hoihoooiii :)
okee ik heb toch besloten een keer een verhaal in delen online te zetten, ondanks dat ik het heel erg druk heb... maarjaa... ik wou het gewoon een keertje doen en ik kijk even hoelang ik het volhoud maar nu zal ik wel moeten haha ^^ ehm... ik ga proberen sowieso iedere week te uppen en ik denk wel meerdere keren in de week maar dat ga ik niet beloven hihi
ow en dit is ook nog es mijn eerste POV verhaal ! :D
ik ga het zo goed mogelijk proberen :)
ik hoop dat jullie het leuk vinden en willen jullie misschien een vote en reactie achterlaten ? :3
HaveFun ! ♥
xxxhouvanjullie ♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoofdstuk 1.
Niall’s POV
“Kom jongens, de film begint zo” ik ging alvast met mijn bak popcorn op de gammele bank in het kleine appartementje zitten, ik keek op toen ik stemmen hoorde Harry, Louis, Liam en Zayn kwamen naast me zitten, als we er nog iemand bij zouden hebben dan zou de bank inzakken want ja… veel geld hadden we niet… we zijn gewoon 5 arme vrienden, “sst boys de film begint” Harry sloeg een paar keer wild met zijn handen door de lucht zodat iedereen van verbazing stil werd, ik grinnikte om die gekke krullenbol, ik nam zoals altijd de bak popcorn op schoot en halverwege de film werd de bak afgepakt door Zayn “genoeg Niall, je wordt nog dik zo” mompelde hij, ik keek hem woest aan en draaide mijn hoofd toen weer strak naar de tv gericht “stelletje amateurs…” mompelde ik zacht, alle ogen keken me opeens aan “niet jullie ! ik bedoel die bankovervallers daar” ik wees naar de tv en vervolgde mijn zin “wij zouden dat veel beter kunnen” de jongens grinnikten maar Louis keek me bedenkelijk aan “tja… waarom niet ?” ook Liam draaide zijn hoofd weer mijn kant op “Louis heeft een punt…” mompelde hij zacht, nu hadden we ook de volle aandacht van Harry en Zayn “geld hebben we niet en ook geen familie of andere vrienden…” mompelde Zayn “dus we kunnen niemand in gevaar brengen” vulde Louis weer aan, Harry keek van de jongens naar mij en begon cheeky te lachen “willen jullie nu serieus een bank gaan overvallen ?” zei hij met een glimlach, ik grinnikte “het zou toch nooit lukken maar stel dat… wat gaan we dan doen” “ik wil naar Amerika!” Zayn sprong op en Liam stond ook langzaam op “ik doe mee” ik keek naar vragend naar Lou en Harry die ook meteen gingen staan “wat heb ik aangericht…” mompelde ik zacht, Harry trok me omhoog en keek me vragend aan “ik zei dat wij het beter konden” beantwoorde ik zijn vragende blik, Liam kwam tegenover me staan en keek me aan “jou fout is het niet… het is ons idee maar… we hebben je wel nodig… doe je mee ?” lang hoefde ik niet na te denken, de jongens hadden gelijk… geld hadden we niet, vrienden en familie ook niet dus we zouden niemand in gevaar brengen we moeten wel oefenen maar… ach wat maakt het ook uit “we gaan naar Amerika!” riep ik en ik trok de jongens in een groepshug…
--------------------------------------------------------------
okeeii dit is dan een kleine intro :)
ik doe nu nog even een hoofdstukje omdat ik tijd heb en zodat jullie wat meer duidelijkheid krijgen :)
xxxloveyouguyss
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...