Merhabalar :) Bölüm tahmin ettiğimden biraz daha geç kalsa da sonunda sizlere kavuşturabildim. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Bana ilham oluyorsunuz :)
Hatam, kusurum, eksiğim varsa affola
Rüyama ortak olun ;)
^^
Oğuz siper aldığı kayanın arkasına saklanıp kafasını boşaltmaya çalıştı. Etrafından geçen kurşunların sesleri dikkatini dağıtırken derin bir nefes alıp gözlerini kapattı. Kaçırılan çocukları örgütün elinden kurtarmış fakat dönüş yolunda iki terörist grubun kıskacı arasında kalmışlardı. Buradan çıkış yolunu bulmaya çalışan Oğuz tüm ihtimalleri düşünürken Adem Başçavuşun sesiyle kendine geldi.
"Komutanım git gide etrafımızı sarıyorlar! Ne yapacağız?"
Oğuz gözlerini açıp ona endişeyle bakan adama döndü. Aklındaki plan tehlikeli olsa bile yaşları 13-14 arasında değişen 5 çocuğu kurtarmak için her şeye değerdi.
"Adem yanına 3 asker al! Çocuklarla birlikte bizim açacağımız koridordan dağın etrafını dolaşıp helikopterin tahliye bölgesine gideceksin!"
"Komutanım ya siz?"
Oğuz derin bir nefes alıp silahıyla hedef aldığı teröristi kafasından vururken mırıldandı.
"Biz Allah'a emanet!"
Oğuz ona bakan askerine dönüp başıyla gitmesini işaret ederken siperdeki askerine seslendi.
"Akın acil olarak tugaya ulaş! Hüseyin Albayla görüşmem gerek!"
"Emredersiniz komutanım!"
Yoğun ateş altındaki askerler var gücüyle düşmana karşı gelirken Oğuz ona uzatılan uydu telefonunu aldı.
"Üstteğmen Oğuz Demirci. Bulunduğumuz bölgeye acil olarak hava desteği talep ediyorum komutanım."
Oğuz cümlesini tamamlayınca derin bir nefes alırken telefonun diğer ucundaki Hüseyin Albay oturduğu yerden kalktı.
"Ne diyorsun oğlum sen?! Terörist grupla aranda 20 metre bile yok! Hadi sen delisin, askerlerin senden deli anladık! Yanındaki sivillerin canını nasıl tehlikeye atmamı beklersin?!"
"Komutanım 3 askerim ve Adem Başçavuş çocuklar ile helikopterin tahliye noktasına gidecekler. Kalan 6 askerimin buradan sağ salim çıkması için hava desteğine ihtiyacım var! Komutanım tüm sorumluluk bende!"
Hüseyin Albay sıkıntıyla yüzünü sıvazlarken uydu görüntülerinden timin ve teröristlerin son görüntülerine baktı. Oğuz'un istediği bombardımanı yapamasa da onları sıkıştıkları yerden çıkarmak için yardım edecek bir yol bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ZAMANI
Fiction générale7/11/2016 Genel Kurgu İçinde #54 Bir öğretmen, kendini özel öğrencilerine adamış... İçindeki aşk yangınını gözyaşlarıyla kor tutmuş ufak bir kız... Bir asker, intikam için kandan yemin içmiş... Aşkını kalbinin toprağına gömmüş, o topraktan yeşeren f...