{За мача}

850 62 9
                                    

Влязох вкъщи и се качих в стаята си след това влязох в банята и измих ръцете си и гримът от лицето си.Отидох да си приготвя вечеря, както винаги си сложих слушалките и си пуснах музика от телефона.Както правят повечето жени в кухнята по филмите, но при мен едва ли изглежда така отстрани.
Опържих си набързо две яйца на очи, извадих слушалките от ушите си и седнах на масата като си пуснах телевизия.Даваха някакво скучно реалити.Замислих се за мача, на който Стайлс ме покани.Защо изобщо покани мен, сякаш си няма гадже, ами ако Малия разбере сигурно отново ще си обърне обяда върху мен.И то с цел да ме изложи пред момчето, което харесвам.Когато изядох яйцата си, пуснах чинията в миялната и се качих в стаята си.Зачудих се какво да облека за мача, застанах пред гардероба и започнах да оглеждам всяка дреха, която имам.

Гледна точка на Стайлс.
Прибрах се вкъщи, поздравих татко и отидох в стаята си.Седнах на леглото и започнах да размишлявам над днешния ден, както обикновено правя.Замислих се и над това, че днес поканих Лидия Мартин на мач за който дори нямам билети все още.
Станах от леглото и светкавично седнах на бюрото пред лаптопа.Намерих в нета от къде мога да взема билети за мача и звъннах.

- Добър вечер, мога ли да попитам за билетите за баскетболния мач утре?-попитах учтиво.

- Добър вечер, останали са три билета за мача утре, но едното е на една седалка по далеч от другите.- отговори ми млада жена.

- Ами ще поръчам билетите за двете места, които са едно до друго.- естествено избрах тези две места, защото щеше да е кофти да сме разделени.

- Добре, ще получите повече информация на имейла си.

- Благодаря, приятна вечер.

- Приятна и на вас.

Затворих телефона и влязох в пощата си, за да проверя кога ще дойдат билетите.Пишеше, че ще дойдат между 13:00 и 15:00 часа.Явно ще трябва да пропусна няколко часа в училище, но си струва.Оправих се за лягане и заспах доста бързо.

Гледна точка на Лидия.

Не можах да си избера нищо от моя гардероб, което означава, че ще се ходи на шопинг утре.Оправих се за лягане, легнах си, но не успях да заспя лесно.

*на сутринта*
Събудих се доста трудно.Въртях се около половин час в леглото и станах.Отидох до банята и измих лицето си, после отидох пред гардероба.Избрах си бяла риза на сини цветя, която запасах в червена пола.Слязох до кухнята и си взех една ябълка, сложих я в чантата си, взех ключовете за колата и тръгнах към мола.
Паркирах пред мола и влязох в любимия си магазин за дрехи.Отидох до полите, за да ги разгледам и още в същия момент някой ме потупа по раното.Обърнах се и видях, че Кира стои точно зад мен.

-Какво правиш тук?- попитах.

- Пазарувам ти?-попита ме.

- И аз, но нищо не намерих при роклите, ти хареса ли си нещо?

- Да.- и ми показа роклята, която държеше.Беше хубава, но не беше като за мен.

Сбръчках вежди и се обърнах да разглеждам полите.Харесах си една синя и си я купих.Излязох от мола и се запътих към училище.Щом пристигнах пред кабинета, някой дръпна ръката ми, обърнах се и се изправих лице в лице с....

Тази е малко кратка, но другата ще е по-дълга.Благодаря ви за почти 500-те преглеждания на историята ми. ❤❤❤

Part of Love *stydia*Where stories live. Discover now