Hoofdstuk 22.
Davy's POV.
Met een treurige blik liep ik door het gangpad van de winkel, nog 5 minuutjes en dan gingen ze sluiten, ik moest alleen nog die provinciale kruiden hebben, ik bleef maar zoeken naar dat stomme potje maar ik kon het nergens vinden en vragen deed ik niet, ik kan het best zelf wel... toen er omgeroepen werd dat de winkel ging sluiten liep ik toch maar de kant van het magazijn op om het aan iemand te vragen, net toen ik een klein vrouwtje op haar schouder tikte kwamen er opeens 5 overvallers binnengestormd, gek genoeg werd er niemand in gijzeling gehouden en 2 overvallers kwamen mijn kant op, ik kreeg een pistool op me gericht door iemand met vaag bekende groene ogen, het kleine vrouwtje naast mij werd meegenomen door iemand met bruine ogen, ook al zo bekend... het vrouwtje naast mij begon te trillen en ik verzamelde al mijn moed bij elkaar "laat haar met rust ! ik doe wel wat jullie vragen !" het vrouwtje keek me dankbaar aan en ik hoorde de 2 overvallers wat met elkaar smoezen, opeens kwamen er nog 2 aan en namen mij en het vrouwtje mee "laat haar hier ! ik doe het wel !" riep ik met een kleine trilling in mijn stem, ik ging voor het vrouwtje staan en de ene overvaller keek me aan, hij wees naar de sleutels die het vrouwtje vasthad en toen naar mij, ik nam de sleutels aan terwijl de andere overvaller zijn gezicht een beetje afwende en achter me ging staan, ik voelde het pistool in mijn rug en een duw gaf aan dat ik mee moest lopen naar het magazijn, een overvaller met blauwe ogen nam de sleutels van mij over en opende de kluis, opeens hoorde ik een mannenstem roepen "Davy bukken !" in een snelle reactie knielde ik op de grond terwijl ik schoten achter mij hoorde en de overvaller voor mij zakte ineen "Oh my god Lou !" schreeuwde een maar al te bekende stem achter mij, de overvaller achter mij rende naar voren en trok zijn bivakmuts af, hij drukte zijn muts op de andere overvaller zijn schouder "het komt goed Louis, rustig ademhalen!" riep hij met tranen in zijn ogen, ik zat daar op de grond toe te kijken wat er gebeurde, het leek wel een droom... ik schudde mijn hoofd en ik was weer terug in de realiteit, ik keek achter me en zag Dinozzo met een pistool in zijn handen staan, hij had geschoten ! "Dinozzo idioot !" riep ik zo hard ik kon, ik ging naast Niall zitten en keek hem niet aan, voorzichtig haalde ik de bivakmuts van het hoofd van de overvaller en toen zag ik ook welke Louis Niall bedoelde...Louis Tomlinson... dan zijn die anderen vast... een lange tijd om erover na te denken had ik niet, ik duwde Niall's handen weg en drukte deze bivakmuts op de wond van Louis "bel een ambulance !" beveelde ik Niall, hij knikte en haalde een telefoon uit zijn zak, opeens werd hij ruw onderbroken door Dinozzo, hij pakte Niall vast en duwde zijn handen op zijn rug, ik keek Dinozzo woest aan en pakte de telefoon van Niall, snel vroeg ik om hulp en even later hoorden we al een sirene, ik bleef bij Louis zitten terwijl Niall en de andere overvallers, waarschijnlijk Harry, Zayn en die gast met dat rode haar naar het politiebureau werden gebracht...
-------------------------------------------
Hey mensen :)
bijna het einde van het verhaal ! :)
zal het allemaal nog goedkomen tussen Niall en Davy ?
hope you like it <3
JE LEEST
Hit Me With Your Best Shot. - A Niall Horan FanFic.
FanficDavy Simons zit samen met haar partner en beste vriend Josh bij de politie, ze onderzoeken winkeldiefstallen maar Davy wil meer, deze kans krijgt ze ook als er een bankoverval begonnen is en Davy door haar promotie de leiding krijgt over het team, t...