Hoofdstuk 8.

701 32 2
                                    

Hoofdstuk 8.

Davy 's POV.

"Davy ! daar ben je !" Josh kwam op me afrennen en sloeg zijn armen om me heen "Josh ? wat doe je?" ik keek hem aan en zag de bezorgdheid in zijn ogen "ik dacht dat je ergens in het water lag..." ik glimlachte zwak naar hem en schudde mijn hoofd "je moet niet zo bezorgd doen... ik kan best voor mezelf zorgen" Josh keek me aan en knikte, toen keek hij naar mijn handen, ik ondersteunde met mijn rechterhand mijn linker, "wat is er gebeurt ?" Josh wachtte niet op antwoord en trok me mee de lift in, op de 3e etage zat de ziekenboeg, ik liet mijn hand zien en de dokter keek bedenkelijk "volgens mij is je hand niet gebroken, we maken een foto voor de zekerheid" ik knikte en zuchtte van opluchting toen ik de foto's zag, er zat alleen een scheur in de zijkant van het bot, de dokter verbond mijn hand en deed er een klein laagje gips om heen, niet veel later liep ik samen met Josh weer richting de lift... "Simons ! er zit een jongen op je te wachten in de verhoorkamer, zijn naam is Harry Styles, 19 jaar, hij was dit keer het slachtoffer" ik keek Dinozzo aan en knikte "hier neem dit" Josh drukte nog snel een pijnstiller en een glas water in mijn handen "dankje Josh" mompelde ik zacht, mijn hand was ondertussen flink pijn gaan doen maar ik liet me niet kennen, alleen... Josh leek me altijd door te hebben... ik glimlachte nog even naar hem en daarna volgde Dinozzo naar de verhoorkamer "dit is de rechercheur Simons, zij onderzoekt de bankoverval" zei Dinozzo kort tegen de jongen met de enorme bos krullen, ik liep naar binnen en Dinozzo liet mij en Harry alleen "dus... Harry, kun je me vertellen wat je hebt gezien ?" Harry keek me aan en glimlachte, ik keek naar hem en begon zelf ook spontaan te glimlachen, zijn kuiltjes... zo schattig... "ik weet eigenlijk niet meer zoveel... ze hadden allemaal een bivak muts op en een soort bodybuilder hield me vast, volgens mij had hij rood haar, ik zag in ieder geval een rode haar op zijn shirt" ik knikte "dat kan kloppen, de vorige getuige werd ook vastgehouden door iemand met rood haar" ik keek naar Harry die opeens een cheeky glimlach op zijn gezicht kreeg "is er iets ?" ik keek Harry aan en trok een wenkbrauw op "ehm... nee hoor, maar ik ga altijd lachen als ik nerveus ben" mompelde Harry, ik knikte begrijpend en pakte het dossier tevoorschijn "zijn het dezelfde mensen als hier ?" ik liet Harry een foto zien en hij kreeg rimpels boven zijn hoofd "nee, absoluut niet... ze lijken niet eens op de mensen die ik heb gezien en de man die hier Louis vasthoud hield mij niet vast" ik keek Harry strak aan "ik heb niks gezegd over dat de vorige getuige Louis heette..." Harry leek te schrikken van wat ik zei "ik... ehm... ik heb het op straat gehoord, u weet toch hoe het gaat met al die roddels..." ik keek hem schuin aan en knikte, het zal wel... ik had nu meer aandacht voor de pijn in mijn hand dan het concentreren op Harry, ik stond op en opende de deur "als we nog wat van je willen weten dan bellen we je, bedankt voor je tijd Harry" Harry stond op en knikte, ik gaf hem een hand en wees hem de uitgang...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey guysss <3

ik had weer wat internet dus ik denk ik post even een stukje :)

nu maar hopen dat jullie het leuk vonden, beetje moeilijk concentreren hier met die warmte :/

Reacties en Votes zijn altijd welkom<3

xxxxikhouvanjulliee

Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu