Hoofdstuk 32.
Davy’s Pov.
Een vel licht kwam de kamer binnen en moeizaam opende ik mijn ogen, ik probeerde me wat te herinneren en opeens realiseerde ik me iets, waar is dat meisje ? ik wou opspringen maar toen merkte ik pas dat mijn handen vastgeketend zaten aan een grote ijzeren paal “wat wil je van me ?” riep ik de kant van het licht uit, er kwam geen reactie, alleen een creepy lach die een rilling over mijn lijf gaf, ik zuchtte en voelde tranen achter mijn ogen branden, waar ben ik nu weer in beland ?
Langzaam hoorde ik voetstappen dichterbij komen en een sterke hand tilde me bij mijn nek omhoog, ik probeerde mijn adem in te houden zodat ik niet in een hoestbui uit zou barsten “Cavalier neem ik aan?” vroeg ik met een hoge pieptoon in mijn stem, er klonk een zacht gegrinnik en meteen werd ik weer op de grond gegooid, nu zag ik mijn kans om de man goed in me op te nemen en te laten zien dat ik niet bang was “waar ben ik ? waarom heb je me nodig en waar is dat kleine meisje ?” mijn stem trilde nog steeds maar toch bleef ik de man met een ijzige blik aankijken, hij draaide zich om en kwam op zijn hurken voor me zitten “jij bent nu van mij, als ik zin heb gebruik ik je en maak je maar niet druk om Rosa, ze zal zo wel terugkomen van haar ‘sessie’” ik keek de man geschrokken aan, hij gaf me alleen een gemene glimlach, stond op en liep naar de deur “welke sessie ?!” riep ik nog waardoor hij stilstond en zich omdraaide “dat merk je snel genoeg” antwoorde hij kil en met een harde ruk sloot hij de deur achter zich.
Niall’s Pov.
“Davy ?” ik schoot rechtop in mijn bed en keek om me heen, wacht eens even… bed ? waar ben ik ? ik wreef langs mijn ogen en wou toen naar mijn borst grijpen maar een hand hield me tegen “het is beter als je er niet aanzit” klonk een vaag bekende stem. Met gespleten ogen keek ik iets omhoog naar de kant waar het geluid vandaan kwam, toen ik zag wie het was draaide ik meteen mijn hoofd weer weg “wat doe jij nu hier ?” snauwde ik. Josh pakte een stoel en kwam naast me zitten “luister Niall, ik weet dat ik wel de laatste ben die je nu hier wilt zien maar op dit moment is dat niet belangrijk, ik zit hier nu al 3 dagen te wachten tot je eindelijk wakker wordt terwijl Davy al 3 dagen ergens vast zit en we nog geen teken of leven van haar hebben gehoord…” geschrokken keek ik Josh aan en probeerde iets rechtop te gaan zitten “wat doe jij hier dan ?” antwoorde ik nu wat rustiger “ik vond Davy’s badge…” zei Josh zacht “haar badge ?” herhaalde ik hem, Josh zuchtte en boog voorover zodat hij letterlijk met zijn handen in zijn haren zat, snel herstelde hij zich en pakte een glaasje water van het kastje naast me, hij nam een grote slok en begon toen te vertellen “luister… toen ik en Davy nog samen bij het politieteam zaten hadden we de code dat als iemand zijn badge achterliet de ander niet mocht komen helpen, het zou te gevaarlijk zijn… we deden het om elkaar te beschermen en het kwam altijd goed, Davy heeft haar badge nu ook laten vallen… dat betekend dat wij haar niet mogen zoeken, voor onze veiligheid maar ook voor die van haar… als wij haar gaan zoeken dan ruikt Cavalier onraad en vermoord hij haar misschien wel… maar… de politie heeft er een team opgezet… daarom wachtte ik hier totdat jij wakker werd… we zijn niet het beste team samen maar wij weten allebei evenveel van Davy, jij moet me helpen het politieteam te stoppen en wij moeten samen Davy gaan halen…” met grote ogen keek ik Josh aan, meende hij dit nu ? lang dacht ik er niet over na en gaf Josh een bemoedigende knik “ik help je..!”
-----------------------------------------------------------------------------------
Yeaah Josh en Niall werken samen :)
wat denken jullie dat er gaat gebeuren ?
alles moet nog geschreven worden dus misschien helpen jullie ideeën me wel ! :D
maar... voordat ik ga vragen wat jullie van dit hoofdstuk vonden en of jullie willen voten en een reactie willen achterlaten (wat jullie zeker moeten doen ^^)
WIL IK JULLIE BEDANKEN DAT DIT VERHAAL OVER DE 10.000 ! LEZERS HEEFT ! ♥♥
Dankjulliewel ! Allemaal ! :)
ik ben zo happy nu !
blijf vooral voten en reacties geven hihi =)
Thankyouu Love You Guysss ♥
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...