{По-добрият вариант.}

478 37 11
                                    

Гл.Т.На Стайлс

Търсим Лидия вече два дни, направо се побърквам.Нито следа от онази кучка Алисън и малкото й икономче.Не знам какво ще правя, ако нещо й се случи.Всичко е заради мен, заради мен тя страда.Вече не знам как да я търся.Обиколих града около четири пъти разпитах целият Бийкън Хилс.Скот ми помага, а Кира е на лятна почивка в Рио с родителите си, замина денят след завършването, но и тя много се притеснява за Лидия.

Гл.Т.На Лидия

- Кога ще ме пускате?-попитах аз, но никой не отговаряше.

Малия ми каза да задавам много въпроси, за да се изнервят и да си тръгнат.Е, поне Алисън, защото тя е проблемът на Малия, каза че може да се справи с Фин.А ако Алисън не искала да си тръгва да й кажа да звънне на Стайлс.И аз съм сигурна, че ще го напрви.

- Попитах.Кога ще развържете въжетата и ще ме оставите да си ходя?- попитах с надеждата,нотка яд да се усети в гласа ми.

- Ще млъкнеш ли?- кучката се отдалечи малко.

- Не.А ти ще ме пуснеш ли?- стремях се да спазвам същата тоналност на глава ми.

- Не и ако продължаваш да ме дразниш.- каза тя.

- Как те дразня?- попитах.

- Просто млъкни.- извика тя, а аз се стреснах, лицето й беше червено като домат.- Фин аз тръгвам, а ти не я изпускай от поглед.

- Добре.- каза той.

Алисън си тръгна и на мен ми олекна много.Фин седна на един палет до мен и скръсти ръце.

- Не ти ли омръзва от нея?- попитах аз.

- Какво имаш предвид?

- Ами тя само те командва.Не живеем, за да ни казват какво да правим.

- Нямам проблем с това.

- Личии си.

- Кое?

- Това, че си влюбен в нея.- след като чу думите ми се изправи на крака и се приближи.

- Не си мисли, че знаеш всичко, кучко.Всеки момент мога да си прережа гърлото.Да видим какво ще направи Стайлс после.Ще ме убие?И какво?Ти ще си мъртва.- всякакви представи нахлуха в главата ми и просто се разплаках.- Не плачи.

Докосна лицето ми с ръце и леко изтри сълзите ми.
Дръпнах ръцете си и въжето се скъса.Засилих ги с достатачно сила към лицето му и го ударих.Явно го заболя, защото му потече кръв от носа.

Part of Love *stydia*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora