.То е с черна козина и отговаря на името Булет.- каза Скот, надявайки се шерифът да се върже.

- Ами можете да попълните едни документи и ние ще го обявим за издирване.- той отиде до съседното бюро да вземе документите, а през това време Стайлс взе картата и с Кира се промъкнаха в стаята на шерифа.

Стана 22:38.Лидия извади бомбичките и взе 3-4 от тях.Погледна ги и ги хвърли пред датчика на вратата.Той започна да пюлка и Лидия изтича при джипа.Качи се и се свлече леко надолу, за да не я види заместник шерифа.

Стайлс и Кира ровеха и нещата на баща му, но не намираха нищо.
Тогава Стайлс реши да отвори шкафчето на бюрото.Там имаше папка на която пишеше "Съжителство".Взе я и я отвори, а вътре пишеше всякакви неща.Кира извади телефона си и снима страницата с преместили се 2016г.Излязоха и тръгнаха към джипа, който Лидия бе запалила.Качиха се и потеглиха.

- Е какво разбрахте?- попита Лидия.

- Снимах го не сме чели нищо, защото нямаше време.

- Добре.Стайлс, ще отбия тук, за да се сменим.

Лидия отби и седна на седалката до Стайлс и потеглиха отново.Стайлс остави всеки до тях и се прибра.

Здравейте, както почти винаги искам да ви се извиня, че не съм качвала толкова време.Но ето я новата глава.Исках да е нещо различно и интересно.Дайте мнения в коментарите и дайте своя вот, ако ви е харесала.Обичам ви много и ви благодаря, че четете историята ми. 😍😍😘😍😄



Part of Love *stydia*Où les histoires vivent. Découvrez maintenant