4.Bölüm "Kalbin Zamanı..."

18.3K 869 102
                                    

Merhaba arkadaşlar :)) 

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım ve bu sefer çok daha heyecanlıyım..Çünkü sonunda her şey başlıyor..Kalbin zamanı çalışmaya başlayacak ;))

Bakalım kalp zamanı gerçek yılları yenebilecek mi? Ben yazdıkça sizde okudukça hep birlikte göreceğiz... Size temsili bir göz bebeğiyle Oğuz Teğmen resmi bırakıyorum multiye bakarsınız ;)

 Size temsili bir göz bebeğiyle Oğuz Teğmen resmi bırakıyorum multiye bakarsınız ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok değerli,güç alıyorum sizden tepki aldıkça... İyi,kötü,eksik veya fazla ne düşünüyorsanız yazın bana.. Yada sadece oy verin bileyim ki oradasınız,okuyorsunuz...

Hatam varsa affola,keyifli okumalar...

Rüyama ortak olun :))

^^^^



Üzerinde çiçekli yeşil pijamasıyla saçlarını gelişi güzel toplamış olan Hülya, adımı bağırarak indiği merdivenlerde Yiğit'i görmesiyle donup kalmıştı. Yiğit'in de ilk tepkisi şaşkınlık olmuştu ama kendini çabuk toparlayıp Hülya'nın üzerine göz gezdirince yüzünde alaycı ama karizmatik bir gülümseme oluştu.

Yiğit'e daha dikkatli bakınca oldukça uzun boylu, yapılı ve karizmatik olduğunu fark ettim. Üniformanın bu karizmadaki katkısını yok saysak bile yüzü oldukça biçimliydi. Kara kaşlı kara gözlü bir adamdı Yiğit.

Gözlerimi Yiğit'in üzerinden çekip Hülya'ya baktığımda yeşil gözlerinin hala Yiğit'e baktığını gördüm ve bu durum Yiğit'in hoşuna gitmeye başlamıştı. Bunu fark eder etmez Hülya'yı toparlamak için konuşmaya başladım.

"HÜLYA noldu canım niye bağırıyordun öyle " Hülya uykudan uyanmış gibi irkilerek bana döndü.

"Ha şey dosyanı evde unutmuşsun da onu yetiştireyim demiştim" Hülya elindeki kırmızı dosyayı bana uzatınca çocukların ilaç listesi olduğunu anladım.

"Sağol canım. Bende yeni komşumuzla tanışıyordum.." dedim. Hülya'nın gözleri hayretle açılmıştı. Bir an boş bulunup,

"Şu bombayla apartmanı patlatacak komşular mı?" dediğinde kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum. Dün yemekte yeni komşularımızdan bahsettiğimde aklına gelen senaryolar yüzünden bir anda ağzından kaçırmıştı bu cümleyi. Kendimi toparlayıp Yiğit'e durumu açıklamak istedim ama Yiğit, Hülya'nın bu boşboğazlığından oldukça eğlenmiş görünüyordu.

"Valla bomba konusunda iyi olduğumu söylerler ama benim uzmanlığım daha çok imha edip, kuranları bulmak üzerine" dediğinde Hülya anlamamış gözlerle bir Yiğit'e bir bana bakıyordu. Ben gülmemek için kendimi zor tutarken Yiğit daha fazla dayanamayıp bir kahkaha patlattı bende ona katıldım.

KALP ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin