Hoofdstuk 24.
Davy’s POV.
“Davy… besef goed wat je doet…” Josh keek me doordringend aan en zijn gezicht stond veel serieuzer dan normaal “Josh… ik heb hier goed over nagedacht, echt waar…” meer zeiden we niet, Josh maakt alleen nog een ‘hmpf’ geluidje en hield zijn blik toen strak op de weg gericht, toen we bij het bureau aankwamen opende ik met mijn pas de deuren, er waren nog steeds wat mensen aan het overwerken en daarvoor had ik Josh meegenomen, hij moest op de uitkijk staan, samen liepen we snel door naar het opslagmagazijn en ik pakte de 2 grootste jutezakken, ze zaten nog bomvol geld, dat morgen tijdens de rechtszaak pas zou worden teruggegeven, snel sloot ik de deur weer en bracht het geld naar één van de politiewagens, snel liep ik weer naar binnen waar Josh wat strak naar zijn schoenen staarde “dus… dit is het dan” zei ik zacht, Josh keek me aan en knikte “ik ga je missen Josh…” ik deed een stapje naar voren en sloeg mijn armen om hem heen, Josh deed hetzelfde “vergeef me hiervoor” fluisterde hij zachtjes, hij haalde zijn hoofd iets naar achteren en duwde kort zijn lippen op de mijne, verbaasd keek ik hem aan, Josh had ondertussen tranen in zijn ogen gekregen “ik hou van je” fluisterde hij zachtjes, er rolden ook een paar tranen over mijn wangen “Josh… ik… het spijt me” fluisterde ik zacht, ik had echt geen idee… ik had hem al die tijd als een collega en goede vriend gezien… niet meer… ik gaf hem nog snel een knuffel en liet toen los “tot ziens Josh” fluisterde ik nog en liep toen snel de trap af naar het cellenblok, ik maakt met mijn pasje de deur open en haalde de sleutels van de cellen van de haak, voorzichtig liep ik door het gangpad , de meeste gevangenen keken me vuil aan, sommigen had ik zelf nog opgepakt… ze konden me wel schieten…letterlijk... snel liep ik door en uiteindelijk kwam ik bij een cel waar 5 jongens in zaten “Davy !” Niall sprong op en keek me met tranen in zijn ogen aan “het spijt me Davy, heel, heel veel” ik opende snel de deuren en Niall sloeg zijn armen om me heen, ik knuffelde hem en zag toen over zijn schouder de andere jongens ons verbaasd maar toch ook wel glimlachend aankijken, snel liet ik Niall los en kreeg een rode kleur, Niall keek me verbaasd aan en toen achterom naar de jongens “let niet op hen” fluisterde hij zacht en voorzichtig bracht hij zijn hoofd iets dichterbij, ik voelde zijn warme adem tegen mijn gezicht en even later zijn zachte lippen tegen de mijne, ik glimlachte tegen zijn lippen en zoende hem terug, “Davy ! schiet op !” hoorde ik Josh een soort van fluisterend roepen, snel liet ik Niall los en keek naar de andere jongens die nu een nog grotere glimlach op hun gezicht hadden “kom snel” zei ik zacht, ik opende de deur wat verder en liet alle jongens eruit…
-------------------------------------------------------
Heeeiii <3
hierna nog 1 hoofdstuk en dan is het verhaal afgelopen, ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
het laatste hoofdstuk zal wat langer zijn en het wordt denk ik eind deze week gepost :3
Hope You Still Like It <3
Votes en Reacties zijn heel erg welkom ! :)
LoveYouGuyss <3
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanfictionDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...