Merhaba :) Sizleri yeni bölüm için çok beklettim biliyorum ama inanın son zamanlarda o kadar doluyum ki kendimi bile unuttum..
Vize sınavları yaklaşan bir öğrenci miyim, annesi evde olmadığı için bir kaç hafta evi çekip çeviren evin küçük kızı mıyım, yoksa sosyal sorumluluk projesi için film çeken küçük bir ekibin parçası mıyım inanın bilmiyorum son bir kaç haftadır. Ama siz yine de beni affeder o güzel yorumlarınızı yeni bölümden eksik etmezsiniz biliyorum ^-^
Bir sonraki bölüm için şimdiden sizlerden izin istiyorum. Haftaya sınavlarım var daha sonraki hafta da açıköğretim sınavlarım. Bu yüzden bölüm geç gelebilir...
Hatam,kusurum,eksiğim varsa affola...
Rüyama ortak olun ;) ♥
"Bilmezler ki içimdesin
Hiç kimse kokunu silemezGöğsümde ta derinde
Sakladığım yerini bilemez"Zakkum - Sen Hala Benimlesin
^^
Naz, İstanbul boğazını iç çekerek baktığında dün gece olanları düşünürken buldu kendini. Ersin ve Hilal'in sürpriz dansından sonra balo Ünal Bey tarafından aniden bitirilmişti. Naz ilk başlarda bu durumun danstan dolayı olduğunu düşünse de başka bir olay olduğunu anlaması uzun sürmemişti. Çünkü balo biter bitmez ilk geldikleri gün olduğu gibi tüm ekip toplantı odasına girmiş ve saatlerce çıkmamıştı. Kızlar bu durumla gerilse de biten toplantı sonrası onlara katılan Hilal ile birlikte biraz olsun rahatlamışlardı.
Ama bu rahatlık kısa sürmüştü. Saat gece yarısını geçtiğinde Naz daha fazla aksiyon olamaz derken Hilal kimseye haber vermeden yalıdan gitmişti. Naz Hilal için endişelenirken bir süre sonra Hilal'den gelen mesajla rahatlarken asıl şoku Mustafa'nın teklifiyle yaşadı. Mustafa ve arkadaşları tüm ekibi özel bir eğlence mekânına davet etmiş ve yoğun ısrarlarıyla onları ikna etmişlerdi.
Bar da Hilal ve Ersin'in de aralarına katılmasıyla hep birlikte eğlenmişlerdi. Ama bu eğlenceye tüm gece boyunca Mustafa'nın Ersin'le arasında yarattığı savaş damga vurmuştu. Naz yıllar önce Mustafa'yla ilk tanıştığı günden beri Mustafa'nın Hilal'e olan ilgisini bilirdi. Hilal bambaşka bir hayatı seçse de Hilal'in bir gün Mustafa'yla evleneceğini düşünürdü.
Ama dün gece Hilal'in ilk defa birine aşkla baktığına şahit oldu Naz. Ersin ve Hilal'in o hem kendilerini hem de etraflarındaki herkesi yakıp kavuran aşklarını görünce emin oldu. Hilal'in olmadığını iddia ettiği kalbi de, aklı da her şeyi Ersin'di. Derin bir iç çeken Naz Hilal'in bunu bir an önce fark etmesini ve Ersin'in de bu aşka sahip çıkmasını diledi.
Aşkın varlığı güzeldi ama yaşayamadıktan sonra bir anlamı yoktu. Bunu en iyi Naz biliyordu. İçinde onu yakıp kavuran aşkla bilinmezlikler içinde sürüklenip gidiyordu yıllardır. Başlarda aşkını içine gömüp ayakta kalsa da son zamanlar da Oğuz'un bakışlarında gördüğü bazı şeyler aklını kurcalıyordu.
Naz her zaman hislerine güvenerek yaşamıştı ve şimdi hisleri Oğuz'un bir şeyler sakladığını, suçsuz olduğunu söylese de aklı ve hafızası o fotoğrafları hatırlıyordu. Naz gözlerini sıkıca yumarken içine çektiği nefesle ciğerlerine dolan kokuyu hemen tanıdı. Gözlerini açıp yan tarafa doğru baktığında ona bakan bir çift kahverengi göz gördü. Oğuz, Naz'ın her daim biraz acıya bulanmış bakan ela gözlerine ufak bir gülümsemeyle karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ZAMANI
General Fiction7/11/2016 Genel Kurgu İçinde #54 Bir öğretmen, kendini özel öğrencilerine adamış... İçindeki aşk yangınını gözyaşlarıyla kor tutmuş ufak bir kız... Bir asker, intikam için kandan yemin içmiş... Aşkını kalbinin toprağına gömmüş, o topraktan yeşeren f...