Merhaba güzel okuyucularım :) Yepyeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım bölümü seversiniz ben yazarken biraz zorlandım ^-^ İyi kötü tüm yorumlarınızı bekliyorum..
Bu bölümde tıbbi konuda bana yardım eden güzel yazar hemşirem Elifaarican tekrar çok teşekkürler kuzum :)
Oğuz'un bir sahnedeki temsili hali ♥
Hatam,kusurum,eksiğim varsa affola...
Rüyama ortak olun ;)
^^
Oğuz
Naz'la yaptığımız güzel kahvaltıdan kafam karmakarışık ayrılsam da mutluydum. Naz'ın gözlerinde gördüğüm bir anlık umut ışığı tüm karanlığımı aydınlattı. Zor olacaktı ama ben intikamımı alıp Naz'a her şeyi anlattığım da beni affedecekti. Onun aşkı büyüktü beni yaptıklarıma, yalanlarıma rağmen beni affedecek kadar büyüktü hemde.
Naz'ı okula bıraktıktan sonra özel ekibin dosyalarıyla ilgilenmek için geldiğim emniyette bir anda tüm bunları düşünürken bulmuştum kendimi... Elimdeki kalemi masaya bırakıp boynumu sağa sola hareket ettirdim. Saatime baktığımda 5 saattir çalıştığımı fark ettim. Dosyaları toparlayıp toplantı odasından çıktım. Polis memurları artık burada olmamıza alışmış olacaklar ki beni tanıyarak selam verdiler. Bende onların selamına karşılık verip çıkışa doğru giderken duyduğum telsiz anonsu dikkatimi çekti.
"İlçedeki okulda yangın... Tekrar ediyorum ilçedeki okula saldırı düzenlendi. Saldırı sonrası okulun giriş bölümünde yangın çıktı."
Bahsedilen okul Naz'ların çalıştığı okuldan başkası değildi. Gözlerim saatime giderken bu saate okulda kimse olmayacağını düşünüp kendimi rahatlattım. Tam o anda telsizde duyduğum tanıdık kadın sesi dikkatimi çekti. Bu ses Hilal'e aitti.
"1907'den 2018'e...Okulda bir öğretmen ve 3 öğrenci var. Tekrar ediyorum yangın çıkan okulda bir öğretmen ve 3 öğrencinin mahsur almış olma ihtimali var."
Duyduklarımla başımdan aşağıya kaynar suların döküldüğünü hissettim. Okulda mahsur kalan öğretmenin Naz olma ihtimali kalbimi demir bir el gibi sıktı. Kendimi toparlayıp polis memurunun elinden telsizi kaptığım gibi arabaya koşmaya başladım.
"1907 okulda mahsur kalan öğretmen kim? Hilal hemen cevap ver o öğretmen kiim??!!"
Ben arabama bindiğimde telsizin diğer ucundaki Hilal'den cevap geldi.
"Naz... Okuldaki öğretmen Naz"
Duyduklarıma inanmak istemesem de kendimi toparlamak zorundaydım. Arabayı çalıştırıp tam gaz yola çıktığımda düşündüğüm tek şey oraya yetişmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ZAMANI
General Fiction7/11/2016 Genel Kurgu İçinde #54 Bir öğretmen, kendini özel öğrencilerine adamış... İçindeki aşk yangınını gözyaşlarıyla kor tutmuş ufak bir kız... Bir asker, intikam için kandan yemin içmiş... Aşkını kalbinin toprağına gömmüş, o topraktan yeşeren f...