Merhaba :) Bayram öncesi tatlı niyetine güzel bir bölümle karşınızdayım ^-^ Yorumlarınızı bekliyorum nolur eksik etmeyin...
Bölüm şarkımız mutlaka dinleyin... Hepinize sevdiklerinizle mutlu bayramlar dilerim :)
Hatam,kusurum,eksiğim varsa affola
Rüyama ortak olun ;)
Banu&Emre
Sana bütün derdimi dökmek geldi içimden
Sarılıp da boynuna öpmek geldi içimdenEda Baba/Öpmek Geldi İçimden
^^
Oğuz bahçede öylece otururken Naz'ın söyledikleri tekrar tekrar kafasının içinde yankılandı. Tüm gerçekleri anlatmak, intikam almak için çıktığı yolda daha büyük bir bataklığa saplandığını söylemek istedi. Nefesi kesilirken koşup Naz'a her şeyi anlatmamak için kendine hakim olmaya çalıştı. Az kaldı diye düşündü. Her şeyi Naz'a anlatıp af dilemek için onun güvende olduğuna emin olmak için az kalmıştı. Kabus olup tüm uykularını zehir eden adamı yakalamak için elinden geleni yapacaktı. Doktor denen iblisi yakalayıp Naz'a her şeyi anlatacaktı.
Sıktığı yumruklarını kafasına dayayan Oğuz gelip yanına oturan adamı fark etmedi bile. Ersin yol çıkmak için Oğuz'u ararken onu bahçede bir başına bulduğunda şaşırdı. Yavaşça yanına yaklaşıp otururken Oğuz'un yüzündeki ifadeyle kaşlarını çattı. Oğuz resmen çaresiz bir halde dalıp gitmişti. Ersin derin bir nefes alıp konuşurken Oğuz'un onu duyduğundan bile emin değildi.
"Yola çıkmak için hazırız. Hüseyin Albay bizi bekliyor."
Oğuz duyduğu sesle dalıp gittiği noktadan gözlerini çekerken yanında oturan adama döndü. Kendini ne kadar zorlasa da dolan gözleri içindeki acıyı gösteriyordu. Ersin ekibin biraz daha bekleyebileceğini düşünerek Oğuz'un derdini öğrenmek istedi.
"Naz'la mı konuştunuz?"
Oğuz usulca kafasını sallarken Ersin elini onun omzuna atıp yanında olduğunu hissettirmek istedi. Oğuz derin bir nefes alıp gözlerini yine aynı yöne çevirip mırıldandı.
"Nefes almak istedi. Benden uzakta... Yanında oldukça onun canını yakıyorum. Onsuzluk ise benim canımı yakıyor!"
Ersin derin bir nefes alıp Oğuz'a bakarken nasıl acı çektiğini artık daha iyi anlıyordu. Anlamadığı tek şey Oğuz'un neden Naz'a gerçekleri anlatmıyor olduğuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ZAMANI
General Fiction7/11/2016 Genel Kurgu İçinde #54 Bir öğretmen, kendini özel öğrencilerine adamış... İçindeki aşk yangınını gözyaşlarıyla kor tutmuş ufak bir kız... Bir asker, intikam için kandan yemin içmiş... Aşkını kalbinin toprağına gömmüş, o topraktan yeşeren f...