- С твоята сестра?- попита ме Скот.- Точно с твоята.Не с нечия друга сестра, а с твоята.
- Стига тя не е виновна.- каза Стайлс.- Ще отида при Алисън и ще говоря с нея.
-Ти да не си се побъркал?- попита го Скот.
- Стига, след малко ще се избиете.- казах и се опитах да застана между двамата.- Аз ще говоря с нея.- казах и тръгнах по коридора, Стайлс ме хвана за ръката.
- Няма да ходиш никъде.Всеки друг, но не и ти.- каза и ме хвана през кръста.
- Добре някой от двамата влюбени.- Скот погледна към мен.-Да ми каже къде е Кира.
- Не знам сигурно е в час, да вървим.
Тръгнахме по коридора и стигнахме до струпала се тълпа.Бяха много хора, че едвам се минаваше.
- Кучка.- чу се гласа на Кира.
Тримата се погледнахме и Скот с две ръце избута всички и видя гледката.Хората се смееха, но на Скот не му беше приятно.
Алисън.С кръв по лицето и дрехите, лежеше на земята, а Кира беше отгоре й и я удряше.Беше гадно.Скот веднага отиде при нея и я издърпа настрани.Ако той не се беше намесил, можеше да стане по-сериозно.
****
*Гледна точка на Скот*
- Ако не ме беше спрял онази курва щеше да е вече в моргата.- каза Кира, миейки ръцете си.
- Не ми благодари.- казах и взех, мократа сълфетка, за да почистя раната на устната й.
- Стайлс вече я видя.Малко пребита, но я видя.
- Да.-казах аз.- Хайде да пропуснем часовете.
- Ох, надявах се да го предложиш.- целуна ме по бузата и тръгнахме.
Отидохме до парка и седнахме на една от всичките пейки.Понеже всички ученици са на училище, не видях никой познат освен бащата на Стайлс.Той мина покрай нас и се спря.Дойде и ни заговори.
-Скот, Кира не сте ли на училище?- попита ни той.
- Ами не, тръгнахме си, защотоо...ъм. -погледнах Кира въпросително, защото не можех да спомена за боя.- На Кира и беше лошо.
- Добре, надявам се, че синът ми е на училище.
- Да той е там с Лидия.
- Добре, довиждане и да внимавате.
- Чао.-казахме и двамата.
- Колко часа сме пропуснали?- попита ме тя.
- Три има още толкова.
- Хайде да се върнем.
-Защо?Скучно ли ти е с мен.- попитах и скпъстих ръце, като някакво пет годишно.
- Стига!Като бебе си, просто утре имаме изпит и не ми изтърва много материал.
- Добре, ще стигнем за четвъртия час.
И пак ще ви изпея същата песен.Съжалявам за кратката глава.Имам идеи, но нямам никакво време.Сигурно не знаете , но аз съм седми клас и сте запознати с това, че съвсем скоро ми предстоят изпити.Имам много за учене и не ми остава време да пиша.При най-малкото ми свободно време съм на компютъра, но както споменах то е малко.Благодаря, че следите историята ми, коментирате и двате своя вот.Искам да ви кажа, че първият сезон, ще се състои от 30 глави, така че не остава много, но няма да правя определена пауза от време, за да започна да пиша втори сезон.Обичам ви, чао <3
ESTÁS LEYENDO
Part of Love *stydia*
RomanceЛидия Мартин.Момиче чийто живот върви по вода cе променя коренно само след едно парти.Дали ще върне отново нормалният си живот или ще остави на любовта да я води?