17.Bölüm "Ruken.."

11.1K 530 159
                                    

Merhaba canlarım :) Upuzun bir bölümle geldim. Yazarken bir kısmında çok zorladım bir kısmında ise çok zevk aldım. Umarım sizler beğenerek okursunuz ;)

Bölüm ithafı HilalGdekmerdan 'a ♥ 

Bölümün sonundaki sürpriz için çok yardımcı oldu bana ;) Bu arada Hilal'in 'İntikam Serisi 1: Ölü ya da Diri' hikayesini hala okumadıysanız mutlaka bakın derim ;) Müthiş bir kalemi var kendisinin... ♥  

Bölüm şarkımız multide ve bölümün arasında temsili resimler var ;) 

Birde ufak bir ricam var sizlerden  ^-^

İnstagramda okuduğum kitaplar hakkında fikirlerimi paylaştığım bir sayfa açtım @isimsizkitapcii adında :) Takip ederseniz çok sevinirim...

Hatam,kusurum,eksiğim varsa affola...

Rüyama ortak olun ;)

^^

Emre Aydın/Ölünmüyor   

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emre Aydın/Ölünmüyor   


Oğuz'u arayıp numaramı kaydetmesini söyledikten sonra yüzüme ciddi bir ifade takınıp bahçe kapısından içeri girdim. Bu köydeki çoğu ev gibi Ömer'lerin oturduğu evde eski yıkık dökük bir yapıya sahipti. Köy sürekli saldırıya uğramış insanlar da önce kendi yaralarını sonra da evlerinin yaralarını sarmış yıllarca böyle yaşayıp gitmişler burada. Ömer'in ailesiyle yaşadığı bu evde kurşun izleri sıvayla kapatılmış, yaşanılacak hala getirilmiş bir gecekonduydu.

Evin kapısını sertçe çaldıktan sonra birkaç adım geri çekilip kapının açılmasını bekledim. Kapı ağır ağır açılırken karşımda gördüğüm kadının yüzündeki ifade kim olduğumu çözmek ister gibiydi. Gülümseyerek ona baktığımda sadece kafasını çıkardığı kapıdan bana baktı.

"Merhaba..Ben Ömer'in okulunda öğretmenim eğer müsaitseniz-"

Tam içeri girmek için izin isteyecekken içeriden gelen bağırışla biri kadını içeri çekti. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken Ömer'in babası olduğunu tahmin ettiğim bir adam önüme dikildi.

"Kimsen?"

"Ben Ömer'in öğretmeniyim."

"Ne istiyosan ögretman xanım"

"Ben Ömer'le ilgili konuşmak için geldim. 1 haftadır okula gelmiyor."

"Hastadır Ömer gitmeyecek okula falan"

"Nesi var Ömer'in? Eğer çok kötüyse ilçeye hastaneye- "

"Gerek yoktır ogretman xanım."

KALP ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin